Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Elämäsi pysäyttävin / hirvein / pelottavin hetki?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Skeletor" data-source="post: 34581" data-attributes="member: 30"><p>Kun ainoa rakastamani nainen hankkiutui raskaaksi yhteisellä päätöksellä ja kun oli kertonut siitä, että pari kertaa oli tullut keskenmeno ja kun se onnistui niin olin onneni kukkuloilla. Siitä kolmisen päivää niin kertoi tilanneensa abortin, sanoen ettei koskaan hanki lasta kanssani. Siinä se. En välitä enää mistään, tappaisin itseni mutten voi sitäkään, koska lankoni teki niin vuosi sitten. En syytä häntä mistään, mutta olisin halunnut että olisi ajatellut lapsiaan hieman enemmän enkä minä näiden tyttöjen takia voi tehdä samoin kuin isänsä, ilman että ajaisin ne hulluiksi.</p><p></p><p>Ja exäni? Nussi eromme jälkeen ystävääni, joka uhkasi tappaa minut jos en lopeta puhumista ja hakkasi useamman kerran exääni, murtaen hampaat niin että karkasi yhteisestä asunnostaan ja hankki oman, mutta silti hankki nyt lapsen sen kanssa.</p><p></p><p>Pistää todellakin miettimään. </p><p>[ATTACH=full]1504[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skeletor, post: 34581, member: 30"] Kun ainoa rakastamani nainen hankkiutui raskaaksi yhteisellä päätöksellä ja kun oli kertonut siitä, että pari kertaa oli tullut keskenmeno ja kun se onnistui niin olin onneni kukkuloilla. Siitä kolmisen päivää niin kertoi tilanneensa abortin, sanoen ettei koskaan hanki lasta kanssani. Siinä se. En välitä enää mistään, tappaisin itseni mutten voi sitäkään, koska lankoni teki niin vuosi sitten. En syytä häntä mistään, mutta olisin halunnut että olisi ajatellut lapsiaan hieman enemmän enkä minä näiden tyttöjen takia voi tehdä samoin kuin isänsä, ilman että ajaisin ne hulluiksi. Ja exäni? Nussi eromme jälkeen ystävääni, joka uhkasi tappaa minut jos en lopeta puhumista ja hakkasi useamman kerran exääni, murtaen hampaat niin että karkasi yhteisestä asunnostaan ja hankki oman, mutta silti hankki nyt lapsen sen kanssa. Pistää todellakin miettimään. [ATTACH type="full"]1504[/ATTACH] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Elämäsi pysäyttävin / hirvein / pelottavin hetki?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja