Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En tiiä mikä mua vaivaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="KäveleväNakki" data-source="post: 137312" data-attributes="member: 46"><p>Eilen illalla mua alko ihan yhtäkkiä heikottaa, lähinnä jalkoja ja mulle on joskus tullu samanlainen tunne aikaisemminkin mutta se on menny yleensä nopeesti ohi. Sit mua alko pikkuhiljaa ahistaa tosi paljon ja yritin piirtää ja kuunnella musiikkia että se tunne menis ohi, mutta aloin vaan yhtäkkiä panikoimaan ihan hulluna ja meinasin saada paniikkikohtauksen. (paniikkikohtaukset on tosi harvinaisia mulla) mun jalat ja kädet täris ja tuntu että oksentaisin. Sit mietin et jos soittasin jollekki, vaikka mun äidille, mut tajusin et se varmaan nukkuu siihen aikaan jo, ja siinä vaiheessa aloin panikoimaan et oon ihan yksin ja sit tuli yhtäkkiä hirvee kuolemanpelko, ja yhessä kohtaa olin varma että kuolen. Tää episoodi kesti ehkä tunnin. </p><p>Sit meni hetki ja laitoin viestin mun ja mun muutaman kaverin ryhmään, ja yritin selittää et mikä mulla on ja ne sit rauhoitteli mua. </p><p></p><p>Sen jälkeen se ahdistus meni pikkuhiljaa pois ku juttelin niille, mut sen jälkeen mua paleli ja otsa oli aika kuuma, muttei ollu sellanen kuumeinen olo yhtään, eikä mulla oo tähän hätään kuumemittaria jolla vois tarkistaa asian. </p><p>Menin sit nukkumaan ku olin rauhottunu kokonaan ja heräsin yhentoista maissa ja mulla on ollu ihan ok olo, mut välillä tuntuu et heikottaa, ja se ahdistus meinaa välillä tulla takasin. Muuten mulla ei oo sairas olo, vaikka otsa on edelleen lämmin. </p><p></p><p>En tiiä oliko tässä tekstissä mitään järkee mut yritin ainaki selittää. Googlestakaan ei tunnu olevan mitään hyötyä ku sieltäkin heti tulee et "sulla on nyt joku tappava sairaus ja elinaikaa 3 päivää" </p><p>Ei helpota mun oloa yhtään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KäveleväNakki, post: 137312, member: 46"] Eilen illalla mua alko ihan yhtäkkiä heikottaa, lähinnä jalkoja ja mulle on joskus tullu samanlainen tunne aikaisemminkin mutta se on menny yleensä nopeesti ohi. Sit mua alko pikkuhiljaa ahistaa tosi paljon ja yritin piirtää ja kuunnella musiikkia että se tunne menis ohi, mutta aloin vaan yhtäkkiä panikoimaan ihan hulluna ja meinasin saada paniikkikohtauksen. (paniikkikohtaukset on tosi harvinaisia mulla) mun jalat ja kädet täris ja tuntu että oksentaisin. Sit mietin et jos soittasin jollekki, vaikka mun äidille, mut tajusin et se varmaan nukkuu siihen aikaan jo, ja siinä vaiheessa aloin panikoimaan et oon ihan yksin ja sit tuli yhtäkkiä hirvee kuolemanpelko, ja yhessä kohtaa olin varma että kuolen. Tää episoodi kesti ehkä tunnin. Sit meni hetki ja laitoin viestin mun ja mun muutaman kaverin ryhmään, ja yritin selittää et mikä mulla on ja ne sit rauhoitteli mua. Sen jälkeen se ahdistus meni pikkuhiljaa pois ku juttelin niille, mut sen jälkeen mua paleli ja otsa oli aika kuuma, muttei ollu sellanen kuumeinen olo yhtään, eikä mulla oo tähän hätään kuumemittaria jolla vois tarkistaa asian. Menin sit nukkumaan ku olin rauhottunu kokonaan ja heräsin yhentoista maissa ja mulla on ollu ihan ok olo, mut välillä tuntuu et heikottaa, ja se ahdistus meinaa välillä tulla takasin. Muuten mulla ei oo sairas olo, vaikka otsa on edelleen lämmin. En tiiä oliko tässä tekstissä mitään järkee mut yritin ainaki selittää. Googlestakaan ei tunnu olevan mitään hyötyä ku sieltäkin heti tulee et "sulla on nyt joku tappava sairaus ja elinaikaa 3 päivää" Ei helpota mun oloa yhtään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En tiiä mikä mua vaivaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja