Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
eilinen baarikierros ei päätyny hyvin...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mamiya" data-source="post: 129197" data-attributes="member: 176"><p>"mutta mie olin oikeesti semmosessa kunnossa, etten ollu tajunnu reagoida mitenkään. jossain vaiheessa hän sit myös pysähty halaamaan ja suutelemaan..."</p><p>"mutta toisaalta R kyllä huomas missä kunnossa olin (kun se näky selvästi)... "</p><p>"siis hän sormetti minuu, mutta siinä kohtaa olin sanonu että voit hieroo vähän alempaa (vaikka sit yhessä kohtaa muistan sanoneeni "oota", mutta oltiin anyway jatkettu"</p><p></p><p>Nää kohdat jäi vähän mietityttämään enkä tiedä ymmärsinkö nämä edes oikein, ei ne välttämättä tarkoita mitään sen ihmeellisempää mutta itsellä jäi mietityttämään että miten sekasin tai selvä aloittaja (tai R) oikeen oli. Eihän mitään väärää (saati laitonta) välttämättä tapahtunut, tai ei aloittajan mukaan tapahtunut, mutta nuo pisti silmään. Aloittajan lisäselvitys toki valaisi ettei koe R:n hyväksikäyttäneen hänen humalatilaansa. Voi olla että omalla historialla jotain tekemistä sen kanssa en tiiä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mamiya, post: 129197, member: 176"] "mutta mie olin oikeesti semmosessa kunnossa, etten ollu tajunnu reagoida mitenkään. jossain vaiheessa hän sit myös pysähty halaamaan ja suutelemaan..." "mutta toisaalta R kyllä huomas missä kunnossa olin (kun se näky selvästi)... " "siis hän sormetti minuu, mutta siinä kohtaa olin sanonu että voit hieroo vähän alempaa (vaikka sit yhessä kohtaa muistan sanoneeni "oota", mutta oltiin anyway jatkettu" Nää kohdat jäi vähän mietityttämään enkä tiedä ymmärsinkö nämä edes oikein, ei ne välttämättä tarkoita mitään sen ihmeellisempää mutta itsellä jäi mietityttämään että miten sekasin tai selvä aloittaja (tai R) oikeen oli. Eihän mitään väärää (saati laitonta) välttämättä tapahtunut, tai ei aloittajan mukaan tapahtunut, mutta nuo pisti silmään. Aloittajan lisäselvitys toki valaisi ettei koe R:n hyväksikäyttäneen hänen humalatilaansa. Voi olla että omalla historialla jotain tekemistä sen kanssa en tiiä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
eilinen baarikierros ei päätyny hyvin...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja