Aihe vapaa En ymmärrä mun vanhempia

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
En ymmärrä mitä väärää oon tehny, jos siis mitään, mutta alkaa pikkuhiljaa ärsyttää kun mun vanhemmat ei päästä mua yhtään mihinkään. Oltiin puhuttu kavereiden kans et mennään kattomaan ens viikolla meiän koulun vanhojen tansseja, ja kun siitä sit kerroin täällä kotona, niin heti ihmeteltiin miks sinne pitää nyt pakolla päästä. Ei kai sinne nyt pakko ookkaan mennä, mut musta ois vaan kiva nähdä millaset tanssit niillä on. Ite tanssin siis viime marraskuussa :)

Oon kumminkin 19, nii aika outoa et kaikkea aina ihmetellään ja muutenki mua kyseenalaistetaan kokoajan. Jos mentäis sinne ihan ite, nii en ymmärrä mikä siinäkin ois ongelmana. Ei muillakaan oo tällasta, koska tiiän et mua nuoremmatki saa olla missä haluaa. Asun tosin vähän syrjäsemmällä alueella, et täältä on vähä matkaaki kaikkialle, mut silti ihmettelen. Asun tietenki tässä nyt kotona vielä, kun mahdollinen koulu alkaa syyskuussa, ja tarkotus ois pian mennä töihin. Muutenkaan mun vanhemmat ei oo yhtää sellasia kannustavia, vaan päinvastoin aina keksii jotain moitittavaa. Kiva tässä sit selitellä kavereille :(
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Siis oot jo täysikänen? Eihän sillä pittäis olla väliä sillon et mitä nää teet vaikka asusitki kotona
no älä muuta sano!! onkohan se sit siitä, kun ne ei oo tottunu et käyn missään, mut mistähän mahtaa johtua... no en oo paljon viittiny lähtee minnekkää ku aina tulee sanomista! mitä paskaa :(
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
no älä muuta sano!! onkohan se sit siitä, kun ne ei oo tottunu et käyn missään, mut mistähän mahtaa johtua... no en oo paljon viittiny lähtee minnekkää ku aina tulee sanomista! mitä paskaa :(
Elä kuuntele niitä. Kyllähän nää hyvänen aika aikusena ihimisenä voit kulkee minne huvittaa millon huvittaa D: Sun kannattaa huomauttaa niille siitä et ne ei voi päättää enää sun menemisistä ja tulemisista juurikaan mittää
 
Ylös Pohja