Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Erikoisia tai vähemmän erikoisia todistamiasi tilanteita?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Girlofpunk" data-source="post: 15297" data-attributes="member: 138"><p>Olin tällöin ala-aste ikäinen. Lähdin illalla noin klo 21 lenkittämään koiraa ulos. Oli syksy eli siihen aikaan aika pimeää.</p><p>Silloisen talon vieressä oli iso metsä missä meni hiekkapolku. (missä olis siis katulamput) Olin menossa sinne päin pientä mäkeä alas ja sitten pysähdyin. Mäen alla oli pieni musta villakoira joka katsoi just sinne suuntaan mistä olin tulossa meidän koiran kanssa. Meidän koira haisteli jotain puskia siinä niin ei huomannut kyseistä koiraa. Kattelin sitä siinä jonkin aikaa eikä ketään näkynyt eli oisko karannut. Kyseinen koira näytti tosi vihaiselta ja siltä että vois jopa purra. Seisoi siinä vain paikallaan ja tuijotti. Meidän koira oli noin samankokoinen et ei siitä olis vastusta ollut. Päätin sit vain kääntyä ympäri.</p><p>Se oli oudoin kokemus mikä on mulle sattunut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Girlofpunk, post: 15297, member: 138"] Olin tällöin ala-aste ikäinen. Lähdin illalla noin klo 21 lenkittämään koiraa ulos. Oli syksy eli siihen aikaan aika pimeää. Silloisen talon vieressä oli iso metsä missä meni hiekkapolku. (missä olis siis katulamput) Olin menossa sinne päin pientä mäkeä alas ja sitten pysähdyin. Mäen alla oli pieni musta villakoira joka katsoi just sinne suuntaan mistä olin tulossa meidän koiran kanssa. Meidän koira haisteli jotain puskia siinä niin ei huomannut kyseistä koiraa. Kattelin sitä siinä jonkin aikaa eikä ketään näkynyt eli oisko karannut. Kyseinen koira näytti tosi vihaiselta ja siltä että vois jopa purra. Seisoi siinä vain paikallaan ja tuijotti. Meidän koira oli noin samankokoinen et ei siitä olis vastusta ollut. Päätin sit vain kääntyä ympäri. Se oli oudoin kokemus mikä on mulle sattunut. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Erikoisia tai vähemmän erikoisia todistamiasi tilanteita?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja