Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
"H3lv3tin ääliö p3rk3le" t: random mies, syy tuntematon
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="TalvinenRasia" data-source="post: 190700" data-attributes="member: 178"><p>Outoa joo. :D Mulle tulee tästä mieleen kaikki vihaiset tyypit, jotka olen suututtanut sillä, että olen ajanut väärällä puolella tietä tai jotenkin ahtaasti silleen, että heidän on ollut vaikea väistää. Ymmärrän sen hyvin, vaikka mulla toki meni tunteisiin, kun tilanne oli niin pieni, mutta silti reaktio suuri kuin olisin vastenmielisin ihminen maailmassa.</p><p></p><p>Näistä vihaisista tyypeistä tulee mieleen sellainen tyypillinen teini, mutta kun ainakaan mun kohdalle sattuneet eivät ole olleet teini-iässä. Mun sisko on "tyypillinen teini". Hän suuttuu niin pienestä asiasta (ja haukkuu kaikki samalla syvimpään maanrakoon), etten tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa.</p><p></p><p>Nyt tuli mieleen yksi juttu, jossa en tehnyt ainakaan omasta mielestäni mitään väärää. Kävelin kadulla eteenpäin. Olin reunalla ja mun vieressä oli tilaa enemmän kuin riittävästi. Joku mummeli tuli mua vastaan ja väistin vielä enemmän reunaan päin, mutta tämä rouva suuttui ja tuli mua kohti kättään nostaen kuin aikoisi lyödä. Olimme melkein nenät vastakkain, kun mummeli murisi mulle jotain (kuuntelin musiikkia kuulokkeilla, joten en kuullut) ja häipyi tiehensä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TalvinenRasia, post: 190700, member: 178"] Outoa joo. :D Mulle tulee tästä mieleen kaikki vihaiset tyypit, jotka olen suututtanut sillä, että olen ajanut väärällä puolella tietä tai jotenkin ahtaasti silleen, että heidän on ollut vaikea väistää. Ymmärrän sen hyvin, vaikka mulla toki meni tunteisiin, kun tilanne oli niin pieni, mutta silti reaktio suuri kuin olisin vastenmielisin ihminen maailmassa. Näistä vihaisista tyypeistä tulee mieleen sellainen tyypillinen teini, mutta kun ainakaan mun kohdalle sattuneet eivät ole olleet teini-iässä. Mun sisko on "tyypillinen teini". Hän suuttuu niin pienestä asiasta (ja haukkuu kaikki samalla syvimpään maanrakoon), etten tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. Nyt tuli mieleen yksi juttu, jossa en tehnyt ainakaan omasta mielestäni mitään väärää. Kävelin kadulla eteenpäin. Olin reunalla ja mun vieressä oli tilaa enemmän kuin riittävästi. Joku mummeli tuli mua vastaan ja väistin vielä enemmän reunaan päin, mutta tämä rouva suuttui ja tuli mua kohti kättään nostaen kuin aikoisi lyödä. Olimme melkein nenät vastakkain, kun mummeli murisi mulle jotain (kuuntelin musiikkia kuulokkeilla, joten en kuullut) ja häipyi tiehensä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
"H3lv3tin ääliö p3rk3le" t: random mies, syy tuntematon
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja