En tajua, mihin on yksi kuva hävinnyt

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,036
Reaktioarvo
8,494
Kaiken järjen ja logiikan mukaan, sen olisi pitänyt tulla muiden kuvien mukana kun viimeksi varmuuskopioin vanhalta tietokoneelta tiedostot ja kuvat, mutta nyt uudella tietokoneella eikä ulkoisella kovalevyllä sitä ole, mutta muut kuvat kyllä löytyvät.

En y,,ärrä+??
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,036
Reaktioarvo
8,494
Ratkaisin ongelman, kokonainen kansio Demiankkoja jäi vanhalle tietokoneelle snif snif enkä varmuuskopioinut sitä..
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,401
Reaktioarvo
965
Ratkaisin ongelman, kokonainen kansio Demiankkoja jäi vanhalle tietokoneelle snif snif enkä varmuuskopioinut sitä..
Eikää:(

Mulla on menny yks kuva hukkaan :D ja se on siis ihan paperille tulostettu kuva.. epäilen veljeä..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,036
Reaktioarvo
8,494
Eikää:(

Mulla on menny yks kuva hukkaan :D ja se on siis ihan paperille tulostettu kuva.. epäilen veljeä..
Vara-Ankat on tallessa tietty ja muutama Demiankka, mutta ne olivat siis omassa kansiossa (muistui mieleen myöhemmin yöllä) ja syystä X se kansio ei ollut varmuuskopiointina. Oletan, että olen laittanut Demiankat toiseen kuvakansioon, joka on ollut aiemmin otettuna talteen. Snif snif.

Kuva jostain..ihq pojusta..? Vielä oudompaa sitten, jos veljesi ottanut sen itselleen..
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,401
Reaktioarvo
965
Vara-Ankat on tallessa tietty ja muutama Demiankka, mutta ne olivat siis omassa kansiossa (muistui mieleen myöhemmin yöllä) ja syystä X se kansio ei ollut varmuuskopiointina. Oletan, että olen laittanut Demiankat toiseen kuvakansioon, joka on ollut aiemmin otettuna talteen. Snif snif.

Kuva jostain..ihq pojusta..? Vielä oudompaa sitten, jos veljesi ottanut sen itselleen..
No siinä muuten on mun vanhasta ihastuksesta kuva :D
 
Ylös Pohja