Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ei saamari nyt taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 60911" data-attributes="member: 34"><p>Yks juttu mikä ehkä vähän autto mua oli se kun katoin jotai tiktok koostetta youtubesta ja siinä oli joku juttu siitä että kukaan ei välitä siitä mitä joku tekee. Siinä sanottiin että toki ihmiset puhuu paskaa selän takana ja kaikkee semmost mut lopulta ei kukaan valvo yöllä ja mieti että mitä noloa joku toinen on tehny, ei kellään oo aikaa sellasee (eikä totta puhuen ketään kiinnosta). Jos mietin itseäni että miteb suhtaudun toisten noloihin tilanteisiin niin en mä ajattele niistä mitään pahaa. Ajattelen ihmisestä pahaa jos se on ilkeä ja loukkaa mua jotenkin, mutta en mä inhoa ketään sen takia jos sille sattuu nolo tilanne, tai en edes ajattele niitä. Ajattelen vaan niitä mitä mulle sattuu. Mutta niitäkin on ihan turha miettiä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 60911, member: 34"] Yks juttu mikä ehkä vähän autto mua oli se kun katoin jotai tiktok koostetta youtubesta ja siinä oli joku juttu siitä että kukaan ei välitä siitä mitä joku tekee. Siinä sanottiin että toki ihmiset puhuu paskaa selän takana ja kaikkee semmost mut lopulta ei kukaan valvo yöllä ja mieti että mitä noloa joku toinen on tehny, ei kellään oo aikaa sellasee (eikä totta puhuen ketään kiinnosta). Jos mietin itseäni että miteb suhtaudun toisten noloihin tilanteisiin niin en mä ajattele niistä mitään pahaa. Ajattelen ihmisestä pahaa jos se on ilkeä ja loukkaa mua jotenkin, mutta en mä inhoa ketään sen takia jos sille sattuu nolo tilanne, tai en edes ajattele niitä. Ajattelen vaan niitä mitä mulle sattuu. Mutta niitäkin on ihan turha miettiä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ei saamari nyt taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja