Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En kyl tajuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 56671" data-attributes="member: 34"><p>Mut must on kyllä silti outoo että oon muka bi mutta en oo koskaan silti ollu rakastunu kehenkään naiseen samalla tasolla ku joku timppa tai villu esim. Oon ollu kyllä ihastunu moneen mut ei ne oo yhtä isoi juttui ollu kai. Ei siinä muuten mitään mut on se vähän outoo jotenki.</p><p></p><p>Mun on vaikee edes kuvitella että koskaan olisin niin rakastunu kehenkään naiseen koska no timppa ja villu nyt on ollu nii isoi juttui mut emt tai jotenki en vaa tajuu miten siin voi olla niin iso ero. Rakastan naisii mut ykskää niist ei oo ollu ihan tota tasoo?? Mutta ei kai siinä. Onhan monia miehiäkin jotka ei oo ollu ihan tota samaa tasoa. Ehkä se on enemmän henkilöstä kiinni ku sukupuolesta. Vaikka siis onhan mulla ollu tyyppejä joihin oon ollu iha vitun saatanan rakastunu silti mut jostai syystä vaa niiku timppa ja villu on aina ne jotka jotenki nostan muiden yläpuolelle kosk menin niistä niin tajuttoman sekasin. Okei tuntuu väärältä olla kans mainitsematta hessua mut jos nyt tälle linjalle lähdetään nii alan luettelemaan koht kaikki mun ihastukset tässä että tota noin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 56671, member: 34"] Mut must on kyllä silti outoo että oon muka bi mutta en oo koskaan silti ollu rakastunu kehenkään naiseen samalla tasolla ku joku timppa tai villu esim. Oon ollu kyllä ihastunu moneen mut ei ne oo yhtä isoi juttui ollu kai. Ei siinä muuten mitään mut on se vähän outoo jotenki. Mun on vaikee edes kuvitella että koskaan olisin niin rakastunu kehenkään naiseen koska no timppa ja villu nyt on ollu nii isoi juttui mut emt tai jotenki en vaa tajuu miten siin voi olla niin iso ero. Rakastan naisii mut ykskää niist ei oo ollu ihan tota tasoo?? Mutta ei kai siinä. Onhan monia miehiäkin jotka ei oo ollu ihan tota samaa tasoa. Ehkä se on enemmän henkilöstä kiinni ku sukupuolesta. Vaikka siis onhan mulla ollu tyyppejä joihin oon ollu iha vitun saatanan rakastunu silti mut jostai syystä vaa niiku timppa ja villu on aina ne jotka jotenki nostan muiden yläpuolelle kosk menin niistä niin tajuttoman sekasin. Okei tuntuu väärältä olla kans mainitsematta hessua mut jos nyt tälle linjalle lähdetään nii alan luettelemaan koht kaikki mun ihastukset tässä että tota noin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En kyl tajuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja