Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En kyl tajuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 57063" data-attributes="member: 34"><p>ÖÖÖHHH</p><p></p><p>hämmentävää</p><p></p><p>pieni bi panic moment oli ku katoin salsui äsken ja oli lauran ja markuksen joku kohtaus eikä tiiä kumpaa kattoo 😭😑 ihan OIKEESTI molemmat saa mut hermoromahuksen partaalle xDD en tajuu sitä etten oo oikee piitust ajatellu mitää ihmeellistä koskaan (tai ehkä lowkey, en tiiä?????) mut nyt yhtäkkiä oon sillee jooh söpö ❤️❤️❤️ että ookoo????? Mikä homma. Sama niiku anuki nii en mä siit mitään ihmeellistä miettiny kunnes näin sen oomin mainoksen ja aattelin et apuaaaa sen ääni en oo tajunnu et se on actually ihana. Ja siit lähtien oon välillä kuolaillu sitä ja niiku????? Mitäh????? Nyt yhtäkkiä oon vaa sillee MITEN oon voinu olla ajattelematta siitä mitään aikasemmin???? KAUHEETA. en ees tiiä kumpi on söpömpi piitu vai Anu ja ööööö en kestä? En ymmärrä mikä ihmeen neli-viiskymppisten naisten kuolausvaihe?????????? Niiku onko kaikki hyvin????? Nyt taas????? Tosin Andrei 😭😭😭 älkää jaksako 😂🤦😭 huutista. Jouko aiheuttaa myös mulle nyt tämmösiä pieniä paniikkisettejä, ku tulee siitä aina mieleen se kun aattelin sitä aika paljon viime joulukuus. Ja kirjaimellisesti heti sen jälkeen rakastuin timppaan ni se aika on vähän.... Sumeeta tavallaa. Hhhh aattelin sillon teemuuki koko ajan ja NYTKIN AJATTELEN EDELLEEN ööhhh.. juu. Mut Timppa tho. Mut niiku kosk nyt Jouko aiheuttaa näit ahistuksia iha jo pelkästään sen takia et se on cute af mut sen lisäks siit tulee aina vaa mielee timppa ja se aika :------D oikeesti mun sydän taas hakkaa vitusti liikaa. Ei vittu se joulukuu oikeesti mä vaa-</p><p></p><p>Se vitu kerta ku näin hessun ja aattelin et mitä vittua en kai ny oikeesti pidä sitä hyvännäkösenä, sit timppa.. ja siin vaiheessa kelasin et nyt helvetti oikeesti, ja meinasin et täst ei muuten päästä yli ainakaan ihan heti. Ja oikeassa olin. Huudan suoraa huutoa :DDDDDDDDDDDDDD pyörryttää :DDDDD pyörryttää ku aattelen salsui ja kummeleit, ok normaalii 🌚 don't even-</p><p></p><p>Siis mitä siin ees tapahtu???? 😩😩😩 Koska mä en tajuu tai niiku hä. Ja nyt kun pelkään taas sekoovani joukosta nii muistan niin kirkkaasti sen vitun ajan sillon ja kaikki vaa palaa mieleen sillee AAAAAAAAAA 😭 en vieläkään ihan tajuu mitä sillon tapahtu ku rakastuin timppaa ja vielä vähemmän ehk tajuun sitä et rakastuin hessuu???? Niiku mitä nyt taas................ Hämmentävää oli ja on Myös se et aloin tykkää marist????? Niiku mitä?????? Ei nyt ihan oikeesti hei. Ääh täs on tapahtunut niin paljon ja mun ""traumat"" nousee pintaan. Siis mä en <em>TAJUU????</em></p><p></p><p>Mut god damn miks mä aattelen nikooki edelleen? Täähän on nyt jo ihan sairasta???? Tai seduu???? Mitäh??????? Ja huutista kuuntelen teemun listaa tällä hetkellä ääääääää XDDDDDDD H U U T I S T A miten miten miten miten miten miten</p><p></p><p><em> miks Teemu viel kaiken lisäks mä-</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p>Siis mitä oikeesti</p><p></p><p>Eih</p><p></p><p>Ja se fakta että mun oli sit oikeesti pakko alkaa tykätä timpan ja hessun lisäks marist???????? Ja vittu kenestä ei, kohta varmaan helaki (PLIIS EI, MÄ PELKÄÄN)</p><p></p><p>oon miettinyt myös chrisii yhtäkkiä ihan random tilanteissa taas????????????? Niiku MITÄ</p><p></p><p>ALSO TÕNU JA VILLU yhen tapahtuman takia tuli mieleen ja nyt mä vaan en kestä koska miks aina ne miks aina miks aina miks aina miks</p><p></p><p>Mä-</p><p></p><p>Ja en oo ees kuolaillu nytte mitää kuvia nikosta ja co.:sta mut silti oon sillee IIIIH NIKO JA JOONAS 🥰🥰🥰🥰🥰 niiku vittu rauhotu oikeesti????? Get a grip?????????????</p><p></p><p>Ja mua VIELÄKIN raastaa sisältä ne ku katoin lihaksia ja luoteja hutikudit siis ne RAASTAA. ne raasto mua sillon ja edelleenkin, koska ne herätti ihan liikaa tunteita mitä en osannu enkä osaa käsitellä. Ja siis ne nosti myös ne tunteet marii kohtaa takasi pintaa :DDDDDDDDDDD melkeen yhtä paha oli se ku täs yks päivä katoin iha telkkarist kummelii pari jaksoo ku se sattu tulee ja ööh olin iha sekasin ku seinäkello?????????? Katoin vaa timppaa sillee "😬😬😬😬😬😬😬😬😬 i'm deddddd" ja tuntuu et keräilen vielki itteeni sen jäljiltä?????? Repi kaikki haavat auki XD uskomatonta miten vahvan reaktion se voi saada aikaan kun ei oo hetkeen kattonu mitään ja sit yhtäkkiä? Niiku apua?</p><p></p><p>Ah en pysty ees ajattelee. Ja vannon että osa mun ahistuksestaki saattaa nyt tulla siit ku oon kattonu salsui (ja nimenomaan näitä vanhoi salsui) ja kaikki nää asiat ja niiku pitkäst aikaa repii näitäkin haavoja auki. Ja tosiaa mul probably kehitty jo joskus 2013(?) Tunteit andreita kohtaa ja nyt oon vaa sillee really haluuksä oikeesti muistella nyt niitä aikoja viel at this point 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😭😭😭😭😭 huutista! 🥴 Shippasin jo sillon lauraa ja markusta ja edelleen vissiin mut BRUH miks nykyää tykkään myös piitusta?????????????????? Ei????????? Monoseksuaalit ei tuu koskaan ymmärtää elämän vaikeutta meille biseksuaaleille 🥴 naurattaa niin että itkettää</p><p></p><p>Tän hauskuuden kruunaa se että kuuntelen tällä hetkellä biisiä jota kuuntelin paljon vuonna 2010 ku mul oli vaikeeta ja muistan sieltäki niin hyvin sen, ku pohdin sitä että oonkoha mä tosiaa bi. Aika unreal moment muistella sitä nykyään. Jotenki se tuntu nii epätodelliselt sillon. Tai kyl se tuntuu vieläki epätodelliselt. Kaikki tuntuu epätodelliselt. Siis se oli niin hiton outoo??</p><p></p><p>Sanoinko jo että anu aiheuttaa mulle eksistentiaalisia kriisejä sen söpöydel</p><p></p><p>Mitä saatanaa nyt taas</p><p></p><p>Ainii huutista jos jossain vaiheessa päädyn tyhmänä kattomaan niitä jaksoi mis on jenni ja laura ja aaroeero kuviot niin EIH :Dd riittää kyllä kuolattavaa ja huutistelua siinä vaiheessa. Katoin niitä sillon 2019 kun tää teemu case alunperin tapahtu ja juuh oli hulvatonta mutta sillon en vielä tainnu kuolata piituu enkä anuu. Voin vaan kuvitella sen ku panic intensifies ja jooh, vaikka on noi vanhemmat jaksot ihan samaa panikointia nekin, niistä puuttuu vaan teemu, mutta onhan siellä melkeen joka kohtauksessa joku koska andrei piitu anu jouko jne. Oikeesti mua hajottaa se että kuolaan vielki joukoo kosk silloin ku tää timppa juttu alkoi sillon, niin kelasin etten tulis enää miettiin sitä välttämättä. Mutta oishan se pitäny arvata</p><p></p><p>Mut siis oonhan mä varmaan kaikista ajatellu et "en mä varmaan sitä enää ajattele" siis juhasta ja costista oon aatellu ties kuinka monet kerrat et juu eiköhän tämä ollu tässä. BRUH???? EIPÄ OLLU.</p><p></p><p>Itkettää matisyahu kosk obvious reasons</p><p></p><p>ITKETTÄÄÄÄÄÄÄÄÄ</p><p></p><p>ainii</p><p></p><p>melkee tukehuin ku yks tyyppi sano tänää "kyllä lähtee" olin silleen "?????????????" i almost died. Se ei kyllä liittyny mitenkään kummeliin se oli iha eri juttu mut siis juuh. 😭</p><p></p><p>Ja kaikenlaista muutakin oli mistä tuli mieleen ööh pp ja aake??? Mutta eipä siitä sen.</p><p></p><p>Mutta ok en muista en tiiä.</p><p></p><p>Ainii tää:</p><p>[MEDIA=youtube]X9scrO4RJ50[/MEDIA]</p><p>:DDDDD TEEMU JA AAKE?? :DDD juuuuuuh. Aijaa mut ok teemu on söpö mut siissssssssss toi "mitäs luulisit" :DDDDDD HUUDAN 😭 jos joku sanois mulle noin nii huvittais vastata tasan samalla tavalla xDDD paras reaktio ever.</p><p></p><p>Mut kiva ku kuuntelen slow grenade kosk kyseisest biisist tulee mieleen teemu JA timppa JA jouko, vähintäänkin.</p><p></p><p>Hehheh</p><p></p><p>LOPETAN tiettyjen ohjelmien kattomisen 😬😬😬😬😬🧐</p><p></p><p>😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬</p><p></p><p>En tajuu </p><p></p><p>Teemu ❤️❤️❤️❤️❤️</p><p></p><p>Miks?????</p><p></p><p>Miks Teemu ja miks Jouko ja EI MÄ EN HALUU AATELLA AAKEE TAI PEEPEETÄ 🙄🥺😳🤦 hehhhhhhhj NO KIITTI VAA.</p><p></p><p>Aijaa nyt soi vielä slow grenadeakin pahempi biisi oooooffffffffffff. Tää vasta muistuttaaki teemusta. En hyvin voi. Hyvin voi en.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 57063, member: 34"] ÖÖÖHHH hämmentävää pieni bi panic moment oli ku katoin salsui äsken ja oli lauran ja markuksen joku kohtaus eikä tiiä kumpaa kattoo 😭😑 ihan OIKEESTI molemmat saa mut hermoromahuksen partaalle xDD en tajuu sitä etten oo oikee piitust ajatellu mitää ihmeellistä koskaan (tai ehkä lowkey, en tiiä?????) mut nyt yhtäkkiä oon sillee jooh söpö ❤️❤️❤️ että ookoo????? Mikä homma. Sama niiku anuki nii en mä siit mitään ihmeellistä miettiny kunnes näin sen oomin mainoksen ja aattelin et apuaaaa sen ääni en oo tajunnu et se on actually ihana. Ja siit lähtien oon välillä kuolaillu sitä ja niiku????? Mitäh????? Nyt yhtäkkiä oon vaa sillee MITEN oon voinu olla ajattelematta siitä mitään aikasemmin???? KAUHEETA. en ees tiiä kumpi on söpömpi piitu vai Anu ja ööööö en kestä? En ymmärrä mikä ihmeen neli-viiskymppisten naisten kuolausvaihe?????????? Niiku onko kaikki hyvin????? Nyt taas????? Tosin Andrei 😭😭😭 älkää jaksako 😂🤦😭 huutista. Jouko aiheuttaa myös mulle nyt tämmösiä pieniä paniikkisettejä, ku tulee siitä aina mieleen se kun aattelin sitä aika paljon viime joulukuus. Ja kirjaimellisesti heti sen jälkeen rakastuin timppaan ni se aika on vähän.... Sumeeta tavallaa. Hhhh aattelin sillon teemuuki koko ajan ja NYTKIN AJATTELEN EDELLEEN ööhhh.. juu. Mut Timppa tho. Mut niiku kosk nyt Jouko aiheuttaa näit ahistuksia iha jo pelkästään sen takia et se on cute af mut sen lisäks siit tulee aina vaa mielee timppa ja se aika :------D oikeesti mun sydän taas hakkaa vitusti liikaa. Ei vittu se joulukuu oikeesti mä vaa- Se vitu kerta ku näin hessun ja aattelin et mitä vittua en kai ny oikeesti pidä sitä hyvännäkösenä, sit timppa.. ja siin vaiheessa kelasin et nyt helvetti oikeesti, ja meinasin et täst ei muuten päästä yli ainakaan ihan heti. Ja oikeassa olin. Huudan suoraa huutoa :DDDDDDDDDDDDDD pyörryttää :DDDDD pyörryttää ku aattelen salsui ja kummeleit, ok normaalii 🌚 don't even- Siis mitä siin ees tapahtu???? 😩😩😩 Koska mä en tajuu tai niiku hä. Ja nyt kun pelkään taas sekoovani joukosta nii muistan niin kirkkaasti sen vitun ajan sillon ja kaikki vaa palaa mieleen sillee AAAAAAAAAA 😭 en vieläkään ihan tajuu mitä sillon tapahtu ku rakastuin timppaa ja vielä vähemmän ehk tajuun sitä et rakastuin hessuu???? Niiku mitä nyt taas................ Hämmentävää oli ja on Myös se et aloin tykkää marist????? Niiku mitä?????? Ei nyt ihan oikeesti hei. Ääh täs on tapahtunut niin paljon ja mun ""traumat"" nousee pintaan. Siis mä en [I]TAJUU????[/I] Mut god damn miks mä aattelen nikooki edelleen? Täähän on nyt jo ihan sairasta???? Tai seduu???? Mitäh??????? Ja huutista kuuntelen teemun listaa tällä hetkellä ääääääää XDDDDDDD H U U T I S T A miten miten miten miten miten miten [I] miks Teemu viel kaiken lisäks mä- [/I] Siis mitä oikeesti Eih Ja se fakta että mun oli sit oikeesti pakko alkaa tykätä timpan ja hessun lisäks marist???????? Ja vittu kenestä ei, kohta varmaan helaki (PLIIS EI, MÄ PELKÄÄN) oon miettinyt myös chrisii yhtäkkiä ihan random tilanteissa taas????????????? Niiku MITÄ ALSO TÕNU JA VILLU yhen tapahtuman takia tuli mieleen ja nyt mä vaan en kestä koska miks aina ne miks aina miks aina miks aina miks Mä- Ja en oo ees kuolaillu nytte mitää kuvia nikosta ja co.:sta mut silti oon sillee IIIIH NIKO JA JOONAS 🥰🥰🥰🥰🥰 niiku vittu rauhotu oikeesti????? Get a grip????????????? Ja mua VIELÄKIN raastaa sisältä ne ku katoin lihaksia ja luoteja hutikudit siis ne RAASTAA. ne raasto mua sillon ja edelleenkin, koska ne herätti ihan liikaa tunteita mitä en osannu enkä osaa käsitellä. Ja siis ne nosti myös ne tunteet marii kohtaa takasi pintaa :DDDDDDDDDDD melkeen yhtä paha oli se ku täs yks päivä katoin iha telkkarist kummelii pari jaksoo ku se sattu tulee ja ööh olin iha sekasin ku seinäkello?????????? Katoin vaa timppaa sillee "😬😬😬😬😬😬😬😬😬 i'm deddddd" ja tuntuu et keräilen vielki itteeni sen jäljiltä?????? Repi kaikki haavat auki XD uskomatonta miten vahvan reaktion se voi saada aikaan kun ei oo hetkeen kattonu mitään ja sit yhtäkkiä? Niiku apua? Ah en pysty ees ajattelee. Ja vannon että osa mun ahistuksestaki saattaa nyt tulla siit ku oon kattonu salsui (ja nimenomaan näitä vanhoi salsui) ja kaikki nää asiat ja niiku pitkäst aikaa repii näitäkin haavoja auki. Ja tosiaa mul probably kehitty jo joskus 2013(?) Tunteit andreita kohtaa ja nyt oon vaa sillee really haluuksä oikeesti muistella nyt niitä aikoja viel at this point 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😭😭😭😭😭 huutista! 🥴 Shippasin jo sillon lauraa ja markusta ja edelleen vissiin mut BRUH miks nykyää tykkään myös piitusta?????????????????? Ei????????? Monoseksuaalit ei tuu koskaan ymmärtää elämän vaikeutta meille biseksuaaleille 🥴 naurattaa niin että itkettää Tän hauskuuden kruunaa se että kuuntelen tällä hetkellä biisiä jota kuuntelin paljon vuonna 2010 ku mul oli vaikeeta ja muistan sieltäki niin hyvin sen, ku pohdin sitä että oonkoha mä tosiaa bi. Aika unreal moment muistella sitä nykyään. Jotenki se tuntu nii epätodelliselt sillon. Tai kyl se tuntuu vieläki epätodelliselt. Kaikki tuntuu epätodelliselt. Siis se oli niin hiton outoo?? Sanoinko jo että anu aiheuttaa mulle eksistentiaalisia kriisejä sen söpöydel Mitä saatanaa nyt taas Ainii huutista jos jossain vaiheessa päädyn tyhmänä kattomaan niitä jaksoi mis on jenni ja laura ja aaroeero kuviot niin EIH :Dd riittää kyllä kuolattavaa ja huutistelua siinä vaiheessa. Katoin niitä sillon 2019 kun tää teemu case alunperin tapahtu ja juuh oli hulvatonta mutta sillon en vielä tainnu kuolata piituu enkä anuu. Voin vaan kuvitella sen ku panic intensifies ja jooh, vaikka on noi vanhemmat jaksot ihan samaa panikointia nekin, niistä puuttuu vaan teemu, mutta onhan siellä melkeen joka kohtauksessa joku koska andrei piitu anu jouko jne. Oikeesti mua hajottaa se että kuolaan vielki joukoo kosk silloin ku tää timppa juttu alkoi sillon, niin kelasin etten tulis enää miettiin sitä välttämättä. Mutta oishan se pitäny arvata Mut siis oonhan mä varmaan kaikista ajatellu et "en mä varmaan sitä enää ajattele" siis juhasta ja costista oon aatellu ties kuinka monet kerrat et juu eiköhän tämä ollu tässä. BRUH???? EIPÄ OLLU. Itkettää matisyahu kosk obvious reasons ITKETTÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ainii melkee tukehuin ku yks tyyppi sano tänää "kyllä lähtee" olin silleen "?????????????" i almost died. Se ei kyllä liittyny mitenkään kummeliin se oli iha eri juttu mut siis juuh. 😭 Ja kaikenlaista muutakin oli mistä tuli mieleen ööh pp ja aake??? Mutta eipä siitä sen. Mutta ok en muista en tiiä. Ainii tää: [MEDIA=youtube]X9scrO4RJ50[/MEDIA] :DDDDD TEEMU JA AAKE?? :DDD juuuuuuh. Aijaa mut ok teemu on söpö mut siissssssssss toi "mitäs luulisit" :DDDDDD HUUDAN 😭 jos joku sanois mulle noin nii huvittais vastata tasan samalla tavalla xDDD paras reaktio ever. Mut kiva ku kuuntelen slow grenade kosk kyseisest biisist tulee mieleen teemu JA timppa JA jouko, vähintäänkin. Hehheh LOPETAN tiettyjen ohjelmien kattomisen 😬😬😬😬😬🧐 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬 En tajuu Teemu ❤️❤️❤️❤️❤️ Miks????? Miks Teemu ja miks Jouko ja EI MÄ EN HALUU AATELLA AAKEE TAI PEEPEETÄ 🙄🥺😳🤦 hehhhhhhhj NO KIITTI VAA. Aijaa nyt soi vielä slow grenadeakin pahempi biisi oooooffffffffffff. Tää vasta muistuttaaki teemusta. En hyvin voi. Hyvin voi en. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En kyl tajuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja