Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Erottiin poikaystävän kanssa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="rukiveer" data-source="post: 81224" data-attributes="member: 272"><p>Vaik viime päivinä/pariin viikkoo on menny iha hyvi, en enää itke sen perää tms koko aja nii kyl sen viel tuntee et kaipaa toista :/ kaverit sanoo koko ajan et et sä kaipaa sitä kaipaat vaan läheisyyttä mut emmä nää sitä nii, kyl mä kaipaan ihan sitä ihmistä. Tuntuu etten pysty oleen kenenkään kanssa nii rennosti ja turvassa. Vieläki tarkistan aina et onks se kattonu vaik mun storyn ja nii :( ei kai tää mee pitkään aikaan pois mut parempaan päin mennää</p><p></p><p>se on ollu aina kova bilettäjä mut en oo nähny sitä missää pitkään aikaan. Oon kysyny meijän yhteiseltä kaveriltä pari kertaa et mitenköhän sillä menee mut sekään ei oo osannu sanoo D: ei oo enää mun ns ongelma mut silti välil huolettaa et mikäköhän sillä on. Toisaalta voihan se olla vaikka muuttanut tai sil on uus suhde nii ei kerkee. Mut emt välillä mietin et onhan sillä kaikki hyvin. Mut nii eihän se mun huoli sinällää oo mut silti</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rukiveer, post: 81224, member: 272"] Vaik viime päivinä/pariin viikkoo on menny iha hyvi, en enää itke sen perää tms koko aja nii kyl sen viel tuntee et kaipaa toista :/ kaverit sanoo koko ajan et et sä kaipaa sitä kaipaat vaan läheisyyttä mut emmä nää sitä nii, kyl mä kaipaan ihan sitä ihmistä. Tuntuu etten pysty oleen kenenkään kanssa nii rennosti ja turvassa. Vieläki tarkistan aina et onks se kattonu vaik mun storyn ja nii :( ei kai tää mee pitkään aikaan pois mut parempaan päin mennää se on ollu aina kova bilettäjä mut en oo nähny sitä missää pitkään aikaan. Oon kysyny meijän yhteiseltä kaveriltä pari kertaa et mitenköhän sillä menee mut sekään ei oo osannu sanoo D: ei oo enää mun ns ongelma mut silti välil huolettaa et mikäköhän sillä on. Toisaalta voihan se olla vaikka muuttanut tai sil on uus suhde nii ei kerkee. Mut emt välillä mietin et onhan sillä kaikki hyvin. Mut nii eihän se mun huoli sinällää oo mut silti [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Erottiin poikaystävän kanssa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja