Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En tiiä uskonko jumalaan loppujen lopuksi vai en
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 61562" data-attributes="member: 34"><p>Emt mä varmaan uskon Jumalaan tai johonkin sen kaltaseen mutta en kans oikein raamattuun. En vaan voi sille mitään että se tuntuu jotenkin... Typerältä itelleni loppujen lopuksi. Toki en oo sitä edes lukenut niin en tiedä kuinka typerä se lopulta on, mutta niin, kuten sanottu en oo ees vaivautunu lukee sitä joten koko Raamattu ei muutenkaan oikeen oo mun juttu. En saa siitä itelleni mitään, mutta hengellisyyteen/jumalaan tms. mä kyllä uskon, tai jotain.</p><p></p><p>Sitä paitsi en usko oikeastaan edes koko synnin käsitteeseen joten mun näkemykset poikkeaa aika paljon kristityistä. Siis silleen uskon että ehkä joku tosi vakava asia niinku toisen ihmisen tappaminen voi olla syntiä mutta en mä jotenkin jaksa tommosta että "kaikki ollaan huonoja ihmisiä ja arvottomia ja syyllisiä ja kaikki on pahasta varsinkin homo seksuaalisuus ja trans seksuaalisuus ja homo häät ja voi että kun ihmiset onkin sitten siveettömiä homostelijoita" :D mun mielestä toi on ihan pelleilyä koko homma :Dd en usko siihenkään että seksi on pahasta, vaikka toki siihen liittyy itelläki hirveen paljon häpeää, mut en silti oikeen jaksa uskoa että mikään "moraaliton irtoseksi!!!11" on oikeesti kellekään pahasta, tai siis, tietenkin jos sitä ei halua mut siis ei se nyt oo vittu mikään synti millään tasolla vai?? ei kai sen pitäs olla. Itehän en siitä niin tykkää mutta se nyt ei tarkota että ajattelisin että se on muille ihmisille paha asia. Joten oikeastaan en koe että on olemassa hirveesti mitään syntiä, ehkä vaan sellaset asiat jotka on OIKEESTI pahoja ja järkyttäviä asioita tässä maailmassa kuten raiskaukset ja murhat ja semmoset.</p><p></p><p>En tosiaan tiedä miksi tätä mun uskoa edes voisi sanoa, onko kristinusko oikeastaan lopulta ihan väärä termi tälle? Tuskin mä ateistikaan olen, mut niin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 61562, member: 34"] Emt mä varmaan uskon Jumalaan tai johonkin sen kaltaseen mutta en kans oikein raamattuun. En vaan voi sille mitään että se tuntuu jotenkin... Typerältä itelleni loppujen lopuksi. Toki en oo sitä edes lukenut niin en tiedä kuinka typerä se lopulta on, mutta niin, kuten sanottu en oo ees vaivautunu lukee sitä joten koko Raamattu ei muutenkaan oikeen oo mun juttu. En saa siitä itelleni mitään, mutta hengellisyyteen/jumalaan tms. mä kyllä uskon, tai jotain. Sitä paitsi en usko oikeastaan edes koko synnin käsitteeseen joten mun näkemykset poikkeaa aika paljon kristityistä. Siis silleen uskon että ehkä joku tosi vakava asia niinku toisen ihmisen tappaminen voi olla syntiä mutta en mä jotenkin jaksa tommosta että "kaikki ollaan huonoja ihmisiä ja arvottomia ja syyllisiä ja kaikki on pahasta varsinkin homo seksuaalisuus ja trans seksuaalisuus ja homo häät ja voi että kun ihmiset onkin sitten siveettömiä homostelijoita" :D mun mielestä toi on ihan pelleilyä koko homma :Dd en usko siihenkään että seksi on pahasta, vaikka toki siihen liittyy itelläki hirveen paljon häpeää, mut en silti oikeen jaksa uskoa että mikään "moraaliton irtoseksi!!!11" on oikeesti kellekään pahasta, tai siis, tietenkin jos sitä ei halua mut siis ei se nyt oo vittu mikään synti millään tasolla vai?? ei kai sen pitäs olla. Itehän en siitä niin tykkää mutta se nyt ei tarkota että ajattelisin että se on muille ihmisille paha asia. Joten oikeastaan en koe että on olemassa hirveesti mitään syntiä, ehkä vaan sellaset asiat jotka on OIKEESTI pahoja ja järkyttäviä asioita tässä maailmassa kuten raiskaukset ja murhat ja semmoset. En tosiaan tiedä miksi tätä mun uskoa edes voisi sanoa, onko kristinusko oikeastaan lopulta ihan väärä termi tälle? Tuskin mä ateistikaan olen, mut niin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En tiiä uskonko jumalaan loppujen lopuksi vai en
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja