Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
en tiedä tuunko ikinä valmistuu lukiosta, antakaa vinkkejä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="meikä" data-source="post: 2693" data-attributes="member: 143"><p>mutta siis virallisesti puhuen mul on koko mun lukioajan ollu sellanen fiilis, että tahtoisin jättää kesken, mutten oo sitä tehny. Mä en oo silleen löytänyt yhtään mistään motivaatiota, ku en esim tiiä yhtään mikä musta tulee isona. Tunneillakin oon lähinnä vaan pelaillu ja kursseista päässy läpi rimaa hipoen. Et en oo kyl mikään paras antamaan vinkkejä, mut tää kolme vuotta on menny toisaalta tosi nopeasti ja onhan tässä tullu opittua uusia asioita paljonkin, joista sit ehkä tulevaisuudessa on hyötyä.</p><p></p><p>Kotona mulle ollaan aina sanottu, että voin toki halutessani vaihtaa amikseen, mutku ei siel oo ollu mitään linjaa mihin olisin halunnu mennä joten täällä ollaan vieläkin. </p><p></p><p>opiskeluvinkkejä en myöskään oikein osaa antaa, ku oon huono opiskelemaan eikä sitä motivaatiota juurikaan oo. Jos mun pitää saada jotain tehtyä nii sit katon juutuupista jotain study with me videoita xddd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="meikä, post: 2693, member: 143"] mutta siis virallisesti puhuen mul on koko mun lukioajan ollu sellanen fiilis, että tahtoisin jättää kesken, mutten oo sitä tehny. Mä en oo silleen löytänyt yhtään mistään motivaatiota, ku en esim tiiä yhtään mikä musta tulee isona. Tunneillakin oon lähinnä vaan pelaillu ja kursseista päässy läpi rimaa hipoen. Et en oo kyl mikään paras antamaan vinkkejä, mut tää kolme vuotta on menny toisaalta tosi nopeasti ja onhan tässä tullu opittua uusia asioita paljonkin, joista sit ehkä tulevaisuudessa on hyötyä. Kotona mulle ollaan aina sanottu, että voin toki halutessani vaihtaa amikseen, mutku ei siel oo ollu mitään linjaa mihin olisin halunnu mennä joten täällä ollaan vieläkin. opiskeluvinkkejä en myöskään oikein osaa antaa, ku oon huono opiskelemaan eikä sitä motivaatiota juurikaan oo. Jos mun pitää saada jotain tehtyä nii sit katon juutuupista jotain study with me videoita xddd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
en tiedä tuunko ikinä valmistuu lukiosta, antakaa vinkkejä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja