Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En kestä enää mitä unia nään, nyt sitten ihan oikeesti
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 17970" data-attributes="member: 34"><p>No älä xD juu kai mäki oon just pelänny valve-elämässäki sitä et jos hiiskun näistä asioista niin noi ajattelee että oon jotenkin sairas ja outo, varmaan siksi näin ton unen :D eihä täst oo kauankaan aikaa kun mun veli näki et mul on Timppa taustakuvana (en tiiä tietääkse varsinaisesti kuka se on mutta ainakin näki et joku vanha äijä siin) ja vedin siitä jo päässäni kauheet kriisit et no nyt se pitää mua ihan sairaana varmaan tho :D varmaan olis ollu vähemmän kriisejä jos olis ollu joku muija taustakuvana :D siitä se sentään on itekin sanonu että olkoot äijä tai muija kunhan se on hyvä tyyppi. ni sitä en pelkää samal taval. Vaik ihan ku se ny oikeest ajattelis jotain et oon sairas tollasen takii :DDDD jostai syystä vaa panikoin sitä et ihmiset saa tietää täst, ei hemmetti, miks edes. Ihan ku tää nyt ois joku kamala asia. Mutta sanopa se mun päälle! Mun päänihän vetelee tajuttomat kriisit kaikesta ja voi että, kelaa jos jonain päivänä mun perhe saa tietää kaiken, sen et oon bisse ja tän ikäjutun ja kaiken niin kiljun varmaan koska ei saaaaatana.</p><p></p><p>Mutta siis, eihä täs kai muusta oo kyse ku siitä että mun pääkoppa ei pysty handlaa tätä sen takii miten paljon paskaa oon saanu täst ja nii joten sen takia mä kriiseilen, koska pelottaa niin paljon. En tajuu miten ihmiset pystyy vaa olla itsevarmoja. Toiset ei välitä vitun vertaa siitä mitä muut ajattelee ja on ihan avoimia kaikesta. Mä oon vaa sillee ei saatana älkää kysykö mitään mun ihastusasioista en haluu joutua valehtelemaan ja totuuden sanominen pelottaa helvetisti liikaa. Niiku mikä mua vaivaa eiks ois helpompi vaan antaa asioiden tulla ilmi ja ottaa vastaan se mitä sieltä sit tuleekaan. Mut ei, ku ihan huomaamattaniki piilottelen kaikkea, esim saan lähes jonku paniikkikohtauksen jos äiti kattoo mun kännykäst jotain koska pelkään et se menee alotusnäytölle ja näkee timpan mun taustakuvana :D ja yritän aina pitää mun puhelinta siis silleen ettei kukaan nää, ja en ees kiinnitä huomiota siihen kuinka aina varon niin helvetisti ettei kukaa vaa näkis. Toisaalta tuntuu kyl vähän ahistavalt puhuu ihastuksista vanhempien kaa oli ne sit kuinka hyväksyttyjä tahansa, vaikka ois samanikänen ku mä ni emmä silti niistä jotenki viitti hirveesti puhua, vaikka siitä kyllä varmaan helpommin kuin jostain timpasta.</p><p></p><p>Joo ei saatana onko kaikki hyvin :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 17970, member: 34"] No älä xD juu kai mäki oon just pelänny valve-elämässäki sitä et jos hiiskun näistä asioista niin noi ajattelee että oon jotenkin sairas ja outo, varmaan siksi näin ton unen :D eihä täst oo kauankaan aikaa kun mun veli näki et mul on Timppa taustakuvana (en tiiä tietääkse varsinaisesti kuka se on mutta ainakin näki et joku vanha äijä siin) ja vedin siitä jo päässäni kauheet kriisit et no nyt se pitää mua ihan sairaana varmaan tho :D varmaan olis ollu vähemmän kriisejä jos olis ollu joku muija taustakuvana :D siitä se sentään on itekin sanonu että olkoot äijä tai muija kunhan se on hyvä tyyppi. ni sitä en pelkää samal taval. Vaik ihan ku se ny oikeest ajattelis jotain et oon sairas tollasen takii :DDDD jostai syystä vaa panikoin sitä et ihmiset saa tietää täst, ei hemmetti, miks edes. Ihan ku tää nyt ois joku kamala asia. Mutta sanopa se mun päälle! Mun päänihän vetelee tajuttomat kriisit kaikesta ja voi että, kelaa jos jonain päivänä mun perhe saa tietää kaiken, sen et oon bisse ja tän ikäjutun ja kaiken niin kiljun varmaan koska ei saaaaatana. Mutta siis, eihä täs kai muusta oo kyse ku siitä että mun pääkoppa ei pysty handlaa tätä sen takii miten paljon paskaa oon saanu täst ja nii joten sen takia mä kriiseilen, koska pelottaa niin paljon. En tajuu miten ihmiset pystyy vaa olla itsevarmoja. Toiset ei välitä vitun vertaa siitä mitä muut ajattelee ja on ihan avoimia kaikesta. Mä oon vaa sillee ei saatana älkää kysykö mitään mun ihastusasioista en haluu joutua valehtelemaan ja totuuden sanominen pelottaa helvetisti liikaa. Niiku mikä mua vaivaa eiks ois helpompi vaan antaa asioiden tulla ilmi ja ottaa vastaan se mitä sieltä sit tuleekaan. Mut ei, ku ihan huomaamattaniki piilottelen kaikkea, esim saan lähes jonku paniikkikohtauksen jos äiti kattoo mun kännykäst jotain koska pelkään et se menee alotusnäytölle ja näkee timpan mun taustakuvana :D ja yritän aina pitää mun puhelinta siis silleen ettei kukaan nää, ja en ees kiinnitä huomiota siihen kuinka aina varon niin helvetisti ettei kukaa vaa näkis. Toisaalta tuntuu kyl vähän ahistavalt puhuu ihastuksista vanhempien kaa oli ne sit kuinka hyväksyttyjä tahansa, vaikka ois samanikänen ku mä ni emmä silti niistä jotenki viitti hirveesti puhua, vaikka siitä kyllä varmaan helpommin kuin jostain timpasta. Joo ei saatana onko kaikki hyvin :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En kestä enää mitä unia nään, nyt sitten ihan oikeesti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja