Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En vaan jaksa...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi1238" data-source="post: 85495" data-attributes="member: 1238"><p>En tiiä voisko kukaan mun läheinen auttaa, kun kukaan ei tiedä, koska en oo pystyny kertoo. Ja siis meillä on kans koulussa tolleen samalla tavalla, että pitää vaan laittaa wilmassa viesti ja varata aika. Mulla tosin on senkin kanssa ongelma, koska en uskalla laittaa viestiä. D:</p><p>Anteeks kun tää vastaaminen veny. Mutta siis sain käytyä suihkussa. Ja no mun oli tarkotus tehä läksyjä vielä eilen illalla, mutta en sit lopulta tehny yhtään. Ja siitä jäi tosi pettyny olo. Mä sain itteni ylös ja kouluun tänään, koska äiti pakotti. En ois yhtään jaksanu mennä, koska mulla ei oo yhtään voimia jäljellä, mutta oli pakko kun hän alko vaan huutaa ja haukkuu mua laiskaks ja kaikkee muuta kivaa. Sain tänään tehtyä vähän läksyjä, mutta oon taas jo ihan jäljessä kaikesta.D:</p><p>En nukkunu mitenkään parhaasti, ja tänään oli kans aika vaikee päivä, mutta ei ihan yhtä kauhee kun eilen. Minkälainen päivä sulla oli tänään?:3 Ja siis kiitos super paljon<3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi1238, post: 85495, member: 1238"] En tiiä voisko kukaan mun läheinen auttaa, kun kukaan ei tiedä, koska en oo pystyny kertoo. Ja siis meillä on kans koulussa tolleen samalla tavalla, että pitää vaan laittaa wilmassa viesti ja varata aika. Mulla tosin on senkin kanssa ongelma, koska en uskalla laittaa viestiä. D: Anteeks kun tää vastaaminen veny. Mutta siis sain käytyä suihkussa. Ja no mun oli tarkotus tehä läksyjä vielä eilen illalla, mutta en sit lopulta tehny yhtään. Ja siitä jäi tosi pettyny olo. Mä sain itteni ylös ja kouluun tänään, koska äiti pakotti. En ois yhtään jaksanu mennä, koska mulla ei oo yhtään voimia jäljellä, mutta oli pakko kun hän alko vaan huutaa ja haukkuu mua laiskaks ja kaikkee muuta kivaa. Sain tänään tehtyä vähän läksyjä, mutta oon taas jo ihan jäljessä kaikesta.D: En nukkunu mitenkään parhaasti, ja tänään oli kans aika vaikee päivä, mutta ei ihan yhtä kauhee kun eilen. Minkälainen päivä sulla oli tänään?:3 Ja siis kiitos super paljon<3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En vaan jaksa...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja