Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En kyl tajuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 57132" data-attributes="member: 34"><p>:DDDDDD se vitu tunne ku hetken aikaa piti miettii mitä outoo tässä muka on:</p><p>[MEDIA=youtube]Bde0w209_oo[/MEDIA]</p><p>Varmaa mun "pölyamorinen" mieli taas ei tajuu et se on jotenkin outoa että ois vaimo ja tyttöystävä xd</p><p></p><p>Hmm</p><p></p><p>On muute iha sika random et nykyää mul on tai on ollu tunteit melkee jokaista bts:n jäsentä kohtaa, tuli vaa mielee. Oikeestaa vaa jin ja v on sellasii mistä en oo oikeestaa tykänny. Huoh. Aluks oli tyylii vaa hobi ja rm. Mut ok sitte.</p><p></p><p>Mut aattelen kyl näköjään teemuu iha vitusti täl hetkel?</p><p></p><p>Ja siis</p><p></p><p>Muutenki iha älyttömän paha olo enkä tajuu taas et mikä nyt on. Mut varmaan niin huonosti nukkunu et sen takii on kauhee olo koko ajan. En oikeesti kestä näitä pakko-oireita enää, ja aina ku oon nukkunu vähänki huonosti ni tuntuu joka kerta silt et mikään ei oo totta ja et elämä ei oo totta ja et elämäs ei oo järkee, teen kaiken väärin ja kaikki pitää tehdä just tietyllä tavalla mutta en oikeestaa ees tiiä et mikä se tapa on, mul ei vaa oo oikeest hajuakaan </p><p></p><p>Tosin en jaksa ajatella enää, oon kummiski tehny ihan oikein. Vaikka kaikki kritisoikin mun tunteita esim aina, niin silti en oo tehny mitään väärin vaikka mulle käykin niin. Mä en jaksa enää yrittää kontrolloida tunteita. Mitä enemmän kontrolloin sitä pahempi olo mulla on. Joten mun itteni takii mun on pakko tehä niin että en edes yritä hiukkaakaan, niiku en YHTÄÄN, tehdä mun tunteille mitään. Mun pitää lopettaa ihan SAMAN TIEN kaikki tunteiden kontrollointi. Vaikka ihastukset ahistaa muutenki mut MIKÄÄN, yhtään mikään, ei oo sattunu koskaan niiden suhteen pahemmin ku ne pakko-oireet mitkä mulla alko siitä terapiasta. Siis ne ajatukset että en saa tuntea mitään ja mun pitää kontrolloida kaikkee. Joten mun pitää lopettaa se ihan samantien ja ajatella että nää nyt vaa on näin enkä mä saa ees yrittää kontrolloida mitään, koska jos ajattelen sitä vähänkin niin kuolen ahistukseen, koska sit must tuntuu koko ajan että en saa tuntee yhtää mitää ja ihan valehtelematta mä en tiiä pahempaa ahistusta ku tää että oon maailman paskin ihminen siks että annan itteni tuntea ja ihastua. Mun pitää vaan yksinkertaisesti ihan saman tien lopettaa kaikki tunteiden kontrolloimisen ajattelukin. Voisinpa estää muita ihmisiä kans triggeröimästä mua. Ne nimittäin tulee varmaa viel monta kertaa sanoo mulle paskaa kuten "eksä vois yrittää päästä yli siitä". Huoh tekis mieli lyödä siin vaihees.</p><p></p><p>Oikeest en kestä tätä enää.</p><p></p><p>Mietin vaa et... Voinko oikeesti ees luottaa siihen... Tai niiku et onks tää ihan varmasti ok. Onks tää ihan satavarmasti ok olla tämmönen vai teenks mä kuitenkin jotain väärin jos en yritä parhaani mukaan kontrolloida mun tunteita</p><p></p><p>Nii vittu kiitti taas niille kusipäille jotka on kommentoinu näit asioita, ne on pilannu esim mun elämän näköjään. Mun pitää nyt vaan muistaa se koko ajan, että ihan sama mitä kukaan sanoo, niin mul ei oo mitään velvollisuutta IKINÄ kontrolloida sitä kehen rakastun. Kellään ei oo siihen mitään sanomista, ei koskaan. Niil ei vaa oo mitään syytä puuttua mun tunteisiin. Mä oon ihan ok tämmösenä. On pakko olla. Sen on ihan pakko olla niin.</p><p></p><p>Mut ei mikään auta. Tää on niin väärin. Kaikki tää on niin niin niin niin väärin.</p><p></p><p>Tosin onneks on tää biisi:</p><p>[MEDIA=spotify]track/3ExweHKZF9B752DPQByRVT[/MEDIA]</p><p></p><p>Yks tärkeimmistä 🙄😭 tää helpottaa mun oloa about aina. En uskalla ees tässä vaiheessa kuunnella becoming myself koska itkisin varmaan silmät päästäni. En kestä sitä biisiä normaalistikaan niin tässä hetkessä se saattais olla liikaakin 😶 tai hey jesus 😭😭 siinä on kyllä muutama biisi joita ei kestä</p><p></p><p>Aaaaaaaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 57132, member: 34"] :DDDDDD se vitu tunne ku hetken aikaa piti miettii mitä outoo tässä muka on: [MEDIA=youtube]Bde0w209_oo[/MEDIA] Varmaa mun "pölyamorinen" mieli taas ei tajuu et se on jotenkin outoa että ois vaimo ja tyttöystävä xd Hmm On muute iha sika random et nykyää mul on tai on ollu tunteit melkee jokaista bts:n jäsentä kohtaa, tuli vaa mielee. Oikeestaa vaa jin ja v on sellasii mistä en oo oikeestaa tykänny. Huoh. Aluks oli tyylii vaa hobi ja rm. Mut ok sitte. Mut aattelen kyl näköjään teemuu iha vitusti täl hetkel? Ja siis Muutenki iha älyttömän paha olo enkä tajuu taas et mikä nyt on. Mut varmaan niin huonosti nukkunu et sen takii on kauhee olo koko ajan. En oikeesti kestä näitä pakko-oireita enää, ja aina ku oon nukkunu vähänki huonosti ni tuntuu joka kerta silt et mikään ei oo totta ja et elämä ei oo totta ja et elämäs ei oo järkee, teen kaiken väärin ja kaikki pitää tehdä just tietyllä tavalla mutta en oikeestaa ees tiiä et mikä se tapa on, mul ei vaa oo oikeest hajuakaan Tosin en jaksa ajatella enää, oon kummiski tehny ihan oikein. Vaikka kaikki kritisoikin mun tunteita esim aina, niin silti en oo tehny mitään väärin vaikka mulle käykin niin. Mä en jaksa enää yrittää kontrolloida tunteita. Mitä enemmän kontrolloin sitä pahempi olo mulla on. Joten mun itteni takii mun on pakko tehä niin että en edes yritä hiukkaakaan, niiku en YHTÄÄN, tehdä mun tunteille mitään. Mun pitää lopettaa ihan SAMAN TIEN kaikki tunteiden kontrollointi. Vaikka ihastukset ahistaa muutenki mut MIKÄÄN, yhtään mikään, ei oo sattunu koskaan niiden suhteen pahemmin ku ne pakko-oireet mitkä mulla alko siitä terapiasta. Siis ne ajatukset että en saa tuntea mitään ja mun pitää kontrolloida kaikkee. Joten mun pitää lopettaa se ihan samantien ja ajatella että nää nyt vaa on näin enkä mä saa ees yrittää kontrolloida mitään, koska jos ajattelen sitä vähänkin niin kuolen ahistukseen, koska sit must tuntuu koko ajan että en saa tuntee yhtää mitää ja ihan valehtelematta mä en tiiä pahempaa ahistusta ku tää että oon maailman paskin ihminen siks että annan itteni tuntea ja ihastua. Mun pitää vaan yksinkertaisesti ihan saman tien lopettaa kaikki tunteiden kontrolloimisen ajattelukin. Voisinpa estää muita ihmisiä kans triggeröimästä mua. Ne nimittäin tulee varmaa viel monta kertaa sanoo mulle paskaa kuten "eksä vois yrittää päästä yli siitä". Huoh tekis mieli lyödä siin vaihees. Oikeest en kestä tätä enää. Mietin vaa et... Voinko oikeesti ees luottaa siihen... Tai niiku et onks tää ihan varmasti ok. Onks tää ihan satavarmasti ok olla tämmönen vai teenks mä kuitenkin jotain väärin jos en yritä parhaani mukaan kontrolloida mun tunteita Nii vittu kiitti taas niille kusipäille jotka on kommentoinu näit asioita, ne on pilannu esim mun elämän näköjään. Mun pitää nyt vaan muistaa se koko ajan, että ihan sama mitä kukaan sanoo, niin mul ei oo mitään velvollisuutta IKINÄ kontrolloida sitä kehen rakastun. Kellään ei oo siihen mitään sanomista, ei koskaan. Niil ei vaa oo mitään syytä puuttua mun tunteisiin. Mä oon ihan ok tämmösenä. On pakko olla. Sen on ihan pakko olla niin. Mut ei mikään auta. Tää on niin väärin. Kaikki tää on niin niin niin niin väärin. Tosin onneks on tää biisi: [MEDIA=spotify]track/3ExweHKZF9B752DPQByRVT[/MEDIA] Yks tärkeimmistä 🙄😭 tää helpottaa mun oloa about aina. En uskalla ees tässä vaiheessa kuunnella becoming myself koska itkisin varmaan silmät päästäni. En kestä sitä biisiä normaalistikaan niin tässä hetkessä se saattais olla liikaakin 😶 tai hey jesus 😭😭 siinä on kyllä muutama biisi joita ei kestä Aaaaaaaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En kyl tajuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja