Syvälliset En pysty tähän (liikaa tekstiä, koska haluan selvittää ajatuksiani)

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,340
Siis en vain pysty. Eilen onnistuin harhauttamaan itseäni tästä kaverien kanssa oleskelemalla, mutta nyt tänään yksin kun istun täällä huoneessani, en vain ole tarpeeksi vahva. Yritin olla ajattelematta tätä, mutta se on mahdotonta. Tunteet ottavat vallan. En voi olla itkemättä. Tämä on liian julmaa.

Kävin yöllä töissä, ja yritin harhauttaa ajatukseni muualle, mutten vain voi. Yritän esittää, että kaikki on hyvin, mutta ei ole. Yritän esittää, että olen hyväksynyt asian, mutta todellisuudessa en voi, en halua uskoa tätä todeksi. En pysty puhumaan kenellekään, koska itken vain enemmän. Siksi siis kirjoitan tänne. Muuta keinoa ei ole purkaa näitä ajatuksia.

Ei sillä, että kukaan olisi kysynyt, kuinka voin. Toissaillan jälkeen kukaan ei ole kysynyt vointiani, sen jälkeen kun olin isäni kanssa puhelimessa. Silloin hän kysyi, olenko puhunut äitini kanssa. Sanoin, että en ole, enkä halua. Tämä sen takia, etten vain saa tunteitani puettua sanoiksi. Häiritsee vain se, etten osaa näyttää sisäistä kipuani ulospäin, ja se, että tuntuu kuin kukaan ei välittäisi, vaikka tiedän, ettei se ole totta.

Tiedän, että ajan kanssa tästä selviää, mutta se tuntuu vain niin helvetin pitkälle ajalle. Tiedän, että joillain menee huonomminkin, mutta minulla on oikeus tuntea omat tunteeni. Tiedän, että monet tuntevat samoin.

Tässä vielä asioita, joita haluan/halusin sanoa hänelle.
Toivon, että olet kunnossa. Toivon, että sinun on nyt hyvä olla. Haluan, että tiedät minun ajattelevan sinua. En ikinä unohda sinua.
Olen niin pahoillani! Minun olisi pitänyt tehdä jotain! En voi tälle syyllisyydentunteelle mitään, tiedän ettei se ollut minun syyni, mutta en voi itselleni mitään.
Haluan sinut takaisin. Olet ja tulet aina olemaan minulle tärkeä, ja haluan, että tiedät sen. En tiedä missä olet, mutta toivon, että siellä on hyvä olla.

Tiedän, että olen puhunut tästä jo, mutta en tiedä muutakaan keinoa saada näitä asioita sydämen päältä pois.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Tänne saa aina tulla puhumaan<3
Itke vain, se ei haittaa. Anna itsesi surra ja puhu kavereille tai täällä jos siitä on hyötyä:)
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
kyllä näin on, tänne saa aina tulla puhumaan D: ja purkaa tunteitaan nii paljon ku haluaa, varsinki jos/kun se helpottaa. se on vaan ja ainoastaan hyvä, että kirjoitat tänne, ni et jää tän asian kanssa yksin. tietysti siis niin kauan on hyvä, kun itse omasta tahdostasi avaudut. se on myös ihan ok, jos et haluaisi puhua tästä D:

ja kyllä, sinulla on oikeus sun tunteisiin. ongelmat ja suru ei ole mikään kilpailu, meillä kaikilla on omat huolemme D: ne on kaikki yhtä tärkeitä. eikä se haittaa mitään, jos et osaa pukea sun tunteita sanoiks tai jos et osaa näyttää kipuasi. ne on yllättävän hankalia asioita, vaikkei sitä ensi ees uskoisi. mut mä uskon, et sun äiti ja toivon mukaan koko perhe ymmärtää D: hyvä, et tiedät itsekin, et he välittää susta aivan varmasti ja me täällä myös! ymmärrän kuitenki, et siltä saattaa tuntua siit huolimatta.

mä suosittelisin hyvin vahvasti, et ilmotat töihin, että et tuu pariin päivään tai mahdollisuuksien mukaan loppuviikkoon D: suru on kunniavieras, ja sille saa ja pitää antaa tilaa. ajan kanssa varmasti helpottaa ja siihen menee aikaa - mut se on sen arvoista.

mä uskon myös, että sun ystävä tietää ja kuulee sinun sanat. en tiedä minäkää missä hän on, mut mä toivon, et hänen sielu saa rauhan ja et hänellä on parempi olla. voimia tosi paljon, lähetän uuden voimahalin!!! ;___;
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,340
kyllä näin on, tänne saa aina tulla puhumaan D: ja purkaa tunteitaan nii paljon ku haluaa, varsinki jos/kun se helpottaa. se on vaan ja ainoastaan hyvä, että kirjoitat tänne, ni et jää tän asian kanssa yksin. tietysti siis niin kauan on hyvä, kun itse omasta tahdostasi avaudut. se on myös ihan ok, jos et haluaisi puhua tästä D:

ja kyllä, sinulla on oikeus sun tunteisiin. ongelmat ja suru ei ole mikään kilpailu, meillä kaikilla on omat huolemme D: ne on kaikki yhtä tärkeitä. eikä se haittaa mitään, jos et osaa pukea sun tunteita sanoiks tai jos et osaa näyttää kipuasi. ne on yllättävän hankalia asioita, vaikkei sitä ensi ees uskoisi. mut mä uskon, et sun äiti ja toivon mukaan koko perhe ymmärtää D: hyvä, et tiedät itsekin, et he välittää susta aivan varmasti ja me täällä myös! ymmärrän kuitenki, et siltä saattaa tuntua siit huolimatta.

mä suosittelisin hyvin vahvasti, et ilmotat töihin, että et tuu pariin päivään tai mahdollisuuksien mukaan loppuviikkoon D: suru on kunniavieras, ja sille saa ja pitää antaa tilaa. ajan kanssa varmasti helpottaa ja siihen menee aikaa - mut se on sen arvoista.

mä uskon myös, että sun ystävä tietää ja kuulee sinun sanat. en tiedä minäkää missä hän on, mut mä toivon, et hänen sielu saa rauhan ja et hänellä on parempi olla. voimia tosi paljon, lähetän uuden voimahalin!!! ;___;
Älä, nyt mä itken taas D:
Mutta kiitos kaikesta! Ihanaa tietää, että on paikka, jossa voi puhua kaikesta vapaasti.

Tuosta työjutusta: mulla on viimeinen viikko siellä menossa, niin pitäisi ainakin työvaatteet käydä hakemassa pois. Pitää katsoa.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Älä, nyt mä itken taas D:
Mutta kiitos kaikesta! Ihanaa tietää, että on paikka, jossa voi puhua kaikesta vapaasti.

Tuosta työjutusta: mulla on viimeinen viikko siellä menossa, niin pitäisi ainakin työvaatteet käydä hakemassa pois. Pitää katsoa.
anteeksi D:: toisaalta itkeminen puhdistaa, eli parempi vain kun kaikki pääsee ulos D: ja ole hyvä, ilo on miun puolella jos vaa minusta on apua!

sitä mie mietinkin, että oliko se nii et se loppuu täl viikolla vai oliko se vasta lopussa D: tee kuitenki nii ku parhaaksi näet, se ei oo huono asia jos päätät ettet pysty olee tätä viimestä viikkoo töissä.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,340
Koko päivän on ollut aivan surkea olo.
Väsynyt ja surullinen. Voimaton. Heikko.

Ihmettelen, miksi kukaan ei ole kotona kysynyt mitään, vaikka käytökseni poikkeaa täysin normaalista.
Kukaan ei koskaan kysy minulta "mitä kuuluu?" tai "miten voit?" Tuntuu kuin kukaan ei välittäisi.
Minun pitäisi aina itse aloittaa keskustelu, mutta en osaa.

En tiedä mitä teen. Töihin on nyt pakko mennä, kun en osannut kenellekään siitä sanoa, ja deadline poissaoloilmoitukselle on ennen neljää. Haluan vain nukkua tämän kaiken pois.
Toivon, että tömä kaikki on vain painajaista, ja kun herään, kaikki on taas hyvin. Mutta ei tämä ole unta.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Koko päivän on ollut aivan surkea olo.
Väsynyt ja surullinen. Voimaton. Heikko.

Ihmettelen, miksi kukaan ei ole kotona kysynyt mitään, vaikka käytökseni poikkeaa täysin normaalista.
Kukaan ei koskaan kysy minulta "mitä kuuluu?" tai "miten voit?" Tuntuu kuin kukaan ei välittäisi.
Minun pitäisi aina itse aloittaa keskustelu, mutta en osaa.

En tiedä mitä teen. Töihin on nyt pakko mennä, kun en osannut kenellekään siitä sanoa, ja deadline poissaoloilmoitukselle on ennen neljää. Haluan vain nukkua tämän kaiken pois.
Toivon, että tömä kaikki on vain painajaista, ja kun herään, kaikki on taas hyvin. Mutta ei tämä ole unta.
puhutaaks teillä kotona tunteista tai tällasista asioista yleensä? D: ehkä toiset haluais kysyä, mut niil voi ol sama ongelma ku sulla et ei osaa. se on aika yleistä suomalaisuudessa, uskoisin D:

voi sinua pientä ;____; (kuulostipa höpsöltä) hmm, jos/kun meet viel huomenna töihin ni miusta voisit ainaki kysyä, saisitko loppuviikon vapaata D: onnistuisko se että kirjotat huomenna valmiiks sen koko jutun mitä sanot ku soitat sille tyypille? voit sanoa esim. että "mun ystävä kuoli juuri/mun henkilökohtasessa elämässä on tapahtunu tragedia ja en oo työkykyinen" tai jotain sellaista, mikä ikinä tuntuu luontevimmalta D: (noi on siis vaan omia esimerkkejäni)
 
Ylös Pohja