Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En vaan jaksa...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi1238" data-source="post: 85668" data-attributes="member: 1238"><p>En usko, että pystyn kertoo mun äidille enkä varsinkaan isälle mitään, koska en vaan pysty luottaa niihin tässä asiassa. Ne on sanonu tosi paljon asioita, jotka on luokannu ja satuttanu mua. Tuntuu niin tyhmältä valittaa tästä, koska tiedän ettei tää oo mitään muiden tilanteisiin verrattuna. Mä oon harkinnu mutta siihen se aina jää, koska en vaan pysty puhuu niille. Ja oon myös harkinnu tota viestin laittamista mutta en oo saanu sitäkään viekä aikaseks.D:</p><p></p><p>Oon pahoillani, että sulla oli huonompi päivä D: mutta tosi hyvä kuitenki että sait vähän puhuttua koulupsykologilla ja että illalla oli edes vähän parempi olo:3 samaistun tohon inhottavaan oloon itsestä:( ja siis kuulostaa tosi ihanalta toi tallilla käynti ja hepankin hyvä päivä:3 kuinka usein sä käyt tallilla?</p><p></p><p>Mulla on mennyt aika surkeesti. Kiitos kysymästä<3 eilen oli taas vaikee päivä ja kaikki asiat vaan kaatu päälle. Sain selvitettyä yhen jutun mutta silti jäi olo että kaikki ei oo hyvin. Toivottavasti tästä ei tuu nyt tapa että joka perjantai on hirveen vaikee päivä ja kaikki menee pieleen.D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi1238, post: 85668, member: 1238"] En usko, että pystyn kertoo mun äidille enkä varsinkaan isälle mitään, koska en vaan pysty luottaa niihin tässä asiassa. Ne on sanonu tosi paljon asioita, jotka on luokannu ja satuttanu mua. Tuntuu niin tyhmältä valittaa tästä, koska tiedän ettei tää oo mitään muiden tilanteisiin verrattuna. Mä oon harkinnu mutta siihen se aina jää, koska en vaan pysty puhuu niille. Ja oon myös harkinnu tota viestin laittamista mutta en oo saanu sitäkään viekä aikaseks.D: Oon pahoillani, että sulla oli huonompi päivä D: mutta tosi hyvä kuitenki että sait vähän puhuttua koulupsykologilla ja että illalla oli edes vähän parempi olo:3 samaistun tohon inhottavaan oloon itsestä:( ja siis kuulostaa tosi ihanalta toi tallilla käynti ja hepankin hyvä päivä:3 kuinka usein sä käyt tallilla? Mulla on mennyt aika surkeesti. Kiitos kysymästä<3 eilen oli taas vaikee päivä ja kaikki asiat vaan kaatu päälle. Sain selvitettyä yhen jutun mutta silti jäi olo että kaikki ei oo hyvin. Toivottavasti tästä ei tuu nyt tapa että joka perjantai on hirveen vaikee päivä ja kaikki menee pieleen.D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En vaan jaksa...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja