Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tuu selviimään perjantaista snif snif..
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="snowflake" data-source="post: 12405" data-attributes="member: 188"><p>Sain just tietää että tän viikon perjantaina joudun palaveriin, joka liittyy siihen ote opetukseen. Siellä tehdään kai sopimus ja saan tietää että pääsenkö etäkouluun vai käynkö lähikoulua. Koko muu koulu siirtyy etäkouluun koronan takia mutta mun ryhmästä ei vielä tiedetä. Toivon kovasti että pääsisin etäkouluun, koska se on mulle parempi ratkaisu ja kärsin mielummin kivut ja muut oireet kotona kuin koulussa. Mulla on muutenkin tulossa kontrolli ja muita tutkimuksia niin sekin vaikuttaa miks se olis etänä parempi. Ahdistaa niin paljon, kun tiedän et siel on toinen vanhemmista ja luultavasti opettaja, rehtori jne. Ja koska kärsin paniikkihäiriöstä ja sosiaaliset tilanteet ahdistaa, etenkin uusien ihmisten kanssa ja vielä palaverin merkeissä uudessa paikassa niin pelottaa suunnattomasti, ja tietysti sitä etten pääsiskään etäkouluun. D:</p><p></p><p><u>Auttakaa varaanit snif snif</u> :'(</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowflake, post: 12405, member: 188"] Sain just tietää että tän viikon perjantaina joudun palaveriin, joka liittyy siihen ote opetukseen. Siellä tehdään kai sopimus ja saan tietää että pääsenkö etäkouluun vai käynkö lähikoulua. Koko muu koulu siirtyy etäkouluun koronan takia mutta mun ryhmästä ei vielä tiedetä. Toivon kovasti että pääsisin etäkouluun, koska se on mulle parempi ratkaisu ja kärsin mielummin kivut ja muut oireet kotona kuin koulussa. Mulla on muutenkin tulossa kontrolli ja muita tutkimuksia niin sekin vaikuttaa miks se olis etänä parempi. Ahdistaa niin paljon, kun tiedän et siel on toinen vanhemmista ja luultavasti opettaja, rehtori jne. Ja koska kärsin paniikkihäiriöstä ja sosiaaliset tilanteet ahdistaa, etenkin uusien ihmisten kanssa ja vielä palaverin merkeissä uudessa paikassa niin pelottaa suunnattomasti, ja tietysti sitä etten pääsiskään etäkouluun. D: [U]Auttakaa varaanit snif snif[/U] :'( [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tuu selviimään perjantaista snif snif..
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja