Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hämmentää kyllä toi lesbian masterdoc
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 20343" data-attributes="member: 34"><p>Juu, aika hämmentävä :D</p><p></p><p>Minä: who says i'm gae</p><p>Lesbian masterdoc: u r gae</p><p></p><p>Tavallaan toi horjuttaa mun bi identiteettiä mut tavallaan jopa vahvistaa sitä. Aikamoinen sotku kyllä.</p><p></p><p>Jotenki mua ärsyttää että toi asiaa pitää miettiä noin monimutkasesti. Voi jeesus. Eikö voitas vaan yksinkertaisesti olla silleen "jos ihastut miehiin ja naisiin oot bi" ja that's it. En jaksa miettiä mitään että "entä jos ne ei ookaan oikeita ihastuksia" tai että "heterotkin voi ihastua samaan sukupuoleen" like pls???? Make it simple.</p><p></p><p>Mä ainakin tästä lähin ajattelen asian tasan niin yksinkertaisesti että se että olen ihastunut sekä miehiin että naisiin tekee musta biseksuaalin. Ei sen enempää eikä vähempää, ei se sen monimutkaisempi asia ole. Ei mitään että heterotkin voi ihastua samaan sukupuoleen. Juu ehkä voi, mutta mulle samaan sukupuoleen ihastuminen + eri sukupuoleen ihastuminen tarkottaa yksinkertaisesti sitä että oon bi. Mulle on ihan sama mitä muut ajattelee mut mun on pakko ajatella se noin. Mun ocd sekoaa ja jos oon sillee "aa mut ehkä oonki hetero koska heterotki voi ihastua samaan sukupuoleen" nii ei tuu vittu mitään. Sit kyseenalaistan sitä koko ajan. Tai vastaavasti niin että lesbotkin voi ihastua miehiin. Ei näin. Mä oon ihastunut sekä miehiin että naisiin ja se tekee must ei sen enempää eikä vähempää kuin biseksuaalin. Vittuun kaikki comphet yms käsitteet. Vitut. Ei tarvi tehdä noin monimutkasta siitä. Saatana. Kunpa nää pakkoajatukset rauhottuis :D täytyy hokee itelleni et "olen bi olen bi olen bi" että alan uskomaan siihen etten feikkaa sitä.</p><p></p><p>Nyt oikeest tyyliin vois vuorata ittensä ja huoneensa bi-lipuilla jotta lopettaisin tän "MUT ENTÄ JOS" ajattelun. XDDD</p><p></p><p>En tiiä nää oireet on oikeest varmaa jtn hocd oireita eli sama ku hetero saattaa pelätä pakonomaisesti olevansa homo niin minä pelkään näköjään pakonomaisesti sitä että olisinkin jotain muuta kuin bi. Joko lesbo tai hetero. Tai ylipäänsä pelkään sitä epävarmuutta. Ja mitään oikeaa syytä mulla ei oo epäillä sitä mutta kun pitää olla idiootti niin totta kai sitä sitten keksii kaikkia syitä että miks en oliskaan oikeesti bi.</p><p></p><p>Oonkohan ainoo joka on tämmönen :D mut joo emt lgbt community on aika toxic en hirveesti digaa siit täl hetkel kosk en haluu myöskään hiljentää itestäni heteropuoltanikaan niinku en homopuoltanikaan. En haluu ignoorata kumpaakaan. Ja lgbt-yhteisö saa tuntemaan että mun pitäs ignoorata se heteropuoli. Ja no sitten taas muu maailma saa mut tuntemaan että pitäs ignoorata se toinen puoli. Joten....... Täytyy vissiin hengata pelkästään muiden biseksuaalien kanssa :DDD</p><p></p><p>Mut jotenkin oikeesti ahdistaa toi että moni biseksuaali on ton masterdocin lukemisen jälkeen alkanut ajatella että onkin lesbo. Lmao. Ahdistavaa. Hämmentävää. Mutta yritän olla hämmentymättä, koska mun pitäs kyllä tietää jo mikä oon. En oo confused seksuaalisuudestani, oon ollu bi certain jo vuosia D:::::: siis oon tienny sen ainaki kuus vuotta jo mutta totta kai (koska ocd???) Oon kyseenalaistanut sitä myös ihan jatkuvasti. Huoh ja bi erasure on satuttanu mua jo ihan tarpeeks, olisin varmaan tajunnut jo yläasteella tai jopa ehkä ala-asteella tai ehkä aikasemminki biseksuaalisuuteni, jos olisin tiennyt että bi on valid suuntautuminen ja jos olisin päästänyt irti siitä ajatuksesta että heterotkin ihastuu samaan sukupuoleen joten oon sit varmaan hetero kun ihastun sekä tyttöihin että poikiin.</p><p></p><p>Aaa vittu mikä matka tää on oikeesti ollu. Mutjoo kai tää varmuus täs lisääntyy vuosi vuodelta. Ehkä. Mutta vieläkin pelkään että feikkaan kaiken. Pelkään että sen takia että oon alkanu miettimään tätä ni oon vaa sen takia alkanu ihastuu tyttöihin eikä se ihastuminen olis siis aitoa. Joohhh.... Mutta ei. En feikkaa tätä. Joskus vielä en kyseenalaista tätä asiaa joka päivä. Joskus vielä pystyn olemaan itsevarma. Ja joskus vielä voin sanoa sen asian ääneenkin ihan niinku se ei ois mitään ihmeellistä.</p><p></p><p>Juu kaikkia varmaa kiinnosti. Mut mun on pakko kirjotella ajatuksia tänne koska ahistaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 20343, member: 34"] Juu, aika hämmentävä :D Minä: who says i'm gae Lesbian masterdoc: u r gae Tavallaan toi horjuttaa mun bi identiteettiä mut tavallaan jopa vahvistaa sitä. Aikamoinen sotku kyllä. Jotenki mua ärsyttää että toi asiaa pitää miettiä noin monimutkasesti. Voi jeesus. Eikö voitas vaan yksinkertaisesti olla silleen "jos ihastut miehiin ja naisiin oot bi" ja that's it. En jaksa miettiä mitään että "entä jos ne ei ookaan oikeita ihastuksia" tai että "heterotkin voi ihastua samaan sukupuoleen" like pls???? Make it simple. Mä ainakin tästä lähin ajattelen asian tasan niin yksinkertaisesti että se että olen ihastunut sekä miehiin että naisiin tekee musta biseksuaalin. Ei sen enempää eikä vähempää, ei se sen monimutkaisempi asia ole. Ei mitään että heterotkin voi ihastua samaan sukupuoleen. Juu ehkä voi, mutta mulle samaan sukupuoleen ihastuminen + eri sukupuoleen ihastuminen tarkottaa yksinkertaisesti sitä että oon bi. Mulle on ihan sama mitä muut ajattelee mut mun on pakko ajatella se noin. Mun ocd sekoaa ja jos oon sillee "aa mut ehkä oonki hetero koska heterotki voi ihastua samaan sukupuoleen" nii ei tuu vittu mitään. Sit kyseenalaistan sitä koko ajan. Tai vastaavasti niin että lesbotkin voi ihastua miehiin. Ei näin. Mä oon ihastunut sekä miehiin että naisiin ja se tekee must ei sen enempää eikä vähempää kuin biseksuaalin. Vittuun kaikki comphet yms käsitteet. Vitut. Ei tarvi tehdä noin monimutkasta siitä. Saatana. Kunpa nää pakkoajatukset rauhottuis :D täytyy hokee itelleni et "olen bi olen bi olen bi" että alan uskomaan siihen etten feikkaa sitä. Nyt oikeest tyyliin vois vuorata ittensä ja huoneensa bi-lipuilla jotta lopettaisin tän "MUT ENTÄ JOS" ajattelun. XDDD En tiiä nää oireet on oikeest varmaa jtn hocd oireita eli sama ku hetero saattaa pelätä pakonomaisesti olevansa homo niin minä pelkään näköjään pakonomaisesti sitä että olisinkin jotain muuta kuin bi. Joko lesbo tai hetero. Tai ylipäänsä pelkään sitä epävarmuutta. Ja mitään oikeaa syytä mulla ei oo epäillä sitä mutta kun pitää olla idiootti niin totta kai sitä sitten keksii kaikkia syitä että miks en oliskaan oikeesti bi. Oonkohan ainoo joka on tämmönen :D mut joo emt lgbt community on aika toxic en hirveesti digaa siit täl hetkel kosk en haluu myöskään hiljentää itestäni heteropuoltanikaan niinku en homopuoltanikaan. En haluu ignoorata kumpaakaan. Ja lgbt-yhteisö saa tuntemaan että mun pitäs ignoorata se heteropuoli. Ja no sitten taas muu maailma saa mut tuntemaan että pitäs ignoorata se toinen puoli. Joten....... Täytyy vissiin hengata pelkästään muiden biseksuaalien kanssa :DDD Mut jotenkin oikeesti ahdistaa toi että moni biseksuaali on ton masterdocin lukemisen jälkeen alkanut ajatella että onkin lesbo. Lmao. Ahdistavaa. Hämmentävää. Mutta yritän olla hämmentymättä, koska mun pitäs kyllä tietää jo mikä oon. En oo confused seksuaalisuudestani, oon ollu bi certain jo vuosia D:::::: siis oon tienny sen ainaki kuus vuotta jo mutta totta kai (koska ocd???) Oon kyseenalaistanut sitä myös ihan jatkuvasti. Huoh ja bi erasure on satuttanu mua jo ihan tarpeeks, olisin varmaan tajunnut jo yläasteella tai jopa ehkä ala-asteella tai ehkä aikasemminki biseksuaalisuuteni, jos olisin tiennyt että bi on valid suuntautuminen ja jos olisin päästänyt irti siitä ajatuksesta että heterotkin ihastuu samaan sukupuoleen joten oon sit varmaan hetero kun ihastun sekä tyttöihin että poikiin. Aaa vittu mikä matka tää on oikeesti ollu. Mutjoo kai tää varmuus täs lisääntyy vuosi vuodelta. Ehkä. Mutta vieläkin pelkään että feikkaan kaiken. Pelkään että sen takia että oon alkanu miettimään tätä ni oon vaa sen takia alkanu ihastuu tyttöihin eikä se ihastuminen olis siis aitoa. Joohhh.... Mutta ei. En feikkaa tätä. Joskus vielä en kyseenalaista tätä asiaa joka päivä. Joskus vielä pystyn olemaan itsevarma. Ja joskus vielä voin sanoa sen asian ääneenkin ihan niinku se ei ois mitään ihmeellistä. Juu kaikkia varmaa kiinnosti. Mut mun on pakko kirjotella ajatuksia tänne koska ahistaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hämmentää kyllä toi lesbian masterdoc
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja