Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei vittu ku huvittaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 82532" data-attributes="member: 34"><p>Toi yks biisi... Inhoon. Koska traumat.</p><p></p><p>En ees muista mihin se liittyy mut joo no varmaan vähän kaikkeen. Varmana ainakin timppaan.</p><p></p><p>Tää on ollu kyl tosi traumaattist nää viime ajat, en oikeesti oo ihan varma et mitä on ees tapahtunu.</p><p></p><p>Vois oikeestaa sanoo et koko syksy on ollu ihan outoo. Elokuusta en muista melkein mitään, paitsi sen että kattelin sillon paljon salsui ja sit 31.8. rakastuin noeliin tai se juttu alko sillon. Mut jotenki se on kyl tosi hämärän peitossa en ees tiiä oikeesti. Syyskuusta sit taas muistan just nää liam ja Noel keissit tietty ja damon i guess ja joo ja sit ihan syyskuun lopus aloin ajattelee jarppii yms iha helvetisti. Lokakuusta muistan sit tietty jarppi & hp ja öööö no timppa ja hessu ainaki. Siis olikse 31.10. ku oli se elämäni biisi. Vai 30.10. no joskus sillon i guess. Nyt täst marraskuust sen verran ku sitä on kestäny muistan lähinnä timpan ja Hessun ja no villu, no nyt tietty santtu ja arto, ja joo Jarppi ja hp edelleen ja sit nää mun järkyttävät kriisit ja itkukohtaukset, unirytmin sekoilut ja kaapistatulot yms. Mut siis tuntuu oikeesti ettei mulla oo ees viime päivistä hirveesti muistikuvaa. Oon ollu ihan helvetin kipee fyysisestikin ja en tiiä mikä vittu on ku mul edelleen on toinen korva lukos ja se on ollu varmaa vittu viikon melkeen. Oon koko ajan väsyny ja nukun huonosti ja oon ihan tukkone. Mut ainakin ne pahimmat vatsakivut meni ohi, helvetti ku mä säikähin sitä. Mut luulen et se liitty mun henkiseen oloon. Ehkä. Todennäköisesti ne kivut tuli siitä henkisestä olosta tai sit se henkinen paha olo tuli kivuista en tiiä, joku yhteys luulis kuitenkin olevan. Tai sit tää nukkuminen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 82532, member: 34"] Toi yks biisi... Inhoon. Koska traumat. En ees muista mihin se liittyy mut joo no varmaan vähän kaikkeen. Varmana ainakin timppaan. Tää on ollu kyl tosi traumaattist nää viime ajat, en oikeesti oo ihan varma et mitä on ees tapahtunu. Vois oikeestaa sanoo et koko syksy on ollu ihan outoo. Elokuusta en muista melkein mitään, paitsi sen että kattelin sillon paljon salsui ja sit 31.8. rakastuin noeliin tai se juttu alko sillon. Mut jotenki se on kyl tosi hämärän peitossa en ees tiiä oikeesti. Syyskuusta sit taas muistan just nää liam ja Noel keissit tietty ja damon i guess ja joo ja sit ihan syyskuun lopus aloin ajattelee jarppii yms iha helvetisti. Lokakuusta muistan sit tietty jarppi & hp ja öööö no timppa ja hessu ainaki. Siis olikse 31.10. ku oli se elämäni biisi. Vai 30.10. no joskus sillon i guess. Nyt täst marraskuust sen verran ku sitä on kestäny muistan lähinnä timpan ja Hessun ja no villu, no nyt tietty santtu ja arto, ja joo Jarppi ja hp edelleen ja sit nää mun järkyttävät kriisit ja itkukohtaukset, unirytmin sekoilut ja kaapistatulot yms. Mut siis tuntuu oikeesti ettei mulla oo ees viime päivistä hirveesti muistikuvaa. Oon ollu ihan helvetin kipee fyysisestikin ja en tiiä mikä vittu on ku mul edelleen on toinen korva lukos ja se on ollu varmaa vittu viikon melkeen. Oon koko ajan väsyny ja nukun huonosti ja oon ihan tukkone. Mut ainakin ne pahimmat vatsakivut meni ohi, helvetti ku mä säikähin sitä. Mut luulen et se liitty mun henkiseen oloon. Ehkä. Todennäköisesti ne kivut tuli siitä henkisestä olosta tai sit se henkinen paha olo tuli kivuista en tiiä, joku yhteys luulis kuitenkin olevan. Tai sit tää nukkuminen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei vittu ku huvittaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja