Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hämmentää kyllä toi lesbian masterdoc
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 20528" data-attributes="member: 34"><p>Voi nyt VITTU että ahdistaa</p><p></p><p>En tiedä onko joku joskus sanonu mulle näin mutta mulle tuli nyt jotenkin sellanen ajatus tai sellanen olo että oon biseksuaali vaan siks että oon "epätoivoinen". Ei helvetti :DDDDDDD miks edes ajattelen tollasta. Eihän se niin ole millään tasolla, ei tietenkään oo.</p><p></p><p>Jotenki vituttaa se että oon tavallaa se stereotypia biseksuaaleista että ihastun helposti. Jotenki se saa tän näyttämään naurettavalta. Vaikka oikeasti ne asiat pitäs erottaa toisistan. Mun helposti ihastuminen ei liity millään tavalla siihen että oon biseksuaali. Mä voisin olla hetero tai lesbo ja ihastua yhtä helposti. Ei niillä oo mitään tekemistä keskenään. Ja ne on molemmat osa mua. Varmaan joku on joskus sanonu jtn et ooks niin epätoivonen et sulle kelpaa kaikki (en siis muista mut onhan se mahollista) tai jotain, tuskin tää olo nyt tyhjästä tulee. Ainahan tämmöset internalized fobiat tulee ulkopuolelta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 20528, member: 34"] Voi nyt VITTU että ahdistaa En tiedä onko joku joskus sanonu mulle näin mutta mulle tuli nyt jotenkin sellanen ajatus tai sellanen olo että oon biseksuaali vaan siks että oon "epätoivoinen". Ei helvetti :DDDDDDD miks edes ajattelen tollasta. Eihän se niin ole millään tasolla, ei tietenkään oo. Jotenki vituttaa se että oon tavallaa se stereotypia biseksuaaleista että ihastun helposti. Jotenki se saa tän näyttämään naurettavalta. Vaikka oikeasti ne asiat pitäs erottaa toisistan. Mun helposti ihastuminen ei liity millään tavalla siihen että oon biseksuaali. Mä voisin olla hetero tai lesbo ja ihastua yhtä helposti. Ei niillä oo mitään tekemistä keskenään. Ja ne on molemmat osa mua. Varmaan joku on joskus sanonu jtn et ooks niin epätoivonen et sulle kelpaa kaikki (en siis muista mut onhan se mahollista) tai jotain, tuskin tää olo nyt tyhjästä tulee. Ainahan tämmöset internalized fobiat tulee ulkopuolelta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hämmentää kyllä toi lesbian masterdoc
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja