Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
En pääse yli bff:st (pitkä sepustus)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="liljakukkiA" data-source="post: 136801" data-attributes="member: 70"><p>Oon ensinnäkin pahoillani miten empaattisuuteen kykenemättömältä A vaikuttaa. Hyvä, kun Ö sai sut tajuamaan, että tollanen käytös ei oo ok. Itellä oli kans hyvä ystävä, jonka laskin miltei siskokseni, ja jonka luulin pysyvän mun elämässä hamaan tappiin asti - ei pysynyt. Kun kohtasin hänet selän takana puhumisesta, sain pelkkää syyttelyä itseäni vastaan, vaikka päivä aiemmin olin hänen sanojensa mukaan rakkain ihminen maailmassa. Kun mun aloitteesta asiat puhuttiin halki, vaikutti hänkin tosi kylmältä. Nykyään ollaan kuin ei olis koskaan tunnettukkaan, sattuu ihan pirusti, mutta elämä on.</p><p></p><p>Kuitenkin, mun katkeruudesta sun tapaukseen. Luulen että A vain on ihminen, joka ei ehkä kestä olla ihmisen kaveri, jolla on esim. just mt-ongelmia. Ehkä hän kokee, ettei osaa auttaa/kuunnella tms ja se ajaa hänet tollaseen käytökseen. En meinaa, että sussa on vikaa tai että sun mt-ongelmat on este. Jotkut ihmiset on vaan tunne-elämältään sellaisia että oikeesti vakavista asioista on vaikee puhua.</p><p></p><p>Tai sit vaan A on inhottava ihminen, mene ja tiedä. Tosi lapsellista häneltä alkaa sanoa sulle kuinka olet aina uhkaava ja vihainen täysin perusteetta. Toivottavasti sulla on muita, parempia kavereita. </p><p></p><p>Tsemppiä tosi paljon <3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liljakukkiA, post: 136801, member: 70"] Oon ensinnäkin pahoillani miten empaattisuuteen kykenemättömältä A vaikuttaa. Hyvä, kun Ö sai sut tajuamaan, että tollanen käytös ei oo ok. Itellä oli kans hyvä ystävä, jonka laskin miltei siskokseni, ja jonka luulin pysyvän mun elämässä hamaan tappiin asti - ei pysynyt. Kun kohtasin hänet selän takana puhumisesta, sain pelkkää syyttelyä itseäni vastaan, vaikka päivä aiemmin olin hänen sanojensa mukaan rakkain ihminen maailmassa. Kun mun aloitteesta asiat puhuttiin halki, vaikutti hänkin tosi kylmältä. Nykyään ollaan kuin ei olis koskaan tunnettukkaan, sattuu ihan pirusti, mutta elämä on. Kuitenkin, mun katkeruudesta sun tapaukseen. Luulen että A vain on ihminen, joka ei ehkä kestä olla ihmisen kaveri, jolla on esim. just mt-ongelmia. Ehkä hän kokee, ettei osaa auttaa/kuunnella tms ja se ajaa hänet tollaseen käytökseen. En meinaa, että sussa on vikaa tai että sun mt-ongelmat on este. Jotkut ihmiset on vaan tunne-elämältään sellaisia että oikeesti vakavista asioista on vaikee puhua. Tai sit vaan A on inhottava ihminen, mene ja tiedä. Tosi lapsellista häneltä alkaa sanoa sulle kuinka olet aina uhkaava ja vihainen täysin perusteetta. Toivottavasti sulla on muita, parempia kavereita. Tsemppiä tosi paljon <3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
En pääse yli bff:st (pitkä sepustus)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja