Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
En tiiä vielkää otanko opiskelupaikan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi502" data-source="post: 115235" data-attributes="member: 502"><p>No ei oo. Tapoja on useita sit kun sulla vaan se koulupaikka on. Mun kavereissa on sekä koulua samalle alalle vaihtaneita, yliopistosta amkiin vaihtaneita, maisterivaiheeseen hakeneita amk-pohjalla, yliopiston sisällä alalta toiselle vaihtaneita... Eikä kellään halunneella oo jäänyt paikka saamatta. </p><p></p><p>Sitä paitsi, paska palkka on suhteellinen käsite. Mulla on tällä hetkellä kai paska palkka, mikä tarkoittaa sitä että mulla jää kesältä pari tonnia säästöön kun asun yksin. Mun eksällä oli paska palkka, mut pienien menojen takia sillä oli useempi tonni pätäkkää jemmassa. Palkka itsessään ei siis ole paska ainakaan lapsettomalle, vaan palkan pienuus suhteessa työn vaativuuteen kertoo lähinnä siitä, miten aliarvostettu ala on yhteiskunnan silmissä. Se syö, ei se, etteikö rahat riittäisi. </p><p></p><p>Lisäksi sairaanhoitajan homma on tosi monipuolinen työnkuviltaan: on ihan eri asia olla töissä palvelutalossa kuin leikkaussalissa tai YTHS:n psykiatrisena sairaanhoitajana. </p><p></p><p>Allekirjoitan myös tuon mitä irwikissa sanoi: mitä pidempään oot välivuodella sitä vähemmän mikään tulee kiinnostamaan ja sitä vaikeampaa opiskelemaan lähtemisestä tulee ja varsinkin, jos on taipumusta masennukseen ja muihin mielenterveysongelmiin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi502, post: 115235, member: 502"] No ei oo. Tapoja on useita sit kun sulla vaan se koulupaikka on. Mun kavereissa on sekä koulua samalle alalle vaihtaneita, yliopistosta amkiin vaihtaneita, maisterivaiheeseen hakeneita amk-pohjalla, yliopiston sisällä alalta toiselle vaihtaneita... Eikä kellään halunneella oo jäänyt paikka saamatta. Sitä paitsi, paska palkka on suhteellinen käsite. Mulla on tällä hetkellä kai paska palkka, mikä tarkoittaa sitä että mulla jää kesältä pari tonnia säästöön kun asun yksin. Mun eksällä oli paska palkka, mut pienien menojen takia sillä oli useempi tonni pätäkkää jemmassa. Palkka itsessään ei siis ole paska ainakaan lapsettomalle, vaan palkan pienuus suhteessa työn vaativuuteen kertoo lähinnä siitä, miten aliarvostettu ala on yhteiskunnan silmissä. Se syö, ei se, etteikö rahat riittäisi. Lisäksi sairaanhoitajan homma on tosi monipuolinen työnkuviltaan: on ihan eri asia olla töissä palvelutalossa kuin leikkaussalissa tai YTHS:n psykiatrisena sairaanhoitajana. Allekirjoitan myös tuon mitä irwikissa sanoi: mitä pidempään oot välivuodella sitä vähemmän mikään tulee kiinnostamaan ja sitä vaikeampaa opiskelemaan lähtemisestä tulee ja varsinkin, jos on taipumusta masennukseen ja muihin mielenterveysongelmiin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
En tiiä vielkää otanko opiskelupaikan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja