Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Erikoisia tai vähemmän erikoisia todistamiasi tilanteita?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Cieli" data-source="post: 15164" data-attributes="member: 20"><p>Kerran pienenä olin muistaakseni menossa koulusta kotiin ja joku nainen vähän kauempaa näki mut yksin reppu selässä kävelemässä ja alkoi huudella mun suuntaan "Eeva, Eeva, Eeevaa!" Olin, että mitä hittoa nyt, mun nimi ei ole Eeva eikä ketään muutakaan ollut paikalla. Lähdin siitä sitten vaan kävelemään pois. En tiedä, että löysikö nainen kaipaamansa Eevaa. En edes tuntenut ketään Eevaa meidän pikkukylässä.</p><p></p><p>Kerran olin toimistossa töissä ja sitten yhtäkkiä yhdestä huoneesta pölähti ulos pomo ja joku outo mies ja ne rupesivat rähisemään siinä keskellä käytävää ja kesken työpäivän. Melkein meni käsirysyksi, mutta sitten tuli joku väliin ja tilanne loppui siihen. En tiedä, kuka mies se toinen oli, taisi olla joku hiiltynyt ex-työntekijä. Olin taas, että mitähän hittoa just tapahtui.</p><p></p><p>Sitten kerran asuin ulkomailla ja kävelin kaupungilla, kunnes vastaan juoksi paksu mies kännykkä kädessä puuskuttaen ja vähän matkan päässä juoksi vihainen nainen huutaen varkaan perään. Molemmat hävisivät kulman taakse ja tilanne oli muutenkin niin nopea, ettei siinä oikein voinut reagoida mitenkään. En tiedä, että jäikö kännykkävaras koskaan kiinni.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cieli, post: 15164, member: 20"] Kerran pienenä olin muistaakseni menossa koulusta kotiin ja joku nainen vähän kauempaa näki mut yksin reppu selässä kävelemässä ja alkoi huudella mun suuntaan "Eeva, Eeva, Eeevaa!" Olin, että mitä hittoa nyt, mun nimi ei ole Eeva eikä ketään muutakaan ollut paikalla. Lähdin siitä sitten vaan kävelemään pois. En tiedä, että löysikö nainen kaipaamansa Eevaa. En edes tuntenut ketään Eevaa meidän pikkukylässä. Kerran olin toimistossa töissä ja sitten yhtäkkiä yhdestä huoneesta pölähti ulos pomo ja joku outo mies ja ne rupesivat rähisemään siinä keskellä käytävää ja kesken työpäivän. Melkein meni käsirysyksi, mutta sitten tuli joku väliin ja tilanne loppui siihen. En tiedä, kuka mies se toinen oli, taisi olla joku hiiltynyt ex-työntekijä. Olin taas, että mitähän hittoa just tapahtui. Sitten kerran asuin ulkomailla ja kävelin kaupungilla, kunnes vastaan juoksi paksu mies kännykkä kädessä puuskuttaen ja vähän matkan päässä juoksi vihainen nainen huutaen varkaan perään. Molemmat hävisivät kulman taakse ja tilanne oli muutenkin niin nopea, ettei siinä oikein voinut reagoida mitenkään. En tiedä, että jäikö kännykkävaras koskaan kiinni. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Erikoisia tai vähemmän erikoisia todistamiasi tilanteita?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja