Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
En haluu mennä kouluun ku pari opettajaa vituttaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 105216" data-attributes="member: 32"><p>Tuo grillaaja on roustannut meitä opiskelijoita ympäri vuoden. Ja tämä grillaaja puhuu joskus meille muille opiskelijoille pahaa muista oppilaista selän takana etunimellä, myös aiempienkin vuosien oppilaista käyttäen ihan etunimeä. Ja on haukkunut myös alaisiaan meille niiden selän takana. Ahdistaa että mitähän se meistä tämän vuoden opiskelijoista puhuu sitten seuraaville opiskelijoille. (Sama josta avauduin viime syksyllä täällä, joka haukkui minun ja parini parityön tulosta, josta minulle tuli paha mieli, mutta pyysi anteeksi lopulta). </p><p></p><p>Tuo lässytys oli ehkä eka kerta mitä olen saanut tolta toiselta opelta, joka on aina ollut kiva. En usko et tää haluu olla ilkeä mitenkään, mut onhan se lässytys jo ihan turhaa.</p><p></p><p>Muuten ovat tosi kannustavia ja hyviä opettamaan. Ilman heidän vinkkejään en olisi päässyt läpi ennakkotehtäviä. </p><p></p><p>Toivottavasti ei ole normaalia taiteenaloilla tämmönen käytös opettajien puolelta…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 105216, member: 32"] Tuo grillaaja on roustannut meitä opiskelijoita ympäri vuoden. Ja tämä grillaaja puhuu joskus meille muille opiskelijoille pahaa muista oppilaista selän takana etunimellä, myös aiempienkin vuosien oppilaista käyttäen ihan etunimeä. Ja on haukkunut myös alaisiaan meille niiden selän takana. Ahdistaa että mitähän se meistä tämän vuoden opiskelijoista puhuu sitten seuraaville opiskelijoille. (Sama josta avauduin viime syksyllä täällä, joka haukkui minun ja parini parityön tulosta, josta minulle tuli paha mieli, mutta pyysi anteeksi lopulta). Tuo lässytys oli ehkä eka kerta mitä olen saanut tolta toiselta opelta, joka on aina ollut kiva. En usko et tää haluu olla ilkeä mitenkään, mut onhan se lässytys jo ihan turhaa. Muuten ovat tosi kannustavia ja hyviä opettamaan. Ilman heidän vinkkejään en olisi päässyt läpi ennakkotehtäviä. Toivottavasti ei ole normaalia taiteenaloilla tämmönen käytös opettajien puolelta… [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
En haluu mennä kouluun ku pari opettajaa vituttaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja