Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Epävarma kaikesta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Puolukkakeitto" data-source="post: 103189" data-attributes="member: 1475"><p>Nyt kun pääsin viime vuonna amikseen, päätin alkaa hakemaan apua yksinäisyyteen. Alussa kaikki meni hyvin ja luulin saaneeni kavereita, mutta nyt myöhemmin olen huomannut, ettei heitä hirveämmin kiinnosta. </p><p></p><p>Apua olen hakenut ja saanut kuraattorilta, mutta mikään ei ole edennyt niin pitkälle, että olisi jokin muuttunut. Käyn vapaa-ajan jutuissa, mitä tarjotaan asuntolassa asuville, mutta mitä lie sielläkään edes tehdä yksin. </p><p></p><p>Nyt kun ensimmäinen vuosi on lopuillaan, olen ohjautumassa opettajan kautta terveydenhoitajan luokse, jota kautta kuulema saisin mahdollisuuden mennä ammattilaisen luokse puhumaan ongelmista ja yksinäisyydestä. Koen tämän hyväksi mahdollisuudeksi, mutta samaan aikaan olen epävarma. En haluaisi vanhempien tietävän tästä jutusta. Yritän pysyä mahdollisimman positiivisena asiasta, mutta en tiedä onko nyt lukukauden lopulla järkevää lähteä ammattilaisen luokse, kun kesälomakin on tulossa ja asun toisessa kaupungissa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Puolukkakeitto, post: 103189, member: 1475"] Nyt kun pääsin viime vuonna amikseen, päätin alkaa hakemaan apua yksinäisyyteen. Alussa kaikki meni hyvin ja luulin saaneeni kavereita, mutta nyt myöhemmin olen huomannut, ettei heitä hirveämmin kiinnosta. Apua olen hakenut ja saanut kuraattorilta, mutta mikään ei ole edennyt niin pitkälle, että olisi jokin muuttunut. Käyn vapaa-ajan jutuissa, mitä tarjotaan asuntolassa asuville, mutta mitä lie sielläkään edes tehdä yksin. Nyt kun ensimmäinen vuosi on lopuillaan, olen ohjautumassa opettajan kautta terveydenhoitajan luokse, jota kautta kuulema saisin mahdollisuuden mennä ammattilaisen luokse puhumaan ongelmista ja yksinäisyydestä. Koen tämän hyväksi mahdollisuudeksi, mutta samaan aikaan olen epävarma. En haluaisi vanhempien tietävän tästä jutusta. Yritän pysyä mahdollisimman positiivisena asiasta, mutta en tiedä onko nyt lukukauden lopulla järkevää lähteä ammattilaisen luokse, kun kesälomakin on tulossa ja asun toisessa kaupungissa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Epävarma kaikesta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja