Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Eurovision 2026-arvostelut!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 215531" data-attributes="member: 16"><p><strong>Søren Torpegaard Lund - Før vi går hjem</strong></p><p></p><p>Oon kuullu tän pari kertaa mut silti jotenki en muista tästä yhtään mitään. Ehkä se vaa on toi kieli ku tanska kuulostaa siltä että puhutaan niinku ois peruna suussa. Mut siis eikö siinä alussa ollu se sellane jännä ääniefekti mikä oli Tattoossa? :D </p><p></p><p>Mut Søren laulaa kyllä hyvin, sen verran muistan XD Ja siis esitys oli mun mielestä hyvin toteutettu myös ja tää onki ollu voittokeskusteluissa mukana. En ite tosin usko et tää voittaa mutta varmasti top 5 tai vähintään top 10 pääsee.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 215531, member: 16"] [B]Søren Torpegaard Lund - Før vi går hjem[/B] Oon kuullu tän pari kertaa mut silti jotenki en muista tästä yhtään mitään. Ehkä se vaa on toi kieli ku tanska kuulostaa siltä että puhutaan niinku ois peruna suussa. Mut siis eikö siinä alussa ollu se sellane jännä ääniefekti mikä oli Tattoossa? :D Mut Søren laulaa kyllä hyvin, sen verran muistan XD Ja siis esitys oli mun mielestä hyvin toteutettu myös ja tää onki ollu voittokeskusteluissa mukana. En ite tosin usko et tää voittaa mutta varmasti top 5 tai vähintään top 10 pääsee. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Eurovision 2026-arvostelut!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja