Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hämmentää kyllä toi lesbian masterdoc
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 20372" data-attributes="member: 34"><p>Oh gooodnessssss pakko valittaa viel vähän</p><p></p><p>Katoin jotain videoo tohon lesbian masterdociin liittyen ja siin taidettiin sanoa jotain just siitä että monella lesbolla on julkkisihastuksia jotka on miehiä, fiktiivisiä ihastuksia jotka on miehiä yms. Ja sitte.... Flashbackasin niin lujaa just sillä sekunnilla siihen kun yläasteella (?) Yks tyyppi sano mulle että ne muijat jotka ihastuu (pelkästään?) opettajiin ni niist tulee lesboja aikuisena???? :D olin sillee "......" Ja voi vittu mikä ahistus tuli ku muistin ton :D eipä musta lesboa tullut mut asdfjfkfkl mitä tohon nyt sanois.</p><p></p><p>En osaa sanoin selittää mitä toi saa mut tuntemaan :D</p><p></p><p>Hauskaa koska oli mulla jo peruskoulussakin (vähän, mutta kuitenkin oli) ihan niitä ""normaaleja"" ihastuksiakin, ainakin yks poika mun luokalta ja toinen eri luokalta. Ja sit ala-asteellaki mul tais olla samaan aikaan joku viis jätkää joita kuolasin. Ne oli mua ylemmillä luokilla tietty, mut kummiski. Ykski tais olla mua joku 4v vanhempi. Sit aattelin et se varmaa tykkää must vaik olin vitosel ja se ysil :D hauskaa ajatella et nykyään toi ikäero olis tosin yhtä tyhjän kanssa XD</p><p></p><p>Juu. Eipä must lesboa tullu vaik tykkäsinki opettajista ja julkkiksista. Ja tykkään vieläkin, ainakin julkkiksista, koulussa nyt en oo hetkeen enää ollutkaan. Lmao. En kestä elämääni.</p><p></p><p>Ai saatana miks tuli mieleen muisto kun olin jossai koulun diskossa tai jtn ja mietin että voispa tanssia hitait karin kaa xD tost ""vaiheesta"" en oo kyl päässy yli yhtää. Ainoo vaa et se tuntuu ehkä vähän eriltä nykyään ku oon itekin jo "aikuinen" enkä kutosluokkalainen.</p><p></p><p>Huudan sille kuinka vitun kusessa olin at least kahteen mun opettajaan voi luojaaaaaaaaaaaaaaa sitä aikaa :D</p><p></p><p>Ja leiriohjaajat ofc oml</p><p></p><p>It was. Interesting.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 20372, member: 34"] Oh gooodnessssss pakko valittaa viel vähän Katoin jotain videoo tohon lesbian masterdociin liittyen ja siin taidettiin sanoa jotain just siitä että monella lesbolla on julkkisihastuksia jotka on miehiä, fiktiivisiä ihastuksia jotka on miehiä yms. Ja sitte.... Flashbackasin niin lujaa just sillä sekunnilla siihen kun yläasteella (?) Yks tyyppi sano mulle että ne muijat jotka ihastuu (pelkästään?) opettajiin ni niist tulee lesboja aikuisena???? :D olin sillee "......" Ja voi vittu mikä ahistus tuli ku muistin ton :D eipä musta lesboa tullut mut asdfjfkfkl mitä tohon nyt sanois. En osaa sanoin selittää mitä toi saa mut tuntemaan :D Hauskaa koska oli mulla jo peruskoulussakin (vähän, mutta kuitenkin oli) ihan niitä ""normaaleja"" ihastuksiakin, ainakin yks poika mun luokalta ja toinen eri luokalta. Ja sit ala-asteellaki mul tais olla samaan aikaan joku viis jätkää joita kuolasin. Ne oli mua ylemmillä luokilla tietty, mut kummiski. Ykski tais olla mua joku 4v vanhempi. Sit aattelin et se varmaa tykkää must vaik olin vitosel ja se ysil :D hauskaa ajatella et nykyään toi ikäero olis tosin yhtä tyhjän kanssa XD Juu. Eipä must lesboa tullu vaik tykkäsinki opettajista ja julkkiksista. Ja tykkään vieläkin, ainakin julkkiksista, koulussa nyt en oo hetkeen enää ollutkaan. Lmao. En kestä elämääni. Ai saatana miks tuli mieleen muisto kun olin jossai koulun diskossa tai jtn ja mietin että voispa tanssia hitait karin kaa xD tost ""vaiheesta"" en oo kyl päässy yli yhtää. Ainoo vaa et se tuntuu ehkä vähän eriltä nykyään ku oon itekin jo "aikuinen" enkä kutosluokkalainen. Huudan sille kuinka vitun kusessa olin at least kahteen mun opettajaan voi luojaaaaaaaaaaaaaaa sitä aikaa :D Ja leiriohjaajat ofc oml It was. Interesting. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hämmentää kyllä toi lesbian masterdoc
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja