Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En mä tiedä enmätiedä enmätiedäenmätiedä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 126480" data-attributes="member: 56"><p>Ää oli taas psykologi. Se kyseli että vieläkö mä olen masentunut. En mä tiedä. Kuulemma viimekeväänä "oli selkeästi masennusta" mutta nyt se mietti että onko tää enää sitä. Mut ku en mä tiedä mä en jaksa mulla on välillä parempia päiviä ja nyt on ollu muutenki ehkä vähän helpompaa mut en mä tiedä. Äh. En mä tiedä, miten mun muka kuuluisi tietää mikä mulla on, mitä mä tunnen ja mitä mä tarvitsen.</p><p></p><p>Sanoin sille että kaverien kanssa menee nykyään paremmin. Vaikka oikeasti pelkään nyttenkin että yksi mun treenikaveri vihaa mua. Meidän välit on vähän jotenki viilentyny...en mä tiedä. Toisaalta kyllä mä koulussa tapaan ihmisiä. En vapaa-ajalla toki juuri. Eilen ensimmmäiatä kertaa varmaan koko syksynä nähtiin mun yhen kaverin kanssa. Muuten ihan jees mut alloin väsyä ja haluta kotiin ja turhautua kun en päässytkään kotiin ja joo...en mä tiiä en mä ees ollu siellä ku pari tuntia.</p><p></p><p>Tänään meni treeneissä surkeasti mikään ei onnistunu mun lihakset ei toimi mun tekniikka on kamalaa mussa ei oo mitään.</p><p></p><p>Ja samalla mä oon elämääni kai ihan tyytyväinen en mä luokitellu viimekeväänäkään olojani "pahaksi oloksi". En mä oli surullinen. Mä en vaan jaksa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 126480, member: 56"] Ää oli taas psykologi. Se kyseli että vieläkö mä olen masentunut. En mä tiedä. Kuulemma viimekeväänä "oli selkeästi masennusta" mutta nyt se mietti että onko tää enää sitä. Mut ku en mä tiedä mä en jaksa mulla on välillä parempia päiviä ja nyt on ollu muutenki ehkä vähän helpompaa mut en mä tiedä. Äh. En mä tiedä, miten mun muka kuuluisi tietää mikä mulla on, mitä mä tunnen ja mitä mä tarvitsen. Sanoin sille että kaverien kanssa menee nykyään paremmin. Vaikka oikeasti pelkään nyttenkin että yksi mun treenikaveri vihaa mua. Meidän välit on vähän jotenki viilentyny...en mä tiedä. Toisaalta kyllä mä koulussa tapaan ihmisiä. En vapaa-ajalla toki juuri. Eilen ensimmmäiatä kertaa varmaan koko syksynä nähtiin mun yhen kaverin kanssa. Muuten ihan jees mut alloin väsyä ja haluta kotiin ja turhautua kun en päässytkään kotiin ja joo...en mä tiiä en mä ees ollu siellä ku pari tuntia. Tänään meni treeneissä surkeasti mikään ei onnistunu mun lihakset ei toimi mun tekniikka on kamalaa mussa ei oo mitään. Ja samalla mä oon elämääni kai ihan tyytyväinen en mä luokitellu viimekeväänäkään olojani "pahaksi oloksi". En mä oli surullinen. Mä en vaan jaksa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En mä tiedä enmätiedä enmätiedäenmätiedä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja