Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Eiiii vittu näit unia
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 79073" data-attributes="member: 34"><p>Hhhhhhhhhhhhh</p><p></p><p>Turha yrittää kenenkään enää selittää että "no älä vaa ajattele niitä" vittu ku seikkailevat mun unissa joka saatanan yö 😑 viime yönä näin unta ainakin: timpasta, jarpista (kai???) Ja olikohan siinä crissekin ja ehkä muitakin mut.... Niinku.... Seis.</p><p></p><p>Ja muutenkin nyt eletään kyllä sen verran random aikoja ihastusten suhteen että ei vittu,,,,,, jooh tykkään siitä että nään juhanii joka hemmetin ilta bb:ssä, sen lisäks kaikki muutkin jaa voi hemmetti oikeesti ja mietin koko ajan sitä et miksen pääse tampereelle ku siel on se jutska 🧐😭 oisin siel vittu todellakin jos tää ei ois näin vaikeeta tai oikeestaan mahdotonta</p><p></p><p>ALSO nää tyypit on pilannut suurimman osan biiseistä 😂😂 en pysty kuuntelemaan tätä: [MEDIA=spotify]track/3BJiF37kmX4HCfYSO7qBnQ[/MEDIA]</p><p></p><p>Ilman että mietin hp:tä koska syyt:D</p><p></p><p>Sit tää: [MEDIA=spotify]track/0kHyKhJMukHEPfeh8s7rdM[/MEDIA]</p><p></p><p>Taas oli aiemmin hyvinkin Timppa biisi mut nyt se on myös jarppi biisi kuten jotkut muutkin liittyy noihi kahtee.</p><p></p><p>Ja niiku seis????????</p><p></p><p>Sen vaan sanon että ei muut nyt sillä tavalla häiritse (siis samalla tavalla) mut nuo KOLME oikeesti mitä vittua siis timppa jarppi hp niin ei nyt vittu. Pp on kyllä jostain syystä ollu viime aikoina aika paljon mielessä emt mistä johtuis. Mul hajoo aivot ei tämmösiä ihmisiä saa olla 😭 ei helvetti ja totta kai mul soi päässä nyt se toinen biisi mist tulee nykyään mieleen hp elikkäs.... Pohjanmaalla 😑 älkääs nyt oikeesti viittikö taas voi vittu miten tää hp keissiki lähti näin käsistä. Eih mun sydän on jo revitty miljooniks palasiks ei enää tämmöstä viel lisäks voi vittu hp sun kanssas. Siis miten elämä lähtee aina näin älyttömästi raiteiltaan. Also JUHA 😭😑 ei vittu. Enkä vieläkään pääse yli pepen ja Juhanin yhdennäköisyydestä.......... Oikeest mitäh</p><p></p><p>Joo spämmään tänne nyt mun pn pakko spämmätä en kestä enää, hei jos vittu herään joka aamu siihen että nään joistain tyypeistä ain unta ja puolet niist on kans painajaisia ja joka saatanan yö joku noista on mun unissa nii vittu juu tää on kyllä ihan sairasta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 79073, member: 34"] Hhhhhhhhhhhhh Turha yrittää kenenkään enää selittää että "no älä vaa ajattele niitä" vittu ku seikkailevat mun unissa joka saatanan yö 😑 viime yönä näin unta ainakin: timpasta, jarpista (kai???) Ja olikohan siinä crissekin ja ehkä muitakin mut.... Niinku.... Seis. Ja muutenkin nyt eletään kyllä sen verran random aikoja ihastusten suhteen että ei vittu,,,,,, jooh tykkään siitä että nään juhanii joka hemmetin ilta bb:ssä, sen lisäks kaikki muutkin jaa voi hemmetti oikeesti ja mietin koko ajan sitä et miksen pääse tampereelle ku siel on se jutska 🧐😭 oisin siel vittu todellakin jos tää ei ois näin vaikeeta tai oikeestaan mahdotonta ALSO nää tyypit on pilannut suurimman osan biiseistä 😂😂 en pysty kuuntelemaan tätä: [MEDIA=spotify]track/3BJiF37kmX4HCfYSO7qBnQ[/MEDIA] Ilman että mietin hp:tä koska syyt:D Sit tää: [MEDIA=spotify]track/0kHyKhJMukHEPfeh8s7rdM[/MEDIA] Taas oli aiemmin hyvinkin Timppa biisi mut nyt se on myös jarppi biisi kuten jotkut muutkin liittyy noihi kahtee. Ja niiku seis???????? Sen vaan sanon että ei muut nyt sillä tavalla häiritse (siis samalla tavalla) mut nuo KOLME oikeesti mitä vittua siis timppa jarppi hp niin ei nyt vittu. Pp on kyllä jostain syystä ollu viime aikoina aika paljon mielessä emt mistä johtuis. Mul hajoo aivot ei tämmösiä ihmisiä saa olla 😭 ei helvetti ja totta kai mul soi päässä nyt se toinen biisi mist tulee nykyään mieleen hp elikkäs.... Pohjanmaalla 😑 älkääs nyt oikeesti viittikö taas voi vittu miten tää hp keissiki lähti näin käsistä. Eih mun sydän on jo revitty miljooniks palasiks ei enää tämmöstä viel lisäks voi vittu hp sun kanssas. Siis miten elämä lähtee aina näin älyttömästi raiteiltaan. Also JUHA 😭😑 ei vittu. Enkä vieläkään pääse yli pepen ja Juhanin yhdennäköisyydestä.......... Oikeest mitäh Joo spämmään tänne nyt mun pn pakko spämmätä en kestä enää, hei jos vittu herään joka aamu siihen että nään joistain tyypeistä ain unta ja puolet niist on kans painajaisia ja joka saatanan yö joku noista on mun unissa nii vittu juu tää on kyllä ihan sairasta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Eiiii vittu näit unia
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja