Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
En ois uskonu et tää on nii raskasta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 182029" data-attributes="member: 16"><p>Tai siis eihän se töissä ollessa tunnu raskaalta ja työ itsessään on tosi mukavaa mut sit ku työt loppuu oon ihan puhki ja oon itkunen ja ahistunu ja nukun joku +10 h putkeen (tai no en sillon jos pittää heti seuraavana päivänä mennä töihin mut sillo ku on vapaata) </p><p></p><p>Mut hei ainakaan mun isovanhempia ei haittaa ku mun tädit on kaikki ollu aina sellasia että nukkuvat aamulla pitkään nii toteavat vaa että no sinähä olit väsynyt 😂</p><p></p><p>No en tiiä, ei se aina oo tämmöstä. Ehkä se on vaa tää ku on juhannus nii entistä pahemmat ruuhkat. Ja ens viikolla varmaa pahenee ku Suviseurat alakaa :'D Onneksi sain perjantain ja lauantain vapaaksi</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 182029, member: 16"] Tai siis eihän se töissä ollessa tunnu raskaalta ja työ itsessään on tosi mukavaa mut sit ku työt loppuu oon ihan puhki ja oon itkunen ja ahistunu ja nukun joku +10 h putkeen (tai no en sillon jos pittää heti seuraavana päivänä mennä töihin mut sillo ku on vapaata) Mut hei ainakaan mun isovanhempia ei haittaa ku mun tädit on kaikki ollu aina sellasia että nukkuvat aamulla pitkään nii toteavat vaa että no sinähä olit väsynyt 😂 No en tiiä, ei se aina oo tämmöstä. Ehkä se on vaa tää ku on juhannus nii entistä pahemmat ruuhkat. Ja ens viikolla varmaa pahenee ku Suviseurat alakaa :'D Onneksi sain perjantain ja lauantain vapaaksi [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
En ois uskonu et tää on nii raskasta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja