Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Eristäytyvä persoonallisuus
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 98015" data-attributes="member: 112"><p>Oon pahoillani, että sua on kiusattu. ): Mulla on kanssa vähän samoja juttuja ja peruskouluaikoina jäin usein ulkopuoliseksi, mutta mitään varsinaista kiusaamista ei ollut, oon miettinyt, että voiskohan tää mun eristäytyminen johtua siitä, mutta toisaalta oon aina ollut aika samanlainen, niin en sit tiiä. Iskähän ehti jo epäillä mulle autismia, kun kuuli siitä ekan kerran kaveriltaan, mutta musta itsestä tuntuu etten täyttäisi tarpeeksi kriteerejä mihinkään autismin kirjon häiriöön. Voi hyvinkin olla, että tää on jotain lievempää, kun varsinainen persoonallisuushäiriö, mutta en ite vaan oo vielä keksinyt mikä se vois olla tai sit mulla ei oo mitään ja tää on vaan joku luonteenpiirre. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 98015, member: 112"] Oon pahoillani, että sua on kiusattu. ): Mulla on kanssa vähän samoja juttuja ja peruskouluaikoina jäin usein ulkopuoliseksi, mutta mitään varsinaista kiusaamista ei ollut, oon miettinyt, että voiskohan tää mun eristäytyminen johtua siitä, mutta toisaalta oon aina ollut aika samanlainen, niin en sit tiiä. Iskähän ehti jo epäillä mulle autismia, kun kuuli siitä ekan kerran kaveriltaan, mutta musta itsestä tuntuu etten täyttäisi tarpeeksi kriteerejä mihinkään autismin kirjon häiriöön. Voi hyvinkin olla, että tää on jotain lievempää, kun varsinainen persoonallisuushäiriö, mutta en ite vaan oo vielä keksinyt mikä se vois olla tai sit mulla ei oo mitään ja tää on vaan joku luonteenpiirre. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Eristäytyvä persoonallisuus
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja