Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hämmentää kyllä toi lesbian masterdoc
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 20355" data-attributes="member: 34"><p>Naurattaa ku varmaan aika tyypillinen biseksuaalin kokemus tää että lapsena oon ajatellut että totta kai olen hetero koska tykkään vastakkaisesta sukupuolesta. Mut sit ku oon ihastunut tyttöön ni oon alkanut aatella ettei se voi olla oikeeta ihastumista millään ja sit toisaalta oon miettinyt et häh OONKO MÄ SITTENKIN LESBO. tai et oonko muuttunu lesboks. Muistan ku yläasteella mietin et _tuleeks_ musta lesbo ku ajattelen sitä yhtä tyttöä. Ajattelin etten enää tykkäis pojista, et lopult must tuliski lesbo. Hah. En usko et oon ainut jol on tämmönen kokemus. Huvittavaa. Ajatella et oon miettinyt sitä jo yläasteella mutta silti vasta lukiossa olin sillee et oikeesti mähän oon bi. Sillon vasta pystyin sanomaan sen ääneen kavereille et saatanki olla bi. Vasta silloin??? Ja sillon vasta aloin kunnolla itekin uskoo siihen et sen on pakko olla niin. Huutista.</p><p></p><p>Ärsyttää vieläkin ku ei oo bi-lippu emojia 😭 vaan tää: 🏳️🌈 tai sit tekee näin: 💖💜💙 XDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>TAI tällee: ♂️❤️♀️❤️♀️ ooh interesting xDDD i mean ei mul oo mitään ongelmaa sinänsä tän kanssa: 🏳️🌈 mut bi-lippu on vaan spesifimpi. Mul tulee siit lipust enemmän mieleen MÄ kuin tosta sateenkaarilipust idk ehkä senki takii ku en aiemmin ajatellu edes kuuluvani sateenkaareviin vaa aattelin et oon hetero niin... Jotenki ehk se bi-lippu tavallaan kuvaa mulle sitäki kokemusta et oon niin saatanasti siinä välissä et en oo tienny mihin kuulua</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 20355, member: 34"] Naurattaa ku varmaan aika tyypillinen biseksuaalin kokemus tää että lapsena oon ajatellut että totta kai olen hetero koska tykkään vastakkaisesta sukupuolesta. Mut sit ku oon ihastunut tyttöön ni oon alkanut aatella ettei se voi olla oikeeta ihastumista millään ja sit toisaalta oon miettinyt et häh OONKO MÄ SITTENKIN LESBO. tai et oonko muuttunu lesboks. Muistan ku yläasteella mietin et _tuleeks_ musta lesbo ku ajattelen sitä yhtä tyttöä. Ajattelin etten enää tykkäis pojista, et lopult must tuliski lesbo. Hah. En usko et oon ainut jol on tämmönen kokemus. Huvittavaa. Ajatella et oon miettinyt sitä jo yläasteella mutta silti vasta lukiossa olin sillee et oikeesti mähän oon bi. Sillon vasta pystyin sanomaan sen ääneen kavereille et saatanki olla bi. Vasta silloin??? Ja sillon vasta aloin kunnolla itekin uskoo siihen et sen on pakko olla niin. Huutista. Ärsyttää vieläkin ku ei oo bi-lippu emojia 😭 vaan tää: 🏳️🌈 tai sit tekee näin: 💖💜💙 XDDDDDDDDDDD TAI tällee: ♂️❤️♀️❤️♀️ ooh interesting xDDD i mean ei mul oo mitään ongelmaa sinänsä tän kanssa: 🏳️🌈 mut bi-lippu on vaan spesifimpi. Mul tulee siit lipust enemmän mieleen MÄ kuin tosta sateenkaarilipust idk ehkä senki takii ku en aiemmin ajatellu edes kuuluvani sateenkaareviin vaa aattelin et oon hetero niin... Jotenki ehk se bi-lippu tavallaan kuvaa mulle sitäki kokemusta et oon niin saatanasti siinä välissä et en oo tienny mihin kuulua [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hämmentää kyllä toi lesbian masterdoc
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja