Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tajua naisia jotka
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 50950" data-attributes="member: 386"><p>Mua ei kiinnosta muiden pukeutuminen (kunhan on kriittisimmät paikat piilossa enkä kyllä ymmärrä mitään rasistisia, homofoobisia yms. syrjiviä juttuja) ja miusta on käsittämätöntä kun niin moni aattelee, että paljastava pukeutuminen on halpaa ja tekee naisesta jotenkin huonomman. Kuten aiempi kommentoija sano, niin kuulostaa muinaisjäänteeltä vuodelta keppi ja kivi, millon naisia kontrolloitiin muutenkin joka asiassa.</p><p></p><p>En laittas mitään paljastavaa ristiäisiin / nimiäisiin tai hautajaisiin, mutta oon varmaan outo kun mua ei kiinnosta jos joku toinen laittaa, ellei kyseessä oo selvästi paha ylilyönti. En vaan ymmärrä miten joku voi pahottaa mielensä toisen pukeutumisesta tai miks pitäs erityisemmin "ottaa muut huomioon omalla pukeutumisellaan", kun vaikka oonkin kasvanu ympäristössä jossa ei hyväksytä esim. paljastavaa pukeutumista, niin en oo ikinä pystyny samaistumaan niihin mielipiteisiin. Oishan se asiallisempaa laittaa vaikka hautajaisiin jotain etiketin mukasta päälle, mutta en mie siitä loukkaannu ellei joku tee niin.</p><p></p><p>Luulen ettei mua kiinnosta muiden pukeutumiset tai asiat ylipäätään, koska oon kuullu mm. erään vanhan sukulaisnaisen suusta niin monta kertaa oikein konservatiivista puhetta. Aina hän jaksaa puuttua siihen millasia muut on (ajatuksiltaan, toimintatavoiltaan, arvoiltaan jne.), koska vain ja ainoastaan hän on aina niin oikeassa ja maailman paras ihminen :D En jaksa sitä ainaista liiottelua ja kauhistelua mitä hän viljelee vaikkapa just naisten pukeutumisesta ("kyllä siellä kaupassa x oli taas puolialastomia naisia, huhhuh sentään" *totuus: naisilla oli päällä tavalliset kesävaatteet*). Alkaa jopa tulla semmonen inho siveellisyyttä kohtaan hänen takia.</p><p></p><p>Miun mielestä toisten pukeutumiseen puuttuminen on toksista esim. tästä syystä: <a href="https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jessica-ei-vaadi-tyttariltaan-siveellista-pukeutumista-taustalla-tarkea-syy-se-on-ihmisten-kontrolloimista/6472410#gs.4plrdh">https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jessica-ei-vaadi-tyttariltaan-siveellista-pukeutumista-taustalla-tarkea-syy-se-on-ihmisten-kontrolloimista/6472410#gs.4plrdh</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 50950, member: 386"] Mua ei kiinnosta muiden pukeutuminen (kunhan on kriittisimmät paikat piilossa enkä kyllä ymmärrä mitään rasistisia, homofoobisia yms. syrjiviä juttuja) ja miusta on käsittämätöntä kun niin moni aattelee, että paljastava pukeutuminen on halpaa ja tekee naisesta jotenkin huonomman. Kuten aiempi kommentoija sano, niin kuulostaa muinaisjäänteeltä vuodelta keppi ja kivi, millon naisia kontrolloitiin muutenkin joka asiassa. En laittas mitään paljastavaa ristiäisiin / nimiäisiin tai hautajaisiin, mutta oon varmaan outo kun mua ei kiinnosta jos joku toinen laittaa, ellei kyseessä oo selvästi paha ylilyönti. En vaan ymmärrä miten joku voi pahottaa mielensä toisen pukeutumisesta tai miks pitäs erityisemmin "ottaa muut huomioon omalla pukeutumisellaan", kun vaikka oonkin kasvanu ympäristössä jossa ei hyväksytä esim. paljastavaa pukeutumista, niin en oo ikinä pystyny samaistumaan niihin mielipiteisiin. Oishan se asiallisempaa laittaa vaikka hautajaisiin jotain etiketin mukasta päälle, mutta en mie siitä loukkaannu ellei joku tee niin. Luulen ettei mua kiinnosta muiden pukeutumiset tai asiat ylipäätään, koska oon kuullu mm. erään vanhan sukulaisnaisen suusta niin monta kertaa oikein konservatiivista puhetta. Aina hän jaksaa puuttua siihen millasia muut on (ajatuksiltaan, toimintatavoiltaan, arvoiltaan jne.), koska vain ja ainoastaan hän on aina niin oikeassa ja maailman paras ihminen :D En jaksa sitä ainaista liiottelua ja kauhistelua mitä hän viljelee vaikkapa just naisten pukeutumisesta ("kyllä siellä kaupassa x oli taas puolialastomia naisia, huhhuh sentään" *totuus: naisilla oli päällä tavalliset kesävaatteet*). Alkaa jopa tulla semmonen inho siveellisyyttä kohtaan hänen takia. Miun mielestä toisten pukeutumiseen puuttuminen on toksista esim. tästä syystä: [URL]https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jessica-ei-vaadi-tyttariltaan-siveellista-pukeutumista-taustalla-tarkea-syy-se-on-ihmisten-kontrolloimista/6472410#gs.4plrdh[/URL] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tajua naisia jotka
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja