Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Eristäytyvä persoonallisuus
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 97937" data-attributes="member: 112"><p>Noniin, taas oon täällä pohtimassa sitä, että mikä mussa on vialla. Sain vasta pari päivää sitten kuulla eristäytyvästä persoonallisuudesta, kiinnostuin siitä ja kun luin siitä tunnistin aika moniakin juttuja jotka pätee muhun. Ei mua muuten kiinnostaisi edes se millanen oon ja mikä mussa on ehkä vähän eri tavalla kun valtaosassa ihmisistä, koska kaikki on erilaisia ja nykyään tuntuu muutenkin, että ihan kaikkeen on diagnoosit ja normaalia ihmistä ei oo olemassakaan. Jotenkin vaan tuntuu siltä, etten saisi olla sellainen, kun oon ja mua ei ymmärretä ilman, että mulla on joku selitys sille, että olen tälläinen ja no, ehkä saisin itsekin mielenrauhan, kun olisi joku "selitys" tälle kaikelle. En vaan tiedä miten ottaisin tän puheeksi psykologilla, koska tuntuu, että mua kuitenkin lähdettäisiin vaan tunkemaan yhteiskunnan asettamaan muottiin, jotta voin olla hyödyksi muille ja luoda ihmissuhteita, vaikka en oikeastaan edes haluaisi. En tiedä, tuntuu vaan aika toivottomalta, kun kaikki alkaa taas hajota käsiin, vaikka piti tapahtua päinvastoin. /:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 97937, member: 112"] Noniin, taas oon täällä pohtimassa sitä, että mikä mussa on vialla. Sain vasta pari päivää sitten kuulla eristäytyvästä persoonallisuudesta, kiinnostuin siitä ja kun luin siitä tunnistin aika moniakin juttuja jotka pätee muhun. Ei mua muuten kiinnostaisi edes se millanen oon ja mikä mussa on ehkä vähän eri tavalla kun valtaosassa ihmisistä, koska kaikki on erilaisia ja nykyään tuntuu muutenkin, että ihan kaikkeen on diagnoosit ja normaalia ihmistä ei oo olemassakaan. Jotenkin vaan tuntuu siltä, etten saisi olla sellainen, kun oon ja mua ei ymmärretä ilman, että mulla on joku selitys sille, että olen tälläinen ja no, ehkä saisin itsekin mielenrauhan, kun olisi joku "selitys" tälle kaikelle. En vaan tiedä miten ottaisin tän puheeksi psykologilla, koska tuntuu, että mua kuitenkin lähdettäisiin vaan tunkemaan yhteiskunnan asettamaan muottiin, jotta voin olla hyödyksi muille ja luoda ihmissuhteita, vaikka en oikeastaan edes haluaisi. En tiedä, tuntuu vaan aika toivottomalta, kun kaikki alkaa taas hajota käsiin, vaikka piti tapahtua päinvastoin. /: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Eristäytyvä persoonallisuus
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja