Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Gigantissa ei saanu edes palvelua!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="hillasuo" data-source="post: 144076" data-attributes="member: 1636"><p>Menin siis ostaan panssarilasia, kuoria ja laturia uuteen puhelimeen.</p><p></p><p>Aivan ovien vieressä oli kaks myyjää juttelemassa jonku nuoren naisen kaa (selvästi tuttuja eikä se ollu ostamassa mittään). Toinen myyjistä sano keskustelujensa lomassa mulle _todella_ hiljasesti ”hei”. Menin sit kattoon niitä panssarilaseja ja myyjät jatko jutustelua. Varmaan 5min siinä katoin siinä niitä laseja enkä tosiaankaan kehannu mennä keskeyttään juttutuokiota ja kysymään apua :D hetken siinä vielä ihmettelin ja lähin pois :DD</p><p></p><p>Menin sit DNAlle ja semmonen kiva myyjä oli heti että ”heii! Tarviks apua?” Ja sit selitin mitä tulin hakemaan ja se autto ko enhän mie oo ikinä omistanu panssarilasia enkä tienny mikä ero on applen omissa kuorissa ja latureissa vs niissä havemmissa :D ei menny kauaa ko ostokset oli kasassa ja olipa muuten kiva (ja ok, ihan söpö) myyjä!! Jotaki siinä kassallaki juteltiin vähän ja se oli hauskaki :D</p><p></p><p>Naurattaa ko ei vissiin gigantti halunnu mun rahoja :D siellä oli sitäpaitti kallista..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hillasuo, post: 144076, member: 1636"] Menin siis ostaan panssarilasia, kuoria ja laturia uuteen puhelimeen. Aivan ovien vieressä oli kaks myyjää juttelemassa jonku nuoren naisen kaa (selvästi tuttuja eikä se ollu ostamassa mittään). Toinen myyjistä sano keskustelujensa lomassa mulle _todella_ hiljasesti ”hei”. Menin sit kattoon niitä panssarilaseja ja myyjät jatko jutustelua. Varmaan 5min siinä katoin siinä niitä laseja enkä tosiaankaan kehannu mennä keskeyttään juttutuokiota ja kysymään apua :D hetken siinä vielä ihmettelin ja lähin pois :DD Menin sit DNAlle ja semmonen kiva myyjä oli heti että ”heii! Tarviks apua?” Ja sit selitin mitä tulin hakemaan ja se autto ko enhän mie oo ikinä omistanu panssarilasia enkä tienny mikä ero on applen omissa kuorissa ja latureissa vs niissä havemmissa :D ei menny kauaa ko ostokset oli kasassa ja olipa muuten kiva (ja ok, ihan söpö) myyjä!! Jotaki siinä kassallaki juteltiin vähän ja se oli hauskaki :D Naurattaa ko ei vissiin gigantti halunnu mun rahoja :D siellä oli sitäpaitti kallista.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Gigantissa ei saanu edes palvelua!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja