Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei voi olla noin vitun vaikee avata suutaan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 40148" data-attributes="member: 34"><p>Kiitos. On tulossa ainakin yksi kerta vielä varmaan enemmänkin, mikäli vaan pystyn menemään sinne. En tiedä yhtään pystynkö. Toivottavasti. Yritin itse asiassa tätäkin kertaa varten kirjoittaa ylös ajatuksia mutta mua rupes ahistamaan enkä saanu kirjotettua mitään enkä ees tienny siinäkään kun yksin niitä mietin että mitä mun pitäs sanoa siellä. Joten ei sekään auttanu. Kun en oikeasti edes tiedä kun näitä asioita on niin paljon ja sit mä en vaan tiedä et mitkä ees kuuluu siihen aiheeseen ja mitä voi ees sanoa. Ja en oo oikein löytäny vertaistukea tai mitään. Mun vanhemmat kyllä tietää sen että mulla on ahdistusta kun sitä on ollu vuosikausia, niin kyllä ne silleen siitä tietää mutta ei se auta mitään. Ja jos alkaisin jotain avautua siitä että mua ahdistaa ja on paha olla niin ne kysyis että miks ja en haluu käydä sitä keskustelua. En haluu edes ajatella koko asiaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 40148, member: 34"] Kiitos. On tulossa ainakin yksi kerta vielä varmaan enemmänkin, mikäli vaan pystyn menemään sinne. En tiedä yhtään pystynkö. Toivottavasti. Yritin itse asiassa tätäkin kertaa varten kirjoittaa ylös ajatuksia mutta mua rupes ahistamaan enkä saanu kirjotettua mitään enkä ees tienny siinäkään kun yksin niitä mietin että mitä mun pitäs sanoa siellä. Joten ei sekään auttanu. Kun en oikeasti edes tiedä kun näitä asioita on niin paljon ja sit mä en vaan tiedä et mitkä ees kuuluu siihen aiheeseen ja mitä voi ees sanoa. Ja en oo oikein löytäny vertaistukea tai mitään. Mun vanhemmat kyllä tietää sen että mulla on ahdistusta kun sitä on ollu vuosikausia, niin kyllä ne silleen siitä tietää mutta ei se auta mitään. Ja jos alkaisin jotain avautua siitä että mua ahdistaa ja on paha olla niin ne kysyis että miks ja en haluu käydä sitä keskustelua. En haluu edes ajatella koko asiaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei voi olla noin vitun vaikee avata suutaan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja