Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ei vittu nyt tulee mieleen taas niin häiriintynyttä settiä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 62560" data-attributes="member: 34"><p>Oon mäki tehny asioista joista oon kokenu syyllisyyttä eli oon mäki mokannu joskus. En oo kyl tarkottanu mitään pahaa niillä Koskaan, oon vaa ollu jotenki nii kujalla etten tajunnu oikee ees. Mut mitä jos mun veli on oikeesti raiskannu jonkun tai vaikkei oliskaa ni ainakin se on ahdistellu mun kaveria. Ei toki enää, mut en tajuu kuinka kukaan voi tehdä noin ollenkaan? Jos se luuli että se nukku nii miten se voi vaa mennä ja tehä jotain hiukankin seksuaalista. Eiksd oo selvä asia et nukkuvaan ihmiseen ei voi koskee sillä tavalla? Ei se ollu raiskaus mut sellasta ihme lähentelyä. Kuin vitun aivovammanen pitää olla ettei tajuu ettei noin tehdä? Mut onks oikeesti niiku mun veljille tapahtunu jotai vai mistä vitusta tää niiden käytös oikeen tulee? Miten kukaa voi tehdä noin? Ja vittu millasta on kasvaa oikeesti tämmösten asioiden varjossa??? Ei ihme että oon tämmönen ku oon ku koko ajan on saanu pelätä millon kukaki on vitu kamapäissää tai millon kukaki seksuaalisesti ahdistelee vittu mun kaveria tai millon kukaki lähtee kännis ajamaan ja melkee about kuolee ja yms. Siis emt noil on jotai serious issues ei oikeesti en osaa selittää mistä tollaset jutut juontaa juurensa. Vai onks toi muka ihan normaalia käyttäytymistä?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 62560, member: 34"] Oon mäki tehny asioista joista oon kokenu syyllisyyttä eli oon mäki mokannu joskus. En oo kyl tarkottanu mitään pahaa niillä Koskaan, oon vaa ollu jotenki nii kujalla etten tajunnu oikee ees. Mut mitä jos mun veli on oikeesti raiskannu jonkun tai vaikkei oliskaa ni ainakin se on ahdistellu mun kaveria. Ei toki enää, mut en tajuu kuinka kukaan voi tehdä noin ollenkaan? Jos se luuli että se nukku nii miten se voi vaa mennä ja tehä jotain hiukankin seksuaalista. Eiksd oo selvä asia et nukkuvaan ihmiseen ei voi koskee sillä tavalla? Ei se ollu raiskaus mut sellasta ihme lähentelyä. Kuin vitun aivovammanen pitää olla ettei tajuu ettei noin tehdä? Mut onks oikeesti niiku mun veljille tapahtunu jotai vai mistä vitusta tää niiden käytös oikeen tulee? Miten kukaa voi tehdä noin? Ja vittu millasta on kasvaa oikeesti tämmösten asioiden varjossa??? Ei ihme että oon tämmönen ku oon ku koko ajan on saanu pelätä millon kukaki on vitu kamapäissää tai millon kukaki seksuaalisesti ahdistelee vittu mun kaveria tai millon kukaki lähtee kännis ajamaan ja melkee about kuolee ja yms. Siis emt noil on jotai serious issues ei oikeesti en osaa selittää mistä tollaset jutut juontaa juurensa. Vai onks toi muka ihan normaalia käyttäytymistä? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ei vittu nyt tulee mieleen taas niin häiriintynyttä settiä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja