Keho En ilmeisesti voi käyttää kuukuppia

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Ärsyttää niin paljon. Ostin tänään vihdoin (koon 1) lunettekuukupin. Ensin laitoin sitä reilu puoli tuntia paikoilleen ja se sattui varsinkin alussa, kun se ei ollut vielä kunnolla paikoillaan. No ei sitä iloa kestänyt, kun 5min ja jouduin ottamaan sen pois, kun sattui ulkopuolelta ja tuntui epämukavalta sisäpuolelta. Myös se pois ottaminen sattui. Leikkasin reilu puolet antennista pois ja yritin illalla uudestaan, sattui taas ja en vartin yrittämisen jälkeen jaksanut enää, kun en mieluusti haluaisi mitään haavaa minnekään. Yritin kaikkia taittelutapoja ja kastelin kupin, jotta olisi liukkaampi.

Luin noista nomai-kuukupeista ja s-koko vaikuttaisi hyvältä ja muotoilu on jotenkin järkevämmän oloinen. Kannattaako mun vielä yrittää ton luneten kanssa, jos se kipu nyt sattuisi lähtemään, kokeilenko nomaita vai käynkö suosiolla ostamassa menkkapikkarit?
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
itse en ole koskaan kokeillut. jotenkin tuntuu epämiellyttävältä se ajatus kumisesta asiasta sisälläsi
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Itselläni meni kahdet kuukautiset oppia käyttö. Silloin oli samanlaista. Nykyään menee tuosta vain.

Kuukupin kanssa voi olla alkuun hankalaa. Jos haluat vielä yrittää, ehdottomasti kannattaa, mutta toki voi olla, ettei kuukuppi sovi juuri sinulle. Suosittelisin kuitenkin, että odotat vielä toiset kuukautiset ja testaat. Voihan olla, että kuppi tuntuu, koska asetat sen liian alas, se ei aukea kunnolla tai sitten kupin luoma alipaine ei yksinkertaisesti sovi sinun kehollesi.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Itselläni meni kahdet kuukautiset oppia käyttö. Silloin oli samanlaista. Nykyään menee tuosta vain.

Kuukupin kanssa voi olla alkuun hankalaa. Jos haluat vielä yrittää, ehdottomasti kannattaa, mutta toki voi olla, ettei kuukuppi sovi juuri sinulle. Suosittelisin kuitenkin, että odotat vielä toiset kuukautiset ja testaat. Voihan olla, että kuppi tuntuu, koska asetat sen liian alas, se ei aukea kunnolla tai sitten kupin luoma alipaine ei yksinkertaisesti sovi sinun kehollesi.
Okei, kokeilen siis vielä. Sain sen laitettua yöksi aika hyvin, mutta tuntui alkuun vielä oudolta, aamulla ei kuitenkaan enää häirinnyt. Pois ottaminen oli kuitenkin vaikeeta ja pelkäsin, että se ei lähde ollenkaan pois. :D Koitan vielä harjoitella ja pitää toivoa, että se sitten lähtee sujumaan.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
itse en ole koskaan kokeillut. jotenkin tuntuu epämiellyttävältä se ajatus kumisesta asiasta sisälläsi
Mä luulin, että pienin koko olisi pienempi, kun mitä se sitten oli, joten vähän oudolta kyllä tuntui, kun se oli niinkin "iso". Onneksi on muitakin vaihtoehtoja, jos kuukuppi ei sovi.
 
Ylös Pohja