Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En vaan jaksa...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 86139" data-attributes="member: 112"><p>Oon 17 ja syntyny siis 2004. Ja voit rauhassa kerätä rohkeutta siihen viestin laittamiseen, mullekin se oli alkuun vaikeeta, mutta sitten yhtenä päivänä tuli vaan sellanen olo, että nyt on pakko laittaa se viesti, eikä se sit ollutkaan niin paha. </p><p></p><p>Mullakin oli reilu viikko sitten vielä yllättävän pitkänkin aikaa ns. hyvä jakso, mutta mullakin se on yleensä vaan sitä, että odotan koska alkaa taas se huonompi jakso. :/ Ihana kuulla, että sulla oli parempi päivä. <3 Ja kiitos, kun kysyit, mulla on mennyt nyt osittain ihan hyvin. Tänään tosin onnistuin nukkuun pommiin ja väsytti jostain syystä aamulla tosi paljon, joten jäin sitten lopulta kotiin ja yritän saada täällä tehtyä edes vähän koulujuttuja. ':D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 86139, member: 112"] Oon 17 ja syntyny siis 2004. Ja voit rauhassa kerätä rohkeutta siihen viestin laittamiseen, mullekin se oli alkuun vaikeeta, mutta sitten yhtenä päivänä tuli vaan sellanen olo, että nyt on pakko laittaa se viesti, eikä se sit ollutkaan niin paha. Mullakin oli reilu viikko sitten vielä yllättävän pitkänkin aikaa ns. hyvä jakso, mutta mullakin se on yleensä vaan sitä, että odotan koska alkaa taas se huonompi jakso. :/ Ihana kuulla, että sulla oli parempi päivä. <3 Ja kiitos, kun kysyit, mulla on mennyt nyt osittain ihan hyvin. Tänään tosin onnistuin nukkuun pommiin ja väsytti jostain syystä aamulla tosi paljon, joten jäin sitten lopulta kotiin ja yritän saada täällä tehtyä edes vähän koulujuttuja. ':D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En vaan jaksa...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja