Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Häh mitä nyt taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 61760" data-attributes="member: 34"><p>Throwback siihen jonneki 2017 ku yhtäkkiä olin sillee mf i'm in love with bård mut silti vaik se oliki ehhh interesting shit, mut silti olin sillee ehhhh V E G A R D</p><p></p><p>ja nyt oon vaa sillee aaaaa eeeeeee aaaaa eeeeeeekekekekrlffldlkeejdllflf ok</p><p></p><p>I do love vegard tho</p><p></p><p>Ei tässä ookaan ku muutama vuosi menny</p><p></p><p>MUTTA</p><p></p><p>JØRN THO 👁️👄👁️ hmm. It's.... Yep this is shameful XDDDDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>Aleksiiiiii 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🥰😭😭😭😭😭💖💖💖💖💖💖 apuaaaaaa</p><p></p><p>A</p><p></p><p>Apua</p><p></p><p>FFFFFNLDKDKDKLD</p><p></p><p>HHHHHHHHHHHH</p><p></p><p>AAAAAAA</p><p>ÄIkI</p><p></p><p>Mikä vitun yhtäkkinen tuskailukohtaus nyt taas</p><p></p><p>I mean panic¹⁰⁰</p><p></p><p>VEGARDISTA TULEE MIELEEN MUN ENTINEN OPETTAJA KOSKA VUOSI 2014 KU TYKKÄSIN VEGARDIST JO 2014 JA TYKKÄSIN SIIT OPETTAJAST JO 2014 JA MÄ-</p><p></p><p>mä</p><p></p><p>Nyt on 2021 vai onko ja timppa joka on ollu jo vittu varmaa kymmene vuotta vähintään</p><p></p><p>Ei siis se oli läppä ei se oikeesti oo ollu kymmentä vuotta vaaaaannnn emt jotain seittemän kuukauttaaaaaaaaaa jUU bRo</p><p></p><p>On se silti aika kauan räähhhhhhhhhhhhhhh haloo vittu</p><p></p><p>MUTTA.</p><p></p><p>EN MUISTA. ENKÄ TIEDÄ. ENKÄ KERRO. mut siis ainiin Dominic.</p><p></p><p>Hhhhhhghh</p><p></p><p>Nyt jos alan miettii ryanii ni ei vittu joo</p><p></p><p>Tai Anton zaslavski xD hehehehhhhhehehehehwhehwj</p><p></p><p>Mun elämä menee alamäkeen</p><p></p><p>Raiteiltaan pois</p><p></p><p>Heihei</p><p></p><p>AAA MITÄ VITTUA VIHAAN TISEN MAINOKSIA</p><p></p><p>vittu suljen spotifyn kyllä pian. Motherfuckers. Vihaan myös tota K-Marketin mainosta.</p><p></p><p>Vois vaa itkee ku emmä jaksa. Jhgjh.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Sitä paitsi en tykkää siitä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 61760, member: 34"] Throwback siihen jonneki 2017 ku yhtäkkiä olin sillee mf i'm in love with bård mut silti vaik se oliki ehhh interesting shit, mut silti olin sillee ehhhh V E G A R D ja nyt oon vaa sillee aaaaa eeeeeee aaaaa eeeeeeekekekekrlffldlkeejdllflf ok I do love vegard tho Ei tässä ookaan ku muutama vuosi menny MUTTA JØRN THO 👁️👄👁️ hmm. It's.... Yep this is shameful XDDDDDDDDDDDDDDD Aleksiiiiii 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🥰😭😭😭😭😭💖💖💖💖💖💖 apuaaaaaa A Apua FFFFFNLDKDKDKLD HHHHHHHHHHHH AAAAAAA ÄIkI Mikä vitun yhtäkkinen tuskailukohtaus nyt taas I mean panic¹⁰⁰ VEGARDISTA TULEE MIELEEN MUN ENTINEN OPETTAJA KOSKA VUOSI 2014 KU TYKKÄSIN VEGARDIST JO 2014 JA TYKKÄSIN SIIT OPETTAJAST JO 2014 JA MÄ- mä Nyt on 2021 vai onko ja timppa joka on ollu jo vittu varmaa kymmene vuotta vähintään Ei siis se oli läppä ei se oikeesti oo ollu kymmentä vuotta vaaaaannnn emt jotain seittemän kuukauttaaaaaaaaaa jUU bRo On se silti aika kauan räähhhhhhhhhhhhhhh haloo vittu MUTTA. EN MUISTA. ENKÄ TIEDÄ. ENKÄ KERRO. mut siis ainiin Dominic. Hhhhhhghh Nyt jos alan miettii ryanii ni ei vittu joo Tai Anton zaslavski xD hehehehhhhhehehehehwhehwj Mun elämä menee alamäkeen Raiteiltaan pois Heihei AAA MITÄ VITTUA VIHAAN TISEN MAINOKSIA vittu suljen spotifyn kyllä pian. Motherfuckers. Vihaan myös tota K-Marketin mainosta. Vois vaa itkee ku emmä jaksa. Jhgjh. Sitä paitsi en tykkää siitä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Häh mitä nyt taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja