Muu ette ikinä usko mitä tänään tapahtu🤣🤣

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
tän päivän tapahtumassa olevat henkilöt on nimeltään vaikka joni ja saku.
tarina sai alkunsa siitä, kun kävelin uimahallilta bussipysäkille ja jäin siihen odottamaan miun bussia parinkymmenen minuutin ajaks.
pian siihen tuli nää mulle täysin vieraat henkilöt, joni ja saku, jotka oli varmaan jotain 30-vuotaita miun arvion mukaan.
he molemmat kiinnitti miun huomion välittömästi, koska kumpikaan ei kävelly normaalisti, vaan molemmat pomppi siihen niinku jänikset :D molemmat myös puhu todella kännisellä äänellä.
seisoskelin ihan sen kohan vieressä johon bussi tulee, mutta joni ja saku oli kauempana istumassa bussipysäkin penkillä.
joni huus (tai no suurinpiirtein ulvo) ja hakkas päätänsä siihen bussipysäkin lasiin, kun taas saku osas olla jopa ihmisiks.
sydän meinas jättää yhen lyönnin välistä, kun tää joni päätti yhtäkkiä kävellä miun luo - huonolla menestyksellä tosin, koska känni oli sen verran kova :D hän alotti sanomalla kännisellä mongerrusäänellään ja jättimäisten pupilliensa kanssa, että "hei tyttö".
siinä vaiheessa miulle tuli jo sellanen olo, että ok, nyt miun ois varmaan hyvä lähteä v*ttuun tästä, aivan sama vaikken pääsiskään bussiin (en voi sietää tytöttelyä, vaikken vielä ihan aikuinen ookaan)👀 seuraavaks tää joni alko puhumaan, ja laitankin tähän meidän keskustelua:
joni: "tuo mun kaveri ois varmaan hyvä kumppani sulle"
minä: "ei kiinnosta"
joni: "ahaa okei" *jotain epämäärästä kännimuminaa*
joni: "missäs oot koulussa?"
mie: "ei kuulu siulle"
joni: "no hei älä nyt suutu. etkö ookin peruskoululainen? voin antaa sulle opiskeluvinkkejä jatko-opiskelua varten. haluutko olla psykologi vai mikä haluut olla?" tms., en muista tuosta kovin hyvin mutta jotain se kyseli koulusta ja mainitsi amiksenkin
*ignoorasin*
joni: "mitäs sulle kuuluu?"
*ignoorasin taas*
joni: "meidän pitäs päästä bussiin, niin voitko kertoa mitä busseja tästä menee?"
mie: "no kyllä sie ihan ite näät ne sieltä listasta"
joni: "no ku en minä saa mitään selvää niistä. ei me sua lähetä seuraamaan, pitää vaan päästä bussiin"
*ignoorasin jälleen"
joni: *sano jotain, en muista mitä*
mie: "suosittelen"
joni: "mitä suosittelet?"
mie: "että lähet pois"

ette usko kuinka paljon näin jälkeenpäin huutistelin erityisesti jonille :DD
se koko tilanne oli jotenki todella absurdi, ja tuntuu ettei siitä jääny läheskään kaikki mieleen. kyl siinä hetkessä tunsin oloni jopa pikkasen uhatuks ja ennen kaikkee epämukavaks, kun se koko ajan kaljapäissään ja jossain aineissa tenttas miulta vaikka ja mitä.
koko ajan oli se pelko perseessä, et mitä jos tää tyyppi koskee muhun, lähtee seuraamaan etc. onneks aika pian kuitenki tajusin, et tuskin joni vois mitään tehdä, kun vaikutti olevan niin tokkurassa.
sit mua hämmens, ku hän ramppas sitä mun ja sakun väliä lähes koko ajan :D välillä joni meni sakun viereen siihen penkille, kunnes se taas sano sen "hEi TytTö" ja tuli uudelleen mun luo. ja sama homma toistu monta kertaa.
lopulta onneks pääsin näistä sankareista eroon, kun niiden bussi vihdoin tuli. bussin tullessa ne oli istumassa siellä penkillä, ja joni taas huudahti "HeI tYtTö, voitko pidellä sitä bussia kunnes me päästään siihen?" (öö anteeks, miten voin pidellä bussia??? :D). ignoorasin heidät taas ja kun he meni siihen bussiin, niin kesti muuten aika pitkään, että bussi lähti taas jatkamaan matkaa. voin vaan kuvitella sen kuskin ajatukset, kun ne on lompsinu sinne bussiin eikä oo tajunnu mistään mitään :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Tavallaan tommoset kännipäissään olevat on hauskoja (ainakin osa), mutta silti saa aina vähän pelätä, että mitä ne oikeesti ajattelee. Onneks niitä on helppo juosta karkuun, kun tuskin ne pysyy perässä. Mullekin tuli kaupassa vajaa viikko sitten jonku kännissä oleva mies jutteleen, mutta se jatko onneks nopeesti matkaansa.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Tavallaan tommoset kännipäissään olevat on hauskoja (ainakin osa), mutta silti saa aina vähän pelätä, että mitä ne oikeesti ajattelee. Onneks niitä on helppo juosta karkuun, kun tuskin ne pysyy perässä. Mullekin tuli kaupassa vajaa viikko sitten jonku kännissä oleva mies jutteleen, mutta se jatko onneks nopeesti matkaansa.
oot kyllä oikeessa :D:: hyvä ettei sulle käyny kuinkaan siellä kaupassa, vaan hän lähti pian pois.
tän päiväsessä tilanteessa koin jotenkin parhaimmaks vaihtoehdoks olla vähän sellanen badass ja... noh, ei kovin ystävällinen D: veikkaan et se oli suojautumismekanismi, koska jouduin näkemään koko lapsuuteni ja vielä varhaisteininäkin isäni kännäämistä.
sen takia suhtaudun aina melko negatiivisesti kaikkiin puliukkoihin ja tuossakin tilanteessa tosiaan olin vähän tympeä, mut sit kuitenkin se tilanne aiheutti huvittuneisuutta.
en oikein tiiä oliko tuo negatiivinen vai positiivinen kokemus, vähän kumpaakin :D
ja toinen syy sille miks puhuin hitusen ikävähköön sävyyn oli se, että kun miulla oli se pelko et tää nk. joni tekee jotain, niin aattelin että tavallaan minimoin mahdollisuuden siihen, kun en tuo itestäni ollenkaan sitä hyvyyttäni esille. koska veikkaan et jos oisin siinä hymyilly / puhunu normisti, niin sit se ois vaan innostunu puhumaan enemmän, ja sitä en todellakaan halunnu :D muutenkin jouduin olemaan siinä aika kauan heidän kanssa, joten alko jo vähän pinna kiristymään.

// anteeks romaanista D:
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
oot kyllä oikeessa :D:: hyvä ettei sulle käyny kuinkaan siellä kaupassa, vaan hän lähti pian pois.
tän päiväsessä tilanteessa koin jotenkin parhaimmaks vaihtoehdoks olla vähän sellanen badass ja... noh, ei kovin ystävällinen D: veikkaan et se oli suojautumismekanismi, koska jouduin näkemään koko lapsuuteni ja vielä varhaisteininäkin isäni kännäämistä.
sen takia suhtaudun aina melko negatiivisesti kaikkiin puliukkoihin ja tuossakin tilanteessa tosiaan olin vähän tympeä, mut sit kuitenkin se tilanne aiheutti huvittuneisuutta.
en oikein tiiä oliko tuo negatiivinen vai positiivinen kokemus, vähän kumpaakin :D
ja toinen syy sille miks puhuin hitusen ikävähköön sävyyn oli se, että kun miulla oli se pelko et tää nk. joni tekee jotain, niin aattelin että tavallaan minimoin mahdollisuuden siihen, kun en tuo itestäni ollenkaan sitä hyvyyttäni esille. koska veikkaan et jos oisin siinä hymyilly / puhunu normisti, niin sit se ois vaan innostunu puhumaan enemmän, ja sitä en todellakaan halunnu :D muutenkin jouduin olemaan siinä aika kauan heidän kanssa, joten alko jo vähän pinna kiristymään.

// anteeks romaanista D:
Oon pahoillani, että oot joutunut kokemaan tollasta :( Mäkin yritin siellä kaupassa aluks ignoorata sen miehen, mutta sit se kuitenkin seurasi mua niin vastasin vaan mahdollisimman nopeesti jotain ja sit se onneks lähti. Onneks sullekaan ei käynyt mitään. Ja ei haittaa romaani. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Omasta näkökulmasta kuulosti jotenki huvittavalta, toki jos oisin ite tuossa tilanteessa ollu nii oisin varmaan toiminu ihan samalla tavalla ku nää ja oisin ollu varmaa suunnilleen jo valamiina potkimaan tyyliin haaroväliin tai jottai :')
Mut repesin tolle ku se sano et "Voitko pidellä bussia" xDD Mitä ihimettä se oikeen aatteli, et oot joku Marvelin Hulk?? xDDD
Mut hyvä et ei kuitenkaan mittää kamalaa tapahtunu :3
 
Ylös Pohja