Eilen illalla A soitti mulle ja

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Älä lue jos et halua lukea valitusta ja itkemistä




...pyysi mua tulemaan nuorisotalolle pidennettyyn. Halus mun siis auttavan sitä esseen teossa koska sillä oli palautusaika eilen kello 23 ja kello oli sillon jo 22 :D
Ja siis siellä oli kaks tyttöä, S ja M (ovat siis molemmat samasta perukoulusta) ja hekin siinä sano et noni tuu tänne ku toi on nii hankala me ei osata auttaa :'D
En ehtiny ees vastata mittää muuta ku et "Jaahas" ku A jo sano et "Noni hyvä kiitos me ootetaan sua täällä" eli ei hirveesti vaihtoehtoja mulle jättäny. Toki mulla oli aika tylsää muutenki ja lopulta sit lähin vaan kävelee sinne.

Ja jotenki oon taas vaan ilonen etten oo sen luokalla, joutusin auttaa sitä joka asiassa (vaikka se ossaa ne ite ku on sen verran fiksu mutta ku se väittää ettei muka ossaa) ja siinä sit istuskeltiin tunti kahvihuoneessa ja yritin saaha sitä tekemään sen esseen iliman et se kopioi kaiken joko sen kaverilta (niillekki se soitteli ku halus "inspiraatiota". Otin siltä puhelimen pois nii se alako keskittymään siihen tekemiseen xD)
Siinä oli yks nuorisotalon työntekijä jonka kanssa sit alettiin juttelee ja seki yritti välissä neuvoa A:ta. Puhuin sen kaa vaa kielten opiskelusta sit ku A ei meinannu kuunnella yhtää kummankaa neuvoja :D

Ja sit tää asia jonka halusin tänne purkaa.
Jossakin vaiheessa S ja M alako puhhuu jostaki niitten kaverista (pojasta) ja siitä et ku alunperin olivat suunnitelleet näkevänsä sitä ekaa kertaa. Eivät siis olleet koskaan tavanneet mut kummiski tuntenu jo pitkään sen somen kautta. M sit sano et se ei haluu nähä sitä ainakaa keskellä yötä et se ei luota siihen. S sit nauro ja sano et "sää et luota siihen mut luotat A:han?" ja tähän sit A sano et "Mää oon aina luotettava ja kiltti ja mukava."
Ennen ku mietin yhtään nii sanoin et "No et kyllä oo." Se väitti vastaan et kyllähän se on ja sanoin sit et no et oo ainakaan mulle aina ollu kovin mukava. Vastasi vaan et kyllä on. Sanoin et sen kanttis miettiä mitä kaikkee se mulle on sanonu. Se sano ettei se muista.

Sit ku oltiin lähössä mää vielä toisen kerran sanoin et kannattas joskus muistella vähä mite se on mua kohellu. (Mulle jäi hieman sellane kuva et ehkä se oikeesti halus tietää mitä mää sanon ku se toisteli et "En kuullu sano uudestaan", "En kuullu vieläkään" ku oltiin siis ulkona ja oli hieman meteliä ja sillä oli vielä mopokypärä päässä enkä mää halunnu alakaa mun sanomisia huutaa kaikelle kylälle.) Se sit oli hiljaa ja sit sano et "En mää oikeesti muista mitä oon sanonu. Mitä mää oon sulle sit sanonu?"
Mua alko itkettää jo siinä vaiheessa ja kysyin et miks se ei muista mittää. Kysyin siltä et eikö se muista ees ysiluokalta sitä ku se haukku mua roskaksi monta kertaa E:n kanssa. Se vastasi et "On vaan tullu suusta asioita mitä on tullu mieleen enkä oo sillee miettiny yläasteen aikana"
Tässä vaiheessa se oli jo lähössä ja määki käännyin lähtee ja aloin sit itkemään. Musta vaan edelleen tuntuu niin pahalta kaikki ne sanat mitä se on mulle sanonu. Ja se ei ees muista. Eli sitä ei todellakaan oo kiinnostanu se miltä ne asiat musta tuntuu? Miltä musta tuntuu ku se haukkuu ja arvostelee joka päivä. Käskee mua tappaa itteni. Sanoo et oon pelkkä roska ja oon luuseri.
Mää haluisin sanua sille. Mää haluisin et se ees jotenki katuis tuota. Mää ite oon siltä pyytäny monta kertaa omaa käytöstäni anteeksi mut se ei oo koskaan pyytäny multa anteeksi.
Mut mää en tiiä miten mää voin tätä asiaa ees ottaa enää esille. Varsinki jos alan vaan itkee.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
PAH näkee sen jo tässäkin ku alan itkee vaa ku aattelen tätä et mää yrittäsin sille puhua vielä. En kovin mielelläni haluais a) pilata tätä nykystä ees jollain tapaa kaverisuhdetta muistuttavaa hommaa b) alkaa itkemään nii etten ees saa sanoja suustani...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mulla on nyt kauhee ahistus tän takia. Pittäis yrittää aatella jotaki muuta mut ku ei pysty. Toi pyörii koko ajan päässä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Niinku pittäiskö mun laittaa sille viestiä? Tai sit ens viikolla ku mennään samalla bussilla samaan kouluun nii jos koittasin sille jutella.
Rutto ku mua häiritsee ja ahistaa tää asia
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Jos joku eksyy tänne kertokaa mulle joku keino millä keskittyä tekee muuta ku vaa aattelee tätä :(
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mun siskon synttäritki on tännää nii en viittis märistä vaa koko aja
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Nyt muaki alko itkettään D: hyi A taitaa ite olla roska
Itekki itken tällä hetkellä taas ja on semmone möykyn tunne rinnassa

Mää laitoin sille tässä äskön viestiä ja noi viimesimmät viestit missä selitän tarkemmin sille et miltä musta sen puheet on tuntunut nii niitä se ei oo vielä kattonu
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Uskalsin sentään sitä viestiä sille laittaa. Se vaikutti aika järkyttyneeltä siitä ku sanoin et se on käskenyt mua tappaa ittesä
Sit ku tarkensin et se oli sanonu "ois kaikille parempi jos kuolisit/oisit kuollut" (en muista kummin se sen sano sillon) nii se vastasi et "No nuohan on sama asia" ja et "Ei sillä taida olla väliä kummin sen sanoo"

Mää myös kerroin sille siitä et ku olin ollu ilone et se ysiluokalla lopetti sen turhan haukkumisen yms et sen takii se roskajuttu tuntu niin hirveeltä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Pah kuulostan varmaa iha naurettavalta ku laitoin sille viestin myös jossa kysyin et eihän se inhoo mua sen takii et sanoin sille tästä asiasta
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Tekis mieli taas mennä itkemään sängyn pohjalle mut ehkä tää tästä
Mää tuun näkee sitä kummiski ku samalla linkulla mennää ja näi et katotaa sitte mitä tapahtuu, yrittääkö vältellä mua tai jotaki
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Tekis mieli taas mennä itkemään sängyn pohjalle mut ehkä tää tästä
Mää tuun näkee sitä kummiski ku samalla linkulla mennää ja näi et katotaa sitte mitä tapahtuu, yrittääkö vältellä mua tai jotaki
MMMMITÄ SE VASTASI MULLE
Se kysy et miks se inhoais et ei se oo mun vika et se on käyttäytyny paskasti

Oisin olettanu et se ei vastais ollenkaa mut apua alan taas itkee 😭 Näyttää ymmärtävän mitä mää tarkotan
Ja toivottavasti se hyväksyy mun anteeksipyynnön ku aikasemmi pyysin anteeksi mun omia aikasempia tekoja ja sanoja
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Pysy vaan erossa tuommoisesta myrkyllisestä ihmisestä. Ei tommosiin kannata tuhlata aikaa. Vittu mikä kusipää. Millainen ihminen käskee toisen tappaa itsensä?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,981
Reaktioarvo
8,476
Pysy vaan erossa tuommoisesta myrkyllisestä ihmisestä. Ei tommosiin kannata tuhlata aikaa. Vittu mikä kusipää. Millainen ihminen käskee toisen tappaa itsensä?
Niinpä, sellainen ihminen löytyy tältäkin sivustolta!
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Mitä tekemistä sillä on? Sinusta A ei varmaan tehnyt mitään väärää, kun toivoi toisen kuolemaa?
Kolme varoitusta sääntörikkomuksesta johtaa banneihin.
A teki väärin.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Pysy vaan erossa tuommoisesta myrkyllisestä ihmisestä. Ei tommosiin kannata tuhlata aikaa. Vittu mikä kusipää. Millainen ihminen käskee toisen tappaa itsensä?
Mää puhuin tästä asiasta sen kanssa. Se vaikutti olevan oikeesti pahoillaan mut mää aattelin et seuraan sen käytöstä. Jos se aloittaa joskus uudestaan nii pistän stopin ja vedän välit. Se vaan tällä hetkellä kuuluu ainoisiin ihimisiin joiden kaa oon tekemisissä ja siinä on kummiski enemmän hyviä ku huonoja puolia.
Se ei myöskään ite muistanu sanoneesa mittää et toivos mun kuolemaa. Se kuulosti järkyttyneeltä ku sanoin sille siitä ja sano et ei usko et se ois ikinä niin voinu sanua ku se ei oo mikkää pikkujuttu. Mut tuskin se sitä sillon kauheesti aatteli et oliko iso vai pieni juttu... Sen takia olinki ite aika ahistunu et miten se on voinu unohtaa sanoneesa sellasta...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mää puhuin tästä asiasta sen kanssa. Se vaikutti olevan oikeesti pahoillaan mut mää aattelin et seuraan sen käytöstä. Jos se aloittaa joskus uudestaan nii pistän stopin ja vedän välit. Se vaan tällä hetkellä kuuluu ainoisiin ihimisiin joiden kaa oon tekemisissä ja siinä on kummiski enemmän hyviä ku huonoja puolia.
Se ei myöskään ite muistanu sanoneesa mittää et toivos mun kuolemaa. Se kuulosti järkyttyneeltä ku sanoin sille siitä ja sano et ei usko et se ois ikinä niin voinu sanua ku se ei oo mikkää pikkujuttu. Mut tuskin se sitä sillon kauheesti aatteli et oliko iso vai pieni juttu... Sen takia olinki ite aika ahistunu et miten se on voinu unohtaa sanoneesa sellasta...
Mun viesti kuulostaa kyllä ihan hirveeltä puolustelulta:') En siis todellakaan tarkota et jäisin roikkuu sen varaan tai mitään enkä hyväksy siltä enää paskaa käytöstä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Puhuin A:sta joskus aikasemmi psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa jonka luona kävin aiemmin juttelemassa mun asioista. Siitä sen aikasemmasta käytöksestä tuli sillon joskus puhetta ja et miten se vaikutti muhun. Tää tyyppi oli sitä mieltä et A on epäkypsä eikä tajua mitä sanoo. Oikeestaan voisin sanua olevani samaa mieltä. Se on nyt melekee vuojen käyttäytyny todella hyvin, mikä on tosi radikaali muutos. Ehkä se johtuu sen tyttöystävästä, varmaan sai taottua järkeä sen päähän.
Mut jos se sit alottaa kaiken alusta en kyllä aio sietää sitä enää. Se on sitte hyvästi
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Hyvä kun itse tajuat kuinka huonosti hän on kohdellut sua. Voihan hän olla parantanut tapansa mutta jos vielä jatkaa tuota käytöstä niin heitä se suosiolla pois sun elämästä :)
 
Ylös Pohja