Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Gallup sekalaisilla kysymyksillä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="ted" data-source="post: 153282" data-attributes="member: 126"><p><span style="font-size: 15px">1. Mistä asiasta oot viimeksi ollut onnellinen?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- siitä, että tänään ei tarvinut mennä mihinkään koulun jälkeen</span></p><p><span style="font-size: 15px">2. Minkä antaisit tytön ja pojan nimeksi?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- en tiiä, todennäköisesti nimeäisin heidät mun isoisovanhempien mukaan</span></p><p><span style="font-size: 15px">3. Millainen on sun lempivaate?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- sellanen musta aika pitkä mekko, jossa on helmassa pitsiä ja röyhelöitä. Sen pystyy yhdistämään melkein minkä tahansavaatteen kanssa</span></p><p><span style="font-size: 15px">4. Mikä kirja on kesken?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- Paula Nivukoski - Mainingin varjo</span></p><p><span style="font-size: 15px">5. (Spotify Wrappedin) kuunnelluin genre?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- klassinen suomalainen rock (tällä hetkellä kuuntelen kyllä taas ihan muuta)</span></p><p><span style="font-size: 15px">6. Mitä sun lempiopettaja opettaa?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- hankala sanoa, ku mulla on yks opettaja, joka opettaa melkein kaikkea tän alan juttuja</span></p><p><span style="font-size: 15px">7. Mikä on sun erikoisin haave?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- oon kyl sellanen haaveilija et tähän vois tehä pitkänkin listan, mutta sanotaan vaikka, että haluaisin päästä tutkimaan jotain vanhaa tehdasta</span></p><p><span style="font-size: 15px">8. Mitä toivot joululahjaksi?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- hanskat, joissa kädet ei jäädy kun ajan autoa</span></p><p><span style="font-size: 15px">9. Missä oot lomaillut viimeksi?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- en oo hirveesti ehtinyt lomailemaan, mutta oliskohan ollu sellanen pikku kiertoajelu saaristossa (Kemiö, Lövö, Kasnäs)</span></p><p><span style="font-size: 15px">10. Rumin väri?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- tietyt oranssin ja sinisen sävyt (en osaa kuvailla mitkä tarkalleen ottaen). Mulle tulee ihan oikeesti huono olo jos nään niitä jossain xD</span></p><p><span style="font-size: 15px">11. Mitä söit tänään aamupalaksi?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- mandariinin ja leipää. Ja tietysti suklaan joulukalenterista</span></p><p><span style="font-size: 15px">12. Kahvi vai energiajuoma?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- kahvi</span></p><p><span style="font-size: 15px">13. Aiotko mennä asepalvelukseen?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- en. Mietin sitä kyllä silloin 18-vuotiaana, mut jätin väliin terveydellisistä syistä</span></p><p><span style="font-size: 15px">14. Missä kuussa oot syntynyt?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- joulukuussa</span></p><p><span style="font-size: 15px">15. Teetkö uudenvuodenlupauksen?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- ehkä</span></p><p><span style="font-size: 15px">16. Minkä rotuisen koiran ottaisit?</span></p><p><span style="font-size: 15px">- vanhaenglannin lammaskoira, saksanpaimenkoira tai husky</span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ted, post: 153282, member: 126"] [SIZE=4]1. Mistä asiasta oot viimeksi ollut onnellinen? - siitä, että tänään ei tarvinut mennä mihinkään koulun jälkeen 2. Minkä antaisit tytön ja pojan nimeksi? - en tiiä, todennäköisesti nimeäisin heidät mun isoisovanhempien mukaan 3. Millainen on sun lempivaate? - sellanen musta aika pitkä mekko, jossa on helmassa pitsiä ja röyhelöitä. Sen pystyy yhdistämään melkein minkä tahansavaatteen kanssa 4. Mikä kirja on kesken? - Paula Nivukoski - Mainingin varjo 5. (Spotify Wrappedin) kuunnelluin genre? - klassinen suomalainen rock (tällä hetkellä kuuntelen kyllä taas ihan muuta) 6. Mitä sun lempiopettaja opettaa? - hankala sanoa, ku mulla on yks opettaja, joka opettaa melkein kaikkea tän alan juttuja 7. Mikä on sun erikoisin haave? - oon kyl sellanen haaveilija et tähän vois tehä pitkänkin listan, mutta sanotaan vaikka, että haluaisin päästä tutkimaan jotain vanhaa tehdasta 8. Mitä toivot joululahjaksi? - hanskat, joissa kädet ei jäädy kun ajan autoa 9. Missä oot lomaillut viimeksi? - en oo hirveesti ehtinyt lomailemaan, mutta oliskohan ollu sellanen pikku kiertoajelu saaristossa (Kemiö, Lövö, Kasnäs) 10. Rumin väri? - tietyt oranssin ja sinisen sävyt (en osaa kuvailla mitkä tarkalleen ottaen). Mulle tulee ihan oikeesti huono olo jos nään niitä jossain xD 11. Mitä söit tänään aamupalaksi? - mandariinin ja leipää. Ja tietysti suklaan joulukalenterista 12. Kahvi vai energiajuoma? - kahvi 13. Aiotko mennä asepalvelukseen? - en. Mietin sitä kyllä silloin 18-vuotiaana, mut jätin väliin terveydellisistä syistä 14. Missä kuussa oot syntynyt? - joulukuussa 15. Teetkö uudenvuodenlupauksen? - ehkä 16. Minkä rotuisen koiran ottaisit? - vanhaenglannin lammaskoira, saksanpaimenkoira tai husky[/SIZE] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Gallup sekalaisilla kysymyksillä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja