Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ei vittu nyt tulee mieleen taas niin häiriintynyttä settiä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 62550" data-attributes="member: 34"><p>Eih muistin vielä lisää disturbing settiä. Mitä helvettiä oikeest. En tajuu miten kukaan voi tehä tolleen. Muistan kun mun kaveri oli meillä yötä ja sit se sano mulle et mun veli oli jotenki ahistellu sitä. Ja siis tänki asian oon tienny vuosikausia koska oltiin aika lapsia sillon viel ni tost on varmaa yli kymmenen vuotta aikaa. Muistaakseni sanottiin asiasta mutsille sen mun kaverin kanssa ja ilmeisesti mutsi puhu mun veljelle sitten siitä. Ja vaikuttaa silt et mun kaveril ei ees oo mitään traumoja ja se suhtautuu mun veljeen ihan normaalisti ja on mukava sille aina sillon ku ne sattuu näkemään. En tiiä kyl et miten se tarkalleen ottaen oli sitä ahistellu et olikse tosi ahistavaa vai ei niin ahistavaa. Emmä tiiä kyl se jotain siit kuvaili mulle silloin. Kyl mua ainakin ois ahistanu aika paljon jos mun kaverin veli ois tehny mulle jotain tollasta, vaikka ei se mitää raiskannu sitä mut silti. Mua ahistais oikeesti jos mulle kävis noin. En tajuu miten kukaan voi tehdä noin. Oikeesti millane ihminen voi tehdä jotain vähänkin seksuaalista nukkuvalle tai sellaselle jonka luulee nukkuvan. Siis millanen ihminen mun veli oikeen on. Oon aina kelannu et pohjimmiltaan se on ihan hyvä tyyppi vaikka sillä välillä meneekin vähän yli esim juominen (tai no aika usein). Mut niiku en ymmärrä tollasta seksuaalista ahisteluu, mitä tää oikeesti on? Voiks olla et mun veljii tai ainakin tota yhtä olis jotenkin lapsuudessa sitten ahistellu joku ja sit se tekee saman jolleki toiselle? Vai mistä toi johtuu. Ja muistan et toi oli tosi ahdistavaa mulle sillon pienenä enkä osannu käsitellä et mun veli vois lähennellä mun kaveria noin. Missä hiton perheessä mä oikee elän.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 62550, member: 34"] Eih muistin vielä lisää disturbing settiä. Mitä helvettiä oikeest. En tajuu miten kukaan voi tehä tolleen. Muistan kun mun kaveri oli meillä yötä ja sit se sano mulle et mun veli oli jotenki ahistellu sitä. Ja siis tänki asian oon tienny vuosikausia koska oltiin aika lapsia sillon viel ni tost on varmaa yli kymmenen vuotta aikaa. Muistaakseni sanottiin asiasta mutsille sen mun kaverin kanssa ja ilmeisesti mutsi puhu mun veljelle sitten siitä. Ja vaikuttaa silt et mun kaveril ei ees oo mitään traumoja ja se suhtautuu mun veljeen ihan normaalisti ja on mukava sille aina sillon ku ne sattuu näkemään. En tiiä kyl et miten se tarkalleen ottaen oli sitä ahistellu et olikse tosi ahistavaa vai ei niin ahistavaa. Emmä tiiä kyl se jotain siit kuvaili mulle silloin. Kyl mua ainakin ois ahistanu aika paljon jos mun kaverin veli ois tehny mulle jotain tollasta, vaikka ei se mitää raiskannu sitä mut silti. Mua ahistais oikeesti jos mulle kävis noin. En tajuu miten kukaan voi tehdä noin. Oikeesti millane ihminen voi tehdä jotain vähänkin seksuaalista nukkuvalle tai sellaselle jonka luulee nukkuvan. Siis millanen ihminen mun veli oikeen on. Oon aina kelannu et pohjimmiltaan se on ihan hyvä tyyppi vaikka sillä välillä meneekin vähän yli esim juominen (tai no aika usein). Mut niiku en ymmärrä tollasta seksuaalista ahisteluu, mitä tää oikeesti on? Voiks olla et mun veljii tai ainakin tota yhtä olis jotenkin lapsuudessa sitten ahistellu joku ja sit se tekee saman jolleki toiselle? Vai mistä toi johtuu. Ja muistan et toi oli tosi ahdistavaa mulle sillon pienenä enkä osannu käsitellä et mun veli vois lähennellä mun kaveria noin. Missä hiton perheessä mä oikee elän. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ei vittu nyt tulee mieleen taas niin häiriintynyttä settiä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja