Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Elämäsi pysäyttävin / hirvein / pelottavin hetki?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="kromi" data-source="post: 34757" data-attributes="member: 303"><p>Kiitos. Toivottavasti sun vanhemman tilanne pysyy hyvänä, onneksi hänelle hoidot tepsi.</p><p></p><p>Mulla on kummallisen sellainen zen olo isän kuolemasta. Se on totta kai surullista, ja kaipaan häntä, mutta samalla tiedän, että tällaista elämä on. En tiedä, oonko vain tunteeton, vai onko tää sitä, että vaikka oltiin suht läheisiä, niin ei oltu mitenkään päivittäin tai edes viikottain tekemisissä, niin tää ei tavallaan vaikuttanut jokapäiväiseen elämään. Se jatkui sellaisena kuin ennenkin, yksi osa vain poistui siitä.</p><p></p><p>Isä oli myös koko sairasaikansa ajan tosi tyyni asian suhteen. Ehkä oon perinyt tän suhtautumisen siltä. Se sanoi usein, että paska juttu, mutta minkäs teet. Nää kortit annettiin, niin näillä sit pelataan niin pitkään kuin voi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kromi, post: 34757, member: 303"] Kiitos. Toivottavasti sun vanhemman tilanne pysyy hyvänä, onneksi hänelle hoidot tepsi. Mulla on kummallisen sellainen zen olo isän kuolemasta. Se on totta kai surullista, ja kaipaan häntä, mutta samalla tiedän, että tällaista elämä on. En tiedä, oonko vain tunteeton, vai onko tää sitä, että vaikka oltiin suht läheisiä, niin ei oltu mitenkään päivittäin tai edes viikottain tekemisissä, niin tää ei tavallaan vaikuttanut jokapäiväiseen elämään. Se jatkui sellaisena kuin ennenkin, yksi osa vain poistui siitä. Isä oli myös koko sairasaikansa ajan tosi tyyni asian suhteen. Ehkä oon perinyt tän suhtautumisen siltä. Se sanoi usein, että paska juttu, mutta minkäs teet. Nää kortit annettiin, niin näillä sit pelataan niin pitkään kuin voi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Elämäsi pysäyttävin / hirvein / pelottavin hetki?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja