Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Erottiin poikaystävän kanssa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="rukiveer" data-source="post: 75611" data-attributes="member: 272"><p>En oikeen tiiä, varmaan siks kun tää olo on niin hirvee enkä haluis enää et mul on tällänen olo koko ajan :( satutan itteeni kaikilla niillä ajatuksilla että hän ei oikeesti edes pitänyt musta tai että miksei hän rakastanut mua niinkuin mä häntä. Oon niin uupunut siihen että poraan joka päivä ja ajattelen häntä joka päivä ja en pysty päästämään irti. En jaksa sitä että mulla nousee aina pala kurkkuun ja kyyneleet silmiin kun ajattelen häntä.</p><p></p><p>ehkä tää kuukausi on lyhyt aika, siltä se ei ainakin oo tuntunut. Ja ehkä sekin että exä pystyi jotenkin niin nopeesti meneen eteenpäin ärsyttää, satuttaa mut kaikista eniten varmaan kadehdin sitä (:D) koska mikään ei ois niin ihanaa kun se et pystyisin oleen taas onnellinen ja ns normaali. Ja että pystyis jutteleen uusille miehille ilman et tulee heti semmone ei vittu äkkiä pois fiilis lol</p><p></p><p></p><p>Mutjoo. Musta on vaan niin uuvuttavaa tää vellominen ja kun en jotenki pysty vieläkään näkeen ns valoa tunnelin päässä. Toi oli kyllä hyvä kysymys ja sai kyllä ajatteleen, ehkä tän surun ei tarviikkaan mennä niin nopeesti ohi :( kai se sit joskus menee aikanaan. Ehkä mulla on vähän semmonen pakokauhu siitä että entä jos ei mee ikinä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rukiveer, post: 75611, member: 272"] En oikeen tiiä, varmaan siks kun tää olo on niin hirvee enkä haluis enää et mul on tällänen olo koko ajan :( satutan itteeni kaikilla niillä ajatuksilla että hän ei oikeesti edes pitänyt musta tai että miksei hän rakastanut mua niinkuin mä häntä. Oon niin uupunut siihen että poraan joka päivä ja ajattelen häntä joka päivä ja en pysty päästämään irti. En jaksa sitä että mulla nousee aina pala kurkkuun ja kyyneleet silmiin kun ajattelen häntä. ehkä tää kuukausi on lyhyt aika, siltä se ei ainakin oo tuntunut. Ja ehkä sekin että exä pystyi jotenkin niin nopeesti meneen eteenpäin ärsyttää, satuttaa mut kaikista eniten varmaan kadehdin sitä (:D) koska mikään ei ois niin ihanaa kun se et pystyisin oleen taas onnellinen ja ns normaali. Ja että pystyis jutteleen uusille miehille ilman et tulee heti semmone ei vittu äkkiä pois fiilis lol Mutjoo. Musta on vaan niin uuvuttavaa tää vellominen ja kun en jotenki pysty vieläkään näkeen ns valoa tunnelin päässä. Toi oli kyllä hyvä kysymys ja sai kyllä ajatteleen, ehkä tän surun ei tarviikkaan mennä niin nopeesti ohi :( kai se sit joskus menee aikanaan. Ehkä mulla on vähän semmonen pakokauhu siitä että entä jos ei mee ikinä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Erottiin poikaystävän kanssa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja