Että kun väsyttää

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Musta tuntuu, että olisin ollut kesätöissä jo viikon, mutta todellisuudessa takana on vasta kaks päivää. Luulin aluksi, että mulla olis käynyt huono tuuri, kun sain tän kahden viikon jakson tähän juhannuksen ajalle, mutta perjantai onkin vapaa, joten mulla onkin yks päivä vähemmän töitä, joka kyllä käy erittäin hyvin. :D Mulle tällänen kuuden tunnin päivä on ihan maksimi, koska viimeisten kahden vuoden aikana oon ollut koulussakin niinä harvoina päivinä max. 5h ja voin sanoa, että sen kyllä tuntee.

Vanhainkoti on ihan kiva kesätyöpaikka, mutta odotin enemmän kaikkea siivoamista ja muuta sellaista. Mun tehtäviin kuuluu kuitenkin enimmäkseen vanhusten kanssa jutustelua ja kaikki sellainen mitä hoitajat ei ehdi kovin usein tehdä. Mun sosiaaliset taidot on kyllä tässä hommassa koetuksella, mutta vanhukset on onneksi tosi mukavia ja tänään sain pikkusen enemmän suutani auki, joten eiköhän tästä selvitä. Tekee myös ihan hyvää mulle kerrankin mennä sinne mukavuusalueen ulkopuolelle ja yrittää edes vähän kehittyä. Onnistuin tietysti pilaamaan mun unirytmin niin, että nää pari ekaa päivää on menty n. 3h yöunilla ja nyt pitäisi vielä selvitä tallille ja ahertaa siellä sellaset neljä tuntia. Ja mistä vetoa, että vaikka nyt väsyttää ja päässä jyskyttää, niin sitten, kun pitäisi mennä nukkumaan, niin ei väsytä enää yhtään... Välillä mietin, että miten ihmeessä mä oon pysynyt fyysisesti näin terveenä näillä elintavoilla. Nyt varmaan pitäis koputtaa puuta :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Thank god et joudu siivoamaan siellä

T. Just sitä tekevä
Joo, se oli kyllä yllätys, että ei oo juuri yhtään siivoamista, mutta toisaalta helpotus, kun siivoomista riittää kotonakin ihan tarpeeksi. Tsemppiä töiden kanssa, kyllä toi varmasti pidemmän päälle on aika puuduttavaa hommaa. D:
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Joo, se oli kyllä yllätys, että ei oo juuri yhtään siivoamista, mutta toisaalta helpotus, kun siivoomista riittää kotonakin ihan tarpeeksi. Tsemppiä töiden kanssa, kyllä toi varmasti pidemmän päälle on aika puuduttavaa hommaa. D:
Itse työ ei oo puuduttavaa mut pelkään koko ajan että milloin saan jonkun noron tai muun taudin sieltä. D: Vessojen lattioilla on yleensä verisiä papereita siellä täällä ja tosi usein joutuu pohtimaan että onkohan toi nyt paskaa vai suklaata tossa yöpöydän kulmassa.

Mut pakko tottua kun hoitajaksi opiskelen

Ja kiitos tsempeistä D:
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Itse työ ei oo puuduttavaa mut pelkään koko ajan että milloin saan jonkun noron tai muun taudin sieltä. D: Vessojen lattioilla on yleensä verisiä papereita siellä täällä ja tosi usein joutuu pohtimaan että onkohan toi nyt paskaa vai suklaata tossa yöpöydän kulmassa.

Mut pakko tottua kun hoitajaksi opiskelen

Ja kiitos tsempeistä D:
Aa, totta, tossa saa kyllä olla varovainen. D: Mutta tosiaan, eiköhän tohon sitten ajan kanssa totu. Mä en tiiä onko mun äidillä (on siis vanhainkodissa lähihoitajana) joku super vastustuskyky vai älyttömän hyvä tuuri, mutta hän ei juuri koskaan sairastu, vaikka on aika usein kaikkia tauteja liikkeellä. Toivottavasti säkin pysyt terveenä!
 
Ylös Pohja