Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En kyl tajuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 56666" data-attributes="member: 34"><p>Siis sanokaa mun sanoneen ettei oo mitään pahempaa suuntautumista ku bi :D i-</p><p></p><p>Johan nyt on kumma saatana. On paljon pahempi olla bi kuin homo tai hetero. Aroki ois parempi ku bi. Sillon sentään ei olis ihastuksia. Ja jos on hetero tai homo ne kohistuu vaa yhtee sukupuoleen eikä tarvi olla vainoharhane mut sit ku on bi niin se lävähtää vaa yhtäkkiä sun silmille joskus yläasteikäsenä sillee mitä tapahtuu oonko muuttumassa lesboksi, häh mä luulin et oon hetero ku oon aina tykänny miehistä, sit vaa yläasteella ihastut frendiis joka on tyttö ja tanssinopettajaas joka on myös tyttö ja oot vaa sillee "???????" Ja sit muistat et ainii olihan mulla ihan lapsenaki se tyttö johon olin ihastunu ja sit vaa muistat kaikkii pienii asioita kuten se ku joskus ala-asteella pohdit että ootko ihastunu naispuoliseen youtuberiin. Sit kans yläasteella ihastuin lievästi tayloriin (edelleen sillon tällön oon sillee "🥺❤️" siitä) ja aattelin et NONNIIIN bissejä sitä vissiin ollaan kai se on tässä pikkuhiljaa todistettu 🧐 mut jos oisin aina tykännyt pelkästään yhdestä sukupuolesta ni ois kyllä pikkusen helpompaa. Perkele. Ei helvetti :D ja sitten muutenki jos olisin lesbo tai jotain niin mä en pystyis paeta asiaa samalla tavalla ehkä ja varmaan tää tuntuis paljon luonnollisemmalt mut nyt edelleen TÄSSÄ IÄSSÄ VIELÄ pitää miettiä että "entä jos tää onkin luonnotonta" xD oon vaa sillee ".... Onkohan tää normaalia 🧐" rääh mitä mä en oikeesti tajuu mitään tästä</p><p></p><p>Tai siis se vaan tunnetasolla tuntuu sika oudolta jotenki</p><p></p><p>Joo en tiiä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 56666, member: 34"] Siis sanokaa mun sanoneen ettei oo mitään pahempaa suuntautumista ku bi :D i- Johan nyt on kumma saatana. On paljon pahempi olla bi kuin homo tai hetero. Aroki ois parempi ku bi. Sillon sentään ei olis ihastuksia. Ja jos on hetero tai homo ne kohistuu vaa yhtee sukupuoleen eikä tarvi olla vainoharhane mut sit ku on bi niin se lävähtää vaa yhtäkkiä sun silmille joskus yläasteikäsenä sillee mitä tapahtuu oonko muuttumassa lesboksi, häh mä luulin et oon hetero ku oon aina tykänny miehistä, sit vaa yläasteella ihastut frendiis joka on tyttö ja tanssinopettajaas joka on myös tyttö ja oot vaa sillee "???????" Ja sit muistat et ainii olihan mulla ihan lapsenaki se tyttö johon olin ihastunu ja sit vaa muistat kaikkii pienii asioita kuten se ku joskus ala-asteella pohdit että ootko ihastunu naispuoliseen youtuberiin. Sit kans yläasteella ihastuin lievästi tayloriin (edelleen sillon tällön oon sillee "🥺❤️" siitä) ja aattelin et NONNIIIN bissejä sitä vissiin ollaan kai se on tässä pikkuhiljaa todistettu 🧐 mut jos oisin aina tykännyt pelkästään yhdestä sukupuolesta ni ois kyllä pikkusen helpompaa. Perkele. Ei helvetti :D ja sitten muutenki jos olisin lesbo tai jotain niin mä en pystyis paeta asiaa samalla tavalla ehkä ja varmaan tää tuntuis paljon luonnollisemmalt mut nyt edelleen TÄSSÄ IÄSSÄ VIELÄ pitää miettiä että "entä jos tää onkin luonnotonta" xD oon vaa sillee ".... Onkohan tää normaalia 🧐" rääh mitä mä en oikeesti tajuu mitään tästä Tai siis se vaan tunnetasolla tuntuu sika oudolta jotenki Joo en tiiä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En kyl tajuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja